Düzensiz adet döngüm ve pcosum var. Normalde adete 3 gün var ama düzensiz olduğu için bu bir belirsizlik. Tam 5 6 gündür mesane de ağrı böbrek ağrısı sık idrara çıkma sorunları yaşıyorum. Ürolojiye gittim idrar tahlilim temiz çıktı bugün. Betayı sordum ama onu istemedik dedi. Enfeksiyon olasılığı da kalkmış oldu. Zaten çişte yanma yaparken ağrı vs de yoktu. Haricen memelerde dolgunluk var ama adet öncesi her zaman olduğu için o pek belirti mi benim için bilemiyorum. Hamilelikten şüphelendim. Gerçi çekilme yöntemiyle korunmaya çalışıyoruz. Tam bir korunma yöntemi olmadığını biliyorum. O yüzden de şüphelerim arttı. 4 gün kala test yaptım evde ama negatif. düzensiz de olduğu için gerçekten 4 gün kalmamış olabilir adete. Kafam çok karışık. Kdın doğumdan randevu alacağım bu düşünceyle yaşamak epey stresli. Siz ne diyorsunuz ? Bunlar belirti olabilir mi ?