• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

5+2 haftalik 4.3 mm kese normal mi

melisdem

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
8 Eylül 2024
Mesajlar
188
Emoji Skoru
46
Puanlar
18
Yaş
21
Arkadaşlar geçen sene 8 haftalik bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj oldum Ekim ayında da kimyasal gebelik geçirdim. Mart ayında hamile olduğumu öğrendim. Regl günü test yaptım pozitif çıktı. 4+1 de kan verdim 196 çıktı. 5+2 de de kontrole gittim. Karindan kese gözükmedi alttan baktı. 4.3 mm gözüktü. İlk hamileligimde 4+5te daha bile buyuktu kesem. Ve 6. Haftaya girmeden mide bulantım başlamıştı. Göğüs hassasiyeti dışında hiç belirtim yok su an. Çok korkuyorum kese gelişmezse diye. Sizce normal mi?
 
Canım her hamilelik bir olmaz. Benimde öyle göğüs hassasiyeti uyku durumu sık tuvalete çıkma dışında belirtim yok. 4 hafta 4 günlük hamileyim ve ben daha kese bile göremedim. Anca pazartesiye görünür tahminim. Hayırlısı olsun hakkımızda Rabbim sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin bebeklerimizi..🤲🤲☺️
 
Arkadaşlar geçen sene 8 haftalik bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj oldum Ekim ayında da kimyasal gebelik geçirdim. Mart ayında hamile olduğumu öğrendim. Regl günü test yaptım pozitif çıktı. 4+1 de kan verdim 196 çıktı. 5+2 de de kontrole gittim. Karindan kese gözükmedi alttan baktı. 4.3 mm gözüktü. İlk hamileligimde 4+5te daha bile buyuktu kesem. Ve 6. Haftaya girmeden mide bulantım başlamıştı. Göğüs hassasiyeti dışında hiç belirtim yok su an. Çok korkuyorum kese gelişmezse diye. Sizce normal mi?
Merhabalar nasıl gidiyor acaba her şey yolunda mı
 
Merhabalar nasıl gidiyor acaba her şey yolunda mı
Bugün kontrole gittik 6+4 olmam gerekirken 5 haftayla uyumlu dedi doktor kese. Bu sefer karindan gözüktü ama neredeyse 10 gün önceki boyutunda kese neredeyse. Haftaya tekrar çağırdı doktor ne olacak bilmiyorum.
 
Bugün kontrole gittik 6+4 olmam gerekirken 5 haftayla uyumlu dedi doktor kese. Bu sefer karindan gözüktü ama neredeyse 10 gün önceki boyutunda kese neredeyse. Haftaya tekrar çağırdı doktor ne olacak bilmiyorum.
Merhabalar, son durumunuz nedir?
 
Back
X