• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Hamile miyim

sena015551

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
7 Eylül 2025
Mesajlar
12
Emoji Skoru
3
Puanlar
1
Yaş
26
Merhabalar ben en son 5 martta Ramazan ayında regl olmuştum 15-17 Mart gibi ilişkim oldu sonrasında adet dışı bir kan geldi bayramda ve 4-5 gün boyunca da devam etti karın ağrıısıhla beraber ama çok az peçeteye gelecek kadar evlenmeden önce de böyle şeyler yaşardım ama bir gün sürerdi genelde doktora gitmedim randevu yoktu bayramdan sonra bir daha regl olmadı normalde bu zamana kadar hiç gecikmem olmadı 27 yaşındayım şimdi nisan sonuna geldik hala olmadı Nisan sonunda reglim gelmesi lazımdı gelmediği için test yaptım hafif silik çizgi çıktı sonra bir daha yaptım onda çizgiyi göremedim acile gittim betam 0.2 çıktı 30 Nisan gibi bi tarihti idrar enfeksiyonu çıktı sonra memleketime döndüm 2 hafta sonra falan tekrar test yaptım negatif tekrar ilişkimde olmadı kan testi de vermedim çünkü 2 test yaptım ikisi de direkt negatif çıktı ama ikinci ayın regl tarihi geldi ve hala olmadım mide yanması ve bulantım var geç döllenme olabilir mi bu yarın kan vereceğim ama merak ettim bu tarz bir şey yaşayan var mı
 
en iyisi kan verin tekrar belki de geç döllenmedir
 
Merhabalar ben en son 5 martta Ramazan ayında regl olmuştum 15-17 Mart gibi ilişkim oldu sonrasında adet dışı bir kan geldi bayramda ve 4-5 gün boyunca da devam etti karın ağrıısıhla beraber ama çok az peçeteye gelecek kadar evlenmeden önce de böyle şeyler yaşardım ama bir gün sürerdi genelde doktora gitmedim randevu yoktu bayramdan sonra bir daha regl olmadı normalde bu zamana kadar hiç gecikmem olmadı 27 yaşındayım şimdi nisan sonuna geldik hala olmadı Nisan sonunda reglim gelmesi lazımdı gelmediği için test yaptım hafif silik çizgi çıktı sonra bir daha yaptım onda çizgiyi göremedim acile gittim betam 0.2 çıktı 30 Nisan gibi bi tarihti idrar enfeksiyonu çıktı sonra memleketime döndüm 2 hafta sonra falan tekrar test yaptım negatif tekrar ilişkimde olmadı kan testi de vermedim çünkü 2 test yaptım ikisi de direkt negatif çıktı ama ikinci ayın regl tarihi geldi ve hala olmadım mide yanması ve bulantım var geç döllenme olabilir mi bu yarın kan vereceğim ama merak ettim bu tarz bir şey yaşayan var mı
ben 12 subatta regl oldum 10 martta kan testı verdım negatıf cıktı gebelık reglı gecıktıkten sonra en az 10 tane gebelık testı yaptım sılık cıkıyordu test. bır kac gun sonra hamıle oldugumu ögrendım. istemiyorsanız ezıyetten baska bır sey degıl. hoplasanızda zıplasanızda ne yaparsanız yapın dusmeyecek bebek dusmuyor. Ben aldıramadım suan 3 aylık hamıleyım. isteyen herkesin kucagına allah bebegını kavustursun.
 
ben 12 subatta regl oldum 10 martta kan testı verdım negatıf cıktı gebelık reglı gecıktıkten sonra en az 10 tane gebelık testı yaptım sılık cıkıyordu test. bır kac gun sonra hamıle oldugumu ögrendım. istemiyorsanız ezıyetten baska bır sey degıl. hoplasanızda zıplasanızda ne yaparsanız yapın dusmeyecek bebek dusmuyor. Ben aldıramadım suan 3 aylık hamıleyım. isteyen herkesin kucagına allah bebegını kavustursun.
En son 25 aralık cinsel ilişki yaşadım reglimin son bitiş gününde yaşadım sonra 20 ocak 22 Şubat 22 mart regl oldum normal bu sürede sadece 11 şubatta sürtünmeli ilişki yaşadım ondan sonra hep birbirimiizi elleirmizle birbirimizle tatmin ettin birleşme hiç yaşanmadı nisanda regl olmadım ve bugün gecikmenin 18 günü önce geçen hafta iki test yaptım birini aksam birini sabah aksam ilk 5 dakika içinde hiçbir şekilde çizgi yoktu aksam yaptığım diğer gün çöpe atarken çift gösteri süphelendim ama sabah ilk idrarımla yaptığımda bişi çıkmadı sonradanda çift fln olmadı sonra iki gün sonra tekrsrdan yaptım 3 tane test aldım birini aksam yaptım bişi yok diperlerini ikisini birden sabah yaptım yine bişi çıkmadı hamile olabilirmiyim ğstünE 2 regl geçirdim ne yapmalıyım
 
En son 25 aralık cinsel ilişki yaşadım reglimin son bitiş gününde yaşadım sonra 20 ocak 22 Şubat 22 mart regl oldum normal bu sürede sadece 11 şubatta sürtünmeli ilişki yaşadım ondan sonra hep birbirimiizi elleirmizle birbirimizle tatmin ettin birleşme hiç yaşanmadı nisanda regl olmadım ve bugün gecikmenin 18 günü önce geçen hafta iki test yaptım birini aksam birini sabah aksam ilk 5 dakika içinde hiçbir şekilde çizgi yoktu aksam yaptığım diğer gün çöpe atarken çift gösteri süphelendim ama sabah ilk idrarımla yaptığımda bişi çıkmadı sonradanda çift fln olmadı sonra iki gün sonra tekrsrdan yaptım 3 tane test aldım birini aksam yaptım bişi yok diperlerini ikisini birden sabah yaptım yine bişi çıkmadı hamile olabilirmiyim ğstünE 2 regl geçirdim ne yapmalıyım
Ocak Şubat ve Mart ayında regl olmuşsun zaten? Bir de sürtünme ile hamile kalabileceğini sana kim ve nereden duydun acaba? O gördüğün kuruma çizgisidir. Yaşın küçük sanırım konu hakkında bilgin yokken yaşadığın duruma bak.
 
Back
X