• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Görümce görmeyeyim ömrümce

dertsbasadert

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
24 Mart 2024
Mesajlar
173
Emoji Skoru
80
Puanlar
28
Merhaba hanımlar derdimi başlıktan anlamışsınızdır bir tane sinsi görümcem var yüz yüze bir şey diyemez ama alttan alta kıskanır ailesinden, kendine daha çok yapılıyor ama bize birkaç bişey yapılsın söylenir. İşi düşünce arayıp sorar ama eşimden ilgi bekler her sorunda arasın ister kocasının ailesi hasta olur onda da bekler biz onlara hasta ziyareti bile yaptık ne alakaysa benim ablam ameliyat oldu bir mesaj çekti nasıl diye iyi dedim görüldü atmış aramadı bile düşünün. Benim kayınvalide de iyi gibi gözüküyor ama onda da sinsilik var eşimin ve annesinin doğum günü aynı tarihler normalde ablasıyla ayarlama yaparlardi biz buralardayken birkaç yıldır uzaktayız şimdi yeniden taşındık buraya ne arayan var ne soran ben aradım kayınvalideyi doğum gününüzü kutlayalım gelelim diye kem kim etti istemedi biz size gelelim kutlamaya dedi tamam fark etmez dedim. Görümceye haber vermedim aramamış sormamış niye vereyim geldiler surat astılar neden görümce gelmemiş diye. Onun eşi evde değilmiş ondan gelmemiş ona da benden izinsiz haber vermişler kayınvalide ondan da haberim yok. Neyse ertesi gün bir baktım bizsiz gitmiş görümceler kayınvalidenin doğum gününü kutlamaya onların evine ee biz aradık gelelim diye bize hayır dedin onlara niye okey dedin madem çifte standart. Doğum günü fotolarını paylaşmış annesinin eşimi paylaşmamış ikisi de aynı gün doğdu bunların. Biz bu insanlara gereğinden çok değer verdik her gelişimizde farklı şehirlerden mutlaka uğrardık dolu dolu hediyelerle arayıp sorardık bu yıl aynı memleketlere taşındık bunda bir kıskançlık mı oldu ne karın ağrısı var çözemedim eşimi dışlıyor gibi hissediyorum ve benim onlara gösterdiğim özeni göstermiyorlar başıma bir çok olay geldi mahkemelik oldum çalıştığım kurumla onda bile aramadılar ya artık doldun taştım galiba haksız mıyım?
 
Size neyse sizde o olun
Ne gerek var
İlla iyilikse derdiniz gidin üç beş fakir sevindirin löseve bağış yapın
Hediyeleriniz ikramlarınız hak edene gitsin
Hem vicdanınız rahat hem kafanız
Haklısınız bu durumu aynı şehire taşınınca çok net anladım ve eşimden korkmalarına rağmen ciddi anlamda ayrımcılık yapılıyor iki kardeş arasında bunu gördüm emin oldum artık
 
Merhaba hanımlar derdimi başlıktan anlamışsınızdır bir tane sinsi görümcem var yüz yüze bir şey diyemez ama alttan alta kıskanır ailesinden, kendine daha çok yapılıyor ama bize birkaç bişey yapılsın söylenir. İşi düşünce arayıp sorar ama eşimden ilgi bekler her sorunda arasın ister kocasının ailesi hasta olur onda da bekler biz onlara hasta ziyareti bile yaptık ne alakaysa benim ablam ameliyat oldu bir mesaj çekti nasıl diye iyi dedim görüldü atmış aramadı bile düşünün. Benim kayınvalide de iyi gibi gözüküyor ama onda da sinsilik var eşimin ve annesinin doğum günü aynı tarihler normalde ablasıyla ayarlama yaparlardi biz buralardayken birkaç yıldır uzaktayız şimdi yeniden taşındık buraya ne arayan var ne soran ben aradım kayınvalideyi doğum gününüzü kutlayalım gelelim diye kem kim etti istemedi biz size gelelim kutlamaya dedi tamam fark etmez dedim. Görümceye haber vermedim aramamış sormamış niye vereyim geldiler surat astılar neden görümce gelmemiş diye. Onun eşi evde değilmiş ondan gelmemiş ona da benden izinsiz haber vermişler kayınvalide ondan da haberim yok. Neyse ertesi gün bir baktım bizsiz gitmiş görümceler kayınvalidenin doğum gününü kutlamaya onların evine ee biz aradık gelelim diye bize hayır dedin onlara niye okey dedin madem çifte standart. Doğum günü fotolarını paylaşmış annesinin eşimi paylaşmamış ikisi de aynı gün doğdu bunların. Biz bu insanlara gereğinden çok değer verdik her gelişimizde farklı şehirlerden mutlaka uğrardık dolu dolu hediyelerle arayıp sorardık bu yıl aynı memleketlere taşındık bunda bir kıskançlık mı oldu ne karın ağrısı var çözemedim eşimi dışlıyor gibi hissediyorum ve benim onlara gösterdiğim özeni göstermiyorlar başıma bir çok olay geldi mahkemelik oldum çalıştığım kurumla onda bile aramadılar ya artık doldun taştım galiba haksız mıyım?
Sadece başlığa istinaden yazıyorum: görümcenizde size bayılıyordur eminim, 3 gün görmese gece uyku tutmuyordur.
 
Haklısınız bu durumu aynı şehire taşınınca çok net anladım ve eşimden korkmalarına rağmen ciddi anlamda ayrımcılık yapılıyor iki kardeş arasında bunu gördüm emin oldum artık
Biz gelinlerde az değiliz
Hani bazen inadına sanki var bizde
Seni istemeyen biri görümcen de kaynanan da olsa fark etmez
Kan bağın bile yok
Ne uğraşıyorsun istemediler davet etmediler surat yaptılar
Hiç uğraşmaya değmez
 
Biz gelinlerde az değiliz
Hani bazen inadına sanki var bizde
Seni istemeyen biri görümcen de kaynanan da olsa fark etmez
Kan bağın bile yok
Ne uğraşıyorsun istemediler davet etmediler surat yaptılar
Hiç uğraşmaya değmez
Hatta böylesi daha iyi oldu galiba sağlam sebeblerim var
 
Artık ömrünüzde görmeme meselesini icraate dökme zamanı gelmiş. Ama sadece görümcenizi değil ekürilerini de
 
Sizin doğum gününüzde hepsi toplaşıp bir sürahi bir deodorant mı ne almışlardı, daha size ne kv nin doğum gününden falan arayıp biz de gelelim demeler, onlar nasıl davranıyorlarsa siz de öyle yapmalıydınız niye dolaşıyorsunuz hâlâ peşlerinde boşverin yahu.
 
Sizin doğum gününüzde hepsi toplaşıp bir sürahi bir deodorant mı ne almışlardı, daha size ne kv nin doğum gününden falan arayıp biz de gelelim demeler, onlar nasıl davranıyorlarsa siz de öyle yapmalıydınız niye dolaşıyorsunuz hâlâ peşlerinde boşverin yahu.
Doğru vallahi iyi hatırlattınız insan akıllanıyor böyle böyle işte
 
Siz acaba şehir değiştirdiniz diye yalnızlık mı çekiyorsunuz?
Ben yakınlaşma çabanıza anlam veremedim açıkçası.
Eşinizin zaten doğum günü ikiniz kutlarsınız kv yi de eşiniz ne diyorsa öyle yapın bi kahve içmeye çıkarın bi pasta üfletin geçin yani koskoca insanlar zaten çocuk mu bunlar?
Evde kutlamaya bile gerek yok .
Siz bi de arayıp bizde gelelim diyorsunuz ne gerek var mesafeli olun işte ne güzel.
Dertleri neyse ne Siz kendi hayatınıza bakın.
 
Dogum gunu biz gelelim demis. Ailece kutlanacak sa sizin akil edip gorumceyi de davet etmeniz gerekmezmiydi. Cok sacma olmus yaptiginiza tepki vermis annesinin evine de izinle mi gidecrk almis pasta gitmis kadiin ne yapsin. Siz neden gorumcenizi çağırmadınız birde siz de izinsiz kv çağırmış aman tanrim ne buyuk suç islemis. Bence koca tarafi ile görüşmeyin de insanlarin huzuru kaçmasın.
 
Siz acaba şehir değiştirdiniz diye yalnızlık mı çekiyorsunuz?
Ben yakınlaşma çabanıza anlam veremedim açıkçası.
Eşinizin zaten doğum günü ikiniz kutlarsınız kv yi de eşiniz ne diyorsa öyle yapın bi kahve içmeye çıkarın bi pasta üfletin geçin yani koskoca insanlar zaten çocuk mu bunlar?
Evde kutlamaya bile gerek yok .
Siz bi de arayıp bizde gelelim diyorsunuz ne gerek var mesafeli olun işte ne güzel.
Dertleri neyse ne Siz kendi hayatınıza bakın.
Bu zamana kadar evlerine gidilip kutlanıyordu geleneği bozmayayım dedim ama işten kaçtılar diye düşünüyorum artık onlar bir adım atmadıkça ben de atmayacağım en doğrusu sizin de söylediğiniz gibi
 
Dogum gunu biz gelelim demis. Ailece kutlanacak sa sizin akil edip gorumceyi de davet etmeniz gerekmezmiydi. Cok sacma olmus yaptiginiza tepki vermis annesinin evine de izinle mi gidecrk almis pasta gitmis kadiin ne yapsin. Siz neden gorumcenizi çağırmadınız birde siz de izinsiz kv çağırmış aman tanrim ne buyuk suç islemis. Bence koca tarafi ile görüşmeyin de insanlarin huzuru kaçmasın.
Konuyu düzgün okumanızı tavsiye ediyorum bende kutlanmayacaktı her sene onlarda toplanılıyor büyükler diye doğum günü onlarda kutlanacaktı son dk bana emrivaki yaptı ben de kimseyi aramadım çok büyük olaylar yaşadım beni hiç arayıp sormamış adamları ben niye davet edeyim evime zaten mesafeliyim kızdığım için
 
Eşinizle hayatınıza bakın niye birlikte doğum günü kutlamak istiyorsunuz ki. Saçmalık yani ben eşimle baş başa kutlamak isterim anası ablası ne işi var eşimin doğum gününde yani aynı gün olsa bile bana ne. Anne kız arası bağ kuvvetli olur bu arada her şeyi birbirlerine anlatırlar birbirlerini doldururlar. Benim de kayınvalide her şeyi kızlarına yetiştirir. Annemde bana aynı şekilde her şeyi yetiştirir. Siz biraz uzak durmaya bakın samimi olmaya lüzum yok başınız ağrımaz.
 
Merhaba hanımlar derdimi başlıktan anlamışsınızdır bir tane sinsi görümcem var yüz yüze bir şey diyemez ama alttan alta kıskanır ailesinden, kendine daha çok yapılıyor ama bize birkaç bişey yapılsın söylenir. İşi düşünce arayıp sorar ama eşimden ilgi bekler her sorunda arasın ister kocasının ailesi hasta olur onda da bekler biz onlara hasta ziyareti bile yaptık ne alakaysa benim ablam ameliyat oldu bir mesaj çekti nasıl diye iyi dedim görüldü atmış aramadı bile düşünün. Benim kayınvalide de iyi gibi gözüküyor ama onda da sinsilik var eşimin ve annesinin doğum günü aynı tarihler normalde ablasıyla ayarlama yaparlardi biz buralardayken birkaç yıldır uzaktayız şimdi yeniden taşındık buraya ne arayan var ne soran ben aradım kayınvalideyi doğum gününüzü kutlayalım gelelim diye kem kim etti istemedi biz size gelelim kutlamaya dedi tamam fark etmez dedim. Görümceye haber vermedim aramamış sormamış niye vereyim geldiler surat astılar neden görümce gelmemiş diye. Onun eşi evde değilmiş ondan gelmemiş ona da benden izinsiz haber vermişler kayınvalide ondan da haberim yok. Neyse ertesi gün bir baktım bizsiz gitmiş görümceler kayınvalidenin doğum gününü kutlamaya onların evine ee biz aradık gelelim diye bize hayır dedin onlara niye okey dedin madem çifte standart. Doğum günü fotolarını paylaşmış annesinin eşimi paylaşmamış ikisi de aynı gün doğdu bunların. Biz bu insanlara gereğinden çok değer verdik her gelişimizde farklı şehirlerden mutlaka uğrardık dolu dolu hediyelerle arayıp sorardık bu yıl aynı memleketlere taşındık bunda bir kıskançlık mı oldu ne karın ağrısı var çözemedim eşimi dışlıyor gibi hissediyorum ve benim onlara gösterdiğim özeni göstermiyorlar başıma bir çok olay geldi mahkemelik oldum çalıştığım kurumla onda bile aramadılar ya artık doldun taştım galiba haksız mıyım?
Bana nedense siz de az sinsi değilmişsiniz gibi geldi ya ,okurken yazım tarzınızdan öyle bir vibe veriyorsunuz:)
 
Konuyu düzgün okumanızı tavsiye ediyorum bende kutlanmayacaktı her sene onlarda toplanılıyor büyükler diye doğum günü onlarda kutlanacaktı son dk bana emrivaki yaptı ben de kimseyi aramadım çok büyük olaylar yaşadım beni hiç arayıp sormamış adamları ben niye davet edeyim evime zaten mesafeliyim kızdığım için
Demek ki bu her sene olan bir durum. Kv bu sene siz de toplanmak istemiş. Onceden olmaz deseydiniz anlarim ama bu şekilde cok ayip olmuş. Kendinizi ayni durumda dusunun cocugunuzun biri cagiriyor digeri davet edilmiyor yok yani cok ayip bence. Ne yasadiniz bilmem ama boyle kendinizi kucuk düşünmüşsün kusura bakma.
 
Bu zamana kadar evlerine gidilip kutlanıyordu geleneği bozmayayım dedim ama işten kaçtılar diye düşünüyorum artık onlar bir adım atmadıkça ben de atmayacağım en doğrusu sizin de söylediğiniz gibi
En güzeli negatif bir şey de yapmayın ekstra pozitif bir şey yapmaya da uğraşmayın bence.
Nötr kalın.
 
Back
X