Arkadaşlar geçen sene 8 haftalik bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj oldum Ekim ayında da kimyasal gebelik geçirdim. Mart ayında hamile olduğumu öğrendim. Regl günü test yaptım pozitif çıktı. 4+1 de kan verdim 196 çıktı. 5+2 de de kontrole gittim. Karindan kese gözükmedi alttan baktı. 4.3 mm gözüktü. İlk hamileligimde 4+5te daha bile buyuktu kesem. Ve 6. Haftaya girmeden mide bulantım başlamıştı. Göğüs hassasiyeti dışında hiç belirtim yok su an. Çok korkuyorum kese gelişmezse diye. Sizce normal mi?