1.5 yıllık evliyim 5 aydır bebek istiyoruz daha bir şey yok ama ben endişelenmeye başladım biraz
yarın normalde adet olmam lazım ama adet öncesi belirtilerin hiçbirini yaşamıyorum.önceki adetlerimde adet öncesi göğüs hassasiyetim olurdu,sivilce çıkardı bu ay hiç birisi yok.bugün test aldım cesaret edip yapamadım sizcfe hamile miyim test için erken mi meraktan ölüyorum:sinifsinif:
cnm oncelikle insallah hamilesindir..gonlune gore versin rabbim
bence takinti yapma bende cok takardim kafama ve beklemedigim bir anda geldi melegim bana..inan bana psikolojinde etkili bu yolda..
heyecanini anliyorum ama hayirlisi olsun de akisina birak adet gununu bekleme testlerle kendini uzme..bence test icin erken..
hamilenin duasi tutarmis Rabbim sana saglikli bir evlat nasip etsin insallahh cnm