• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Hamile olabilir miyim ?

Bugün dayanamadım kan vermeden farklı bi markayla yine test yaptım 😅
Hayırlı uğurlu olsun ALLAH saglikla kucağınıza almayı nasip etsin bende dpo9dayim sabah yaptım negatif çıktı siz hangi test ile yapmistiniz
 
kızlar bende bu testi sabah yaptım ilk 10dk bişey cıkmadı sonra tekrar uyudum. Uyandığımda test bu şekildeydi sizce kuruma çizgisi midir
 

Eklentiler

  • IMG_0816.webp
    IMG_0816.webp
    43,5 KB · Görüntüleme: 95
  • IMG_0808.webp
    IMG_0808.webp
    127,5 KB · Görüntüleme: 93
kızlar bende bu testi sabah yaptım ilk 10dk bişey cıkmadı sonra tekrar uyudum. Uyandığımda test bu şekildeydi sizce kuruma çizgisi midir
Markası nedir? Bende Laboquick vardı ilk 5-10 dk bişey görmedim sonra netleşti çizgi. Gerçekten vardı tabi değerim düşük idi. 18 idi betahcg. kan ver bence netleşir.
 
Markası nedir? Bende Laboquick vardı ilk 5-10 dk bişey görmedim sonra netleşti çizgi. Gerçekten vardı tabi değerim düşük idi. 18 idi betahcg. kan ver bence netleşir.
IND diye bir marka ilk defa kullanıyorum bu markayı zaten siz biliyor musunuz bu markayı?
 
Öyle yapmayı düşünüyorum aylardır deniyoruz ve tekrar hayal kırıklığına uğramaktan korkuyorum 🥺

Kızlar adetime 4 gün var erken gebelik testi yaptım aşırı silik bi çizgi çıktı. Sonra burda adetine az bi süre varken lh testi yapan ve pozitif çıkan birini gördüm herkes kesin hamilesin yazmıştı. Bende hem yaptığım gebelik testini hemde lh testinin görsellerini eklicem bi bakabilir misiniz?
Positif cnm benimde böyleydi adete 4 gün kala ogrendim
 
Back
X