hamile kalirmiyim acaba

  • Konu Sahibi yellowangelrufi
  • Başlangıç Tarihi
Y

yellowangelrufi

Ziyaretçi
  • Konu Sahibi yellowangelrufi
  • #1
kizlar ben dogum yaptim 2 aylik tatli bi oglum oldu hala adet gormedim esim korunuyo ama millet korunmana gerek yok hamile kalmazsin diyo ama ben cok kisi duydum tekrar hamile kalan adet gorenlermi yoksa gormeden kalanlarmi tecrubeli kizlar akil verin ne olur ilk bebisim tecrubem yok ve hangi korunma yontemi en uygunu esim sikayetci bu konuda hap kullanmak sutu kesiyomus sutede geciyomus sanirim kullanmak istemiyorum zaten az sutum zar zor yetiyo arayi uzatmak istemiyorum oglum 3 yasindayken tekrar anne olmak istiyorum daha erken olmasi hic iyi olmaz daha cok kucuk oglum cunku annem 1 sene adet gormezmis ama korunurlarmis bende ona cekerim belki gormem igneler varmis onlar nasil acaba karar veremiyom kizlar ne olur acil cvp yazin
 

Nagihan

kızıma kavuştum şükür
Kayıtlı Üye
28 Ekim 2008
6.045
44
  • Konu Sahibi yellowangelrufi
  • #2
canım benim bildiğim doğum dan sonra bazıları 1sene bile adet görmüyorlar arkadaşım doğum yaptı 5aya olacak hala hastalanmadı
 

ayse.20

cenneteki meleğime kardeş
Kayıtlı Üye
22 Nisan 2009
3.775
7
33
  • Konu Sahibi yellowangelrufi
  • #3
adet görmediğine ve emzirdiğine güvenme
benim annem sütüm koruyor ve adet olmuyorum diye korunmamış
ve abim 6 aylıkken bana hamile kalmış zor günler geçirmiş
tabiki rabbim verirse ona hiçbişey engel olamaz ama dikkat et
abimle aramızda 1 yaş 3 ay var :)
 

ArkeoS

İkinci duam...
Kayıtlı Üye
18 Ağustos 2008
1.036
2
  • Konu Sahibi yellowangelrufi
  • #4
kizlar ben dogum yaptim 2 aylik tatli bi oglum oldu hala adet gormedim esim korunuyo ama millet korunmana gerek yok hamile kalmazsin diyo ama ben cok kisi duydum tekrar hamile kalan adet gorenlermi yoksa gormeden kalanlarmi tecrubeli kizlar akil verin ne olur ilk bebisim tecrubem yok ve hangi korunma yontemi en uygunu esim sikayetci bu konuda hap kullanmak sutu kesiyomus sutede geciyomus sanirim kullanmak istemiyorum zaten az sutum zar zor yetiyo arayi uzatmak istemiyorum oglum 3 yasindayken tekrar anne olmak istiyorum daha erken olmasi hic iyi olmaz daha cok kucuk oglum cunku annem 1 sene adet gormezmis ama korunurlarmis bende ona cekerim belki gormem igneler varmis onlar nasil acaba karar veremiyom kizlar ne olur acil cvp yazin

sakın korunmamazlık etme bunlar batıl seyler sut korur falan hıcde korumuyor benım bır tanıdıgım var arka arkasına dogurdu bu laflar yuzunden bazısınında rahmı acık oluyor hemen hamıle kalmaya,bence prezervatıf suan korunmak ıcın ıyı bır yontem hap kullanmak ıyı olmayabılır bu ıgnelerde hapla hemen hemen aynı etkıye sahıp yanı sute gecebılır hormonları etkıyelen bır korunma yontemı sonucta,tabıkıde en ıyısı bır uzmana danısmak
 

denisim13

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
tek ayak cezası
Kayıtlı Üye
13 Mayıs 2008
161
3
43
  • Konu Sahibi yellowangelrufi
  • #5
kizlar ben dogum yaptim 2 aylik tatli bi oglum oldu hala adet gormedim esim korunuyo ama millet korunmana gerek yok hamile kalmazsin diyo ama ben cok kisi duydum tekrar hamile kalan adet gorenlermi yoksa gormeden kalanlarmi tecrubeli kizlar akil verin ne olur ilk bebisim tecrubem yok ve hangi korunma yontemi en uygunu esim sikayetci bu konuda hap kullanmak sutu kesiyomus sutede geciyomus sanirim kullanmak istemiyorum zaten az sutum zar zor yetiyo arayi uzatmak istemiyorum oglum 3 yasindayken tekrar anne olmak istiyorum daha erken olmasi hic iyi olmaz daha cok kucuk oglum cunku annem 1 sene adet gormezmis ama korunurlarmis bende ona cekerim belki gormem igneler varmis onlar nasil acaba karar veremiyom kizlar ne olur acil cvp yazin

arkadaşım öncelikle eşiniz dahi olsa ona guvenip oturmak yerine siz de önleminizi alırsanız bu sorunların hiçbirini yaşamazsınız. iğnelere gelince aile planlaması uzmanından duymuştum. iğneler aylık ve 3 aylık olmak üzere 2 çeşitti ve iğnenin saklama koşulları vs şartları gözetilerek en guvenlisinin aylık igne oldugunu soylemişti. eczanelerde satılıyor. oradan temin edip kullanabilirsiniz.
 

ceylinim2009

kuzum benim...
Kayıtlı Üye
21 Eylül 2009
662
2
  • Konu Sahibi yellowangelrufi
  • #6
sakın sütüm korur deme canım. çoğu zaman korumuyor.
eşin kondom kullansın eğer kabul etmiyorsa spiral taktırabilirsin. emzirdiğin için hap kullanamazsın zaten.
 

GIYMATLIM

Emrine Şükürler Olsun..
Kayıtlı Üye
26 Ekim 2009
6.417
23
  • Konu Sahibi yellowangelrufi
  • #7
benimde bi arkadaşım hastalanmadığı halde hemen hamile kaldı. süt korur mu diye riske atmak mantıklı olmaz..bencede eşin kondom kullansın ama kaliteli bi marka olsun her reklamı olan kaliteli olmaz. buda eşinin tepki vermesine yol açar.
 
X