Merhaba kızlar sizlere bir şey sormak istiyorum
en sonki reglim 15 Nisan bitiş 19 Nisan
30 nisan
2 Mayıs 5 Mayıs değerlendirdik. Ama bu ay yumurtlama da kıpkırmızı çizgiler görmedim. 5 mayıstan hemen sonra çatlama olduğunu ovülasyomda gördüm
Bugün dpo 8 9 arasındayım.
Ama 2 gündür kaşık sancılarım ve akıntım çok arttır.
Bugün ovülasyon testi yaptığımda kıpkırmızı çıktı. 5 dakika içinde gebelik testi yaptım ama negatif çıktı sizce hamile miyim
en sonki reglim 15 Nisan bitiş 19 Nisan
30 nisan
2 Mayıs 5 Mayıs değerlendirdik. Ama bu ay yumurtlama da kıpkırmızı çizgiler görmedim. 5 mayıstan hemen sonra çatlama olduğunu ovülasyomda gördüm
Bugün dpo 8 9 arasındayım.
Ama 2 gündür kaşık sancılarım ve akıntım çok arttır.
Bugün ovülasyon testi yaptığımda kıpkırmızı çıktı. 5 dakika içinde gebelik testi yaptım ama negatif çıktı sizce hamile miyim
Son düzenleme: