- Katılım
- 24 Mart 2024
- Mesajlar
- 173
- Emoji Skoru
- 80
- Puanlar
- 28
- Konu Sahibi dertsbasadert
- #1
Merhaba hanımlar derdimi başlıktan anlamışsınızdır bir tane sinsi görümcem var yüz yüze bir şey diyemez ama alttan alta kıskanır ailesinden, kendine daha çok yapılıyor ama bize birkaç bişey yapılsın söylenir. İşi düşünce arayıp sorar ama eşimden ilgi bekler her sorunda arasın ister kocasının ailesi hasta olur onda da bekler biz onlara hasta ziyareti bile yaptık ne alakaysa benim ablam ameliyat oldu bir mesaj çekti nasıl diye iyi dedim görüldü atmış aramadı bile düşünün. Benim kayınvalide de iyi gibi gözüküyor ama onda da sinsilik var eşimin ve annesinin doğum günü aynı tarihler normalde ablasıyla ayarlama yaparlardi biz buralardayken birkaç yıldır uzaktayız şimdi yeniden taşındık buraya ne arayan var ne soran ben aradım kayınvalideyi doğum gününüzü kutlayalım gelelim diye kem kim etti istemedi biz size gelelim kutlamaya dedi tamam fark etmez dedim. Görümceye haber vermedim aramamış sormamış niye vereyim geldiler surat astılar neden görümce gelmemiş diye. Onun eşi evde değilmiş ondan gelmemiş ona da benden izinsiz haber vermişler kayınvalide ondan da haberim yok. Neyse ertesi gün bir baktım bizsiz gitmiş görümceler kayınvalidenin doğum gününü kutlamaya onların evine ee biz aradık gelelim diye bize hayır dedin onlara niye okey dedin madem çifte standart. Doğum günü fotolarını paylaşmış annesinin eşimi paylaşmamış ikisi de aynı gün doğdu bunların. Biz bu insanlara gereğinden çok değer verdik her gelişimizde farklı şehirlerden mutlaka uğrardık dolu dolu hediyelerle arayıp sorardık bu yıl aynı memleketlere taşındık bunda bir kıskançlık mı oldu ne karın ağrısı var çözemedim eşimi dışlıyor gibi hissediyorum ve benim onlara gösterdiğim özeni göstermiyorlar başıma bir çok olay geldi mahkemelik oldum çalıştığım kurumla onda bile aramadılar ya artık doldun taştım galiba haksız mıyım?