şimdi 27. haftaya ulaştım kızlar hareketlerini hissettikçe içimde kopan fırtınaları hiç tarif edemem... umarım Rabbim isteyen herkese bu güzel duyguları yaşatır..:ecrin_bebek:
ne gusel yha bnde melegımı ıcımde hısetmek ıstıyorum allhım herkese yasatsın bu gusel duyguyu duanı eksık etme....maşşalah sana