Ya aslında ilk doktor enfeksiyona baktı 2 saat sonra sonuçlar çıkmıştı gittiğimizde doktor değişmişti hiç bir şey yok dedi bide hamilelik testi yapalım dedi bende aynı tepkiyi verdim çok erken değilmi daha yumurla dönemim bir kaç hün önce geçti dedim ama istedi işte . Bide göğüslerimde çok fazla bir şişlik var ilk defa böyle oluyor damarlarım falan çıktı göğüs uçlarım büyüdü yanlarında sivilce gibi şeyler çıktı ama sivilce değiller sizce yarın yapmalımıyım test 4 gün gecikmiş oluyor