hamile miyim kiii

Hera4230

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
16 Mart 2014
2
0
31
Kizlar 8 subatta tam adet oldum. Adetimin 4.gunu adetliyim diye surtunmeyle birlikte olduk ama bosalma falan olmadi. Mart 12sinde de yeniden adet olduk ama 2 gunsurdu sonra tamamen kesildi. Kesildikten sonra kasik agrilarim devam etti sanki adet olucakmisim gibi ama yeniden olmadim. Ve Kesildikten 4 5 gun sonra idrar testi yaptim negatif. Bi kac gun sonra yine yaptim yine negatif. Ve vajinamda beyaz sanki idrar yolu enfeksiyonu olmusum gibi akintilR geldi kasinri fln oldu. Adetime yaklasik olarak 5 6 gun var ama Simdi de ngogus agrilarim artti cok felaket agriyo. Surekli de uyumak istiyorum halsizlikte var sizce hamilelikten olabilr mi
 

parfumkokusu

keşke hep böyle olsam
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
5 Nisan 2013
2.406
1.789
Kizlar 8 subatta tam adet oldum. Adetimin 4.gunu adetliyim diye surtunmeyle birlikte olduk ama bosalma falan olmadi. Mart 12sinde de yeniden adet olduk ama 2 gunsurdu sonra tamamen kesildi. Kesildikten sonra kasik agrilarim devam etti sanki adet olucakmisim gibi ama yeniden olmadim. Ve Kesildikten 4 5 gun sonra idrar testi yaptim negatif. Bi kac gun sonra yine yaptim yine negatif. Ve vajinamda beyaz sanki idrar yolu enfeksiyonu olmusum gibi akintilR geldi kasinri fln oldu. Adetime yaklasik olarak 5 6 gun var ama Simdi de ngogus agrilarim artti cok felaket agriyo. Surekli de uyumak istiyorum halsizlikte var sizce hamilelikten olabilr mi

regl olacağın için büyük olasılık ağrıların. testte yapmışsın. zaten sürtünme ile hamilelik düşük ihtimal yinede dikkat et ama.. hamile olduğunu sanmıyorum. halsizlik şuan bende de var mevsim geçişi olabilir etken.. ama yinede çok şüphe ediyorsan kan testi kesin sonuç verir. yaptırıp rahatlayabilirsin.
 

Hera4230

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
16 Mart 2014
2
0
31
regl olacağın için büyük olasılık ağrıların. testte yapmışsın. zaten sürtünme ile hamilelik düşük ihtimal yinede dikkat et ama.. hamile olduğunu sanmıyorum. halsizlik şuan bende de var mevsim geçişi olabilir etken.. ama yinede çok şüphe ediyorsan kan testi kesin sonuç verir. yaptırıp rahatlayabilirsin.

Cevap verdigin icin tesekkur ederim. Bugun adet olmam gerek ama gogus agrilarim ve olagan disi gogus sisligim disinda hic bi belirti yok hastaneye gidemiyorum su siralar. Idrar testi yapsam yine yanilma payi var mi eger hamileysem 8 9 haftalik oldu yani idrarda kesin cikar mi varsa bisey
 

Silenceangel

Üye
Kayıtlı Üye
5 Nisan 2014
43
2
Kizlar 8 subatta tam adet oldum. Adetimin 4.gunu adetliyim diye surtunmeyle birlikte olduk ama bosalma falan olmadi. Mart 12sinde de yeniden adet olduk ama 2 gunsurdu sonra tamamen kesildi. Kesildikten sonra kasik agrilarim devam etti sanki adet olucakmisim gibi ama yeniden olmadim. Ve Kesildikten 4 5 gun sonra idrar testi yaptim negatif. Bi kac gun sonra yine yaptim yine negatif. Ve vajinamda beyaz sanki idrar yolu enfeksiyonu olmusum gibi akintilR geldi kasinri fln oldu. Adetime yaklasik olarak 5 6 gun var ama Simdi de ngogus agrilarim artti cok felaket agriyo. Surekli de uyumak istiyorum halsizlikte var sizce hamilelikten olabilr mi

Bahsettiğin şekilde ilişkiden hamile kalamazsın bence, merak etme hele boşalma olmadıysa mümkün bile değil :) 2 gün sürmüş olsa bile adetten sayılır çünkü bazen her bayana oluyor böyle dengesizlikler, stres hava değişimi vs hepsi etkiliyor. Adet olcağın içindir o ağrılar ve hamile olsaydın bu zamana kadar çoktan belli olurdu zaten, bence boşuna stres yapma adetini stres yüzünden geciktirme, hamile değilsindir
 

parfumkokusu

keşke hep böyle olsam
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
5 Nisan 2013
2.406
1.789
Cevap verdigin icin tesekkur ederim. Bugun adet olmam gerek ama gogus agrilarim ve olagan disi gogus sisligim disinda hic bi belirti yok hastaneye gidemiyorum su siralar. Idrar testi yapsam yine yanilma payi var mi eger hamileysem 8 9 haftalik oldu yani idrarda kesin cikar mi varsa bisey
8-9 hafta kesin çıkar canım. idrar testide olabilir tabiki. yalnız idrar testi sabah ilk idrarla yapın diyorlar. yediğin içtğin çok su içmek falan etkileyebiliyor diye. ama 8-9 hafta kesin çıkar. göğüs ağrısı, şişlik bunlar regl öncesi belirtiler arasında da sayılır. gecikme durumunda regl sökemediği için şişlik daha da artabiliri. ama sen hala regl olamadıysan test yaparak en doğru sonucu öğrenebilirsin...
 

ABCDEFCD

HeR$eY SiZiNLe DaHa da GüZeL OlDuuu::))
Kayıtlı Üye
20 Mart 2014
2.277
1.671
kızlar bn de hamile kalmak istiyorm adetime 5-6 gün var 2 gün önce kasıklarımda seyirme gibi bişiler oldu dünde az ağrı ama adet olacakmışım gibi de sivilceler çıktı hamile olabilir miyim ki
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 578 gün geçti.

parfumkokusu

keşke hep böyle olsam
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
5 Nisan 2013
2.406
1.789
kızlar bn de hamile kalmak istiyorm adetime 5-6 gün var 2 gün önce kasıklarımda seyirme gibi bişiler oldu dünde az ağrı ama adet olacakmışım gibi de sivilceler çıktı hamile olabilir miyim ki

hamilelik ve regl belirtileri birbirine çok benzer. o yüzden bence adet gününün gelmesini bekle. zaten şuan yaapcağın testin doğru çıkma olasılığı düşük. eğer reglinde gecikme olursa 1 gün sonra kandan, 5-6 gün sonrada idrardan sonuç alabilirsin.
 

ABCDEFCD

HeR$eY SiZiNLe DaHa da GüZeL OlDuuu::))
Kayıtlı Üye
20 Mart 2014
2.277
1.671
hamilelik ve regl belirtileri birbirine çok benzer. o yüzden bence adet gününün gelmesini bekle. zaten şuan yaapcağın testin doğru çıkma olasılığı düşük. eğer reglinde gecikme olursa 1 gün sonra kandan, 5-6 gün sonrada idrardan sonuç alabilirsin.

teşekkür ederim
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 578 gün geçti.