• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Hamileyimmm

canım tebrik ederim.allah kucağina almayı nasip etsin.darısı bizlerin başina.
 
TEBRİKLER CANIM DARISI BİZLERE:lepi::Saruboceq::nazar:
 
canım inşallah kucağına alırsın meleklerini........ya bende hamileyim demek istiyorum artık......ALLAH herkese nasip etsin .........:nazar:
 
tebrikler canım allah sağlıkla kucağına almak nasip etsin gözün aydın canım opuyorumnanaktan
 
CtNO-1n6-1.gif


:Saruboceq:rabbim saglikla sihatle kucagina almayi nasip etsi insallah:Saruboceq:
:Saruboceq:darisi isteyenlerin basina:Saruboceq:
 
tebrik eerim allah kucağına almaayı nasip etsin inşallah
 
canım öncelikle tebrikler.Allahım sağlıkla kucağına almak nasip etsin.dün ben de senin gibi mutlu haberi aldım.allahıma şükürler olsun hamileyim.benim 11.gün değerim 62.64.hemşireler erken yaptırdığınız için tekrar yapın demediler.ama çoğul gebelik midir bilemiyorum.inşallah Allahım kucağımıza almayı da nasip eder.darısı isteyen herkesin başına olsun inşallah.
 
çok çok tebrik ederim arkadaşım RABBıM hayırlısı ile kucağına almayınasip etsin inşallah(amin)
 
canım öncelikle tebrikler.Allahım sağlıkla kucağına almak nasip etsin.dün ben de senin gibi mutlu haberi aldım.allahıma şükürler olsun hamileyim.benim 11.gün değerim 62.64.hemşireler erken yaptırdığınız için tekrar yapın demediler.ama çoğul gebelik midir bilemiyorum.inşallah Allahım kucağımıza almayı da nasip eder.darısı isteyen herkesin başına olsun inşallah.

hayırlı olsun arkadaşım...inşallah sağlıklı hamilelik geçiririz...şimdi bide kalp atışlarını duyarsak acaip rahatlıycam..:nazar:
 
sağlıklı olsun hayırlı olsun.
tek çift üç beş farketmez önemli olan sonunda kucağına sağlıkla alabilmen ,
darısı bekleyen tüm arkadaşlarımızın başına !
 
6 temmuzdu nazcım...
ayrıca şimdi lekelenmeni okudum...kötü birşey değildir...çünkü değerlerin çok yüksek...
 
benımde 11 temmuz aramızda cok az var nezaman goruruz acaba keseyi
ıhsallah canım yarın test yaptırcam bakalım hayırlısı
 
hayırlı olsun sağlklı olarak kucağına almayıda nasip etsin allahım
 
kızlar dr.gerek yok dedi ama bugün 2.testimi yaptırmaya karar verdim...inşallah katlamıştır...
 
Back
X