- Katılım
- 11 Şubat 2022
- Mesajlar
- 30
- Emoji Skoru
- 1
- Puanlar
- 36
- Yaş
- 28
- Konu Sahibi sevde basrn
- #1
Merhaba biraz uzun olacak öncelikle söyliyim
Benim beş yıllık bi ilişkim vardı iki ay sonra da ailelerimiz tanısacaktı ben istanbuldayım ve fizyoterapistim kendimi geliştirmek için uluslar arası eğitimler alıyorum fakat erkek arkadaşım üniversite yi bile bitiremedi zamanında tüm derslerine girmesi icin onu hep yönlendirmiştim hatta okudugu bölüm tarihti ve dedim ki bu okulu bitiremeyeceksin seni tekrardan üni sınavına yazdıralım dedim ücretini bike ben ödedim o sırada parası olmadıgı için neyse kızlar ben kıskanc birisiyim erkek arkadasımın cevresinde kız arkadaşı olsun istemiyorum
Her neyse ben istanbulda calisiyorum o da üniversite okudugumuz yerde şehirdısında kuruyemiş firmasının müdür yardımcılıgını yapıyor yeni oldu yani ciddilesmek üzere giden bi ilişkiydi ve İki ay sonra aileleri tanıstıralım diyen oydu ben dedim ki ya İstanbula gel cunku bebim işim düzenli ve subelesmis bi yerde çalışmıyorum tayin isteyebileyim ama o calistigi kuruyemişci her yerde subeleri olan bi yer oldugu icin tayin isteyebilirdi veya dedim ki gelmiyorsan aile evine dön para biriktir cunku aile evinde kira ödeme derdi olmayacaktı suan kirada oturuyor calistiği para kiraya gidiyordu o da tamam dedi falan filan ama sonra korkuyorum ediyorum demeye basladı askerden sonra gelcem dedi ben de dedim ki o zaman askere normalde bizim yıllık ve bayram izinlerimiz vardi bu arada biz 8 aydır uzaktayız ve iki kere ben gittim yanına o hiç gelmedi gelmeme sebebi de sürekl igelcem temelli diyip ertelemesi ben bayramda ve izin alabildiğim zamanda gitmistim mayısta da gidecektim nisanda sen gel dedim ayrıldı benden ayrıca ben enayisi ona kyk bursundan dolayı ödenmeyince haciz gelmişti gittim cocugun tüm borcunu ödedim borc olarak verdim işte ben geleceği düsünüyordum bie de kendisini geliştirsin bi sekilde diye cunku kesinlikle yanlıs anlamayın ama ailesinden evi arabası olan birisi değil kendi emeğiyle gelmesi lazim bi yerlere cok destek oldum anlayacagınız benim ailemin durumu var ve olmasına ragmen onlara güvenip kendim okumamazlık yapmadım bu kadar sorumsuzluğa bir de biz ayrılıp tekrardan barısmısık bir ay öncesinde o bir ayda iş yarinden arkadasları eklenmiş ( kız) ben de dedim ki herhangi bi kızla bu kadar samimi olmanı istemiyorum instagramdan kızlara komik gönderiler falan atıyordu istemedim dedi ki onlar benim arkadaşım karısamazsın yanlış bişey yapmıyorum hepsiyle tanıştın görğştün zaten ama ne kadar tanısıp görüşsem de söyle düsündüm benim babam insanların karısına gönderi atmıyor ki iliski ciddi yani karsımdakinden de bunu bekledim dedi ki orda hiç arkadasım yok calistigim ysrde sosyallesmeye ihtiyacım var gerçekten de yok ama insanlar mezun olup döndüler kendi memleketlerine normal yani aenin de bi hayat kurman gerekiyordu hem kendin icib hem de bizim için bilmiyorum canım cok sıkıldı hala kendini haklı görüyor ben onu cok kısıtlıyormusum hep anlatmak istedigim beraber hayat kurmak aynı şehirde olmak ve sosyallesmeye calismak yerine bu cocuk 28 yasında adam artık kendi ve bizim hayatımız için cabalaması kendisine sorsan cabalıyor müdür yardımıcı oldugu ıcın orda kalması lazimmis yani gelse buraya zaten aynı firmanın elemanısın hemen müdüe yardımcısı yapmıyorlarsa bile biraz disini sıkıp benim yanımda da tekrardan basarabilirdi bunu bilmiyorum ne düşünüyorsunuz kendimi kötü hissediyorum bugun dogum günümdü kutlamadı aklı basına düçcek ama ben olmayacağım artık cunku her seyimi verdim onun icin hep nasıl olsa beni bırakamaz ayrılamaz benden diye düsünüyordu yazmıyorum etmiyorum 9 gün oldu neden yazayım ki zaten haksızlık yaptı ama ben tekrardan nasıl sevcem nasıl tekrardan bu sekilde birisine güvencem bilmiyorum hayatımın yanlısını yaptım gibi hissediyoruö
Benim beş yıllık bi ilişkim vardı iki ay sonra da ailelerimiz tanısacaktı ben istanbuldayım ve fizyoterapistim kendimi geliştirmek için uluslar arası eğitimler alıyorum fakat erkek arkadaşım üniversite yi bile bitiremedi zamanında tüm derslerine girmesi icin onu hep yönlendirmiştim hatta okudugu bölüm tarihti ve dedim ki bu okulu bitiremeyeceksin seni tekrardan üni sınavına yazdıralım dedim ücretini bike ben ödedim o sırada parası olmadıgı için neyse kızlar ben kıskanc birisiyim erkek arkadasımın cevresinde kız arkadaşı olsun istemiyorum
Her neyse ben istanbulda calisiyorum o da üniversite okudugumuz yerde şehirdısında kuruyemiş firmasının müdür yardımcılıgını yapıyor yeni oldu yani ciddilesmek üzere giden bi ilişkiydi ve İki ay sonra aileleri tanıstıralım diyen oydu ben dedim ki ya İstanbula gel cunku bebim işim düzenli ve subelesmis bi yerde çalışmıyorum tayin isteyebileyim ama o calistigi kuruyemişci her yerde subeleri olan bi yer oldugu icin tayin isteyebilirdi veya dedim ki gelmiyorsan aile evine dön para biriktir cunku aile evinde kira ödeme derdi olmayacaktı suan kirada oturuyor calistiği para kiraya gidiyordu o da tamam dedi falan filan ama sonra korkuyorum ediyorum demeye basladı askerden sonra gelcem dedi ben de dedim ki o zaman askere normalde bizim yıllık ve bayram izinlerimiz vardi bu arada biz 8 aydır uzaktayız ve iki kere ben gittim yanına o hiç gelmedi gelmeme sebebi de sürekl igelcem temelli diyip ertelemesi ben bayramda ve izin alabildiğim zamanda gitmistim mayısta da gidecektim nisanda sen gel dedim ayrıldı benden ayrıca ben enayisi ona kyk bursundan dolayı ödenmeyince haciz gelmişti gittim cocugun tüm borcunu ödedim borc olarak verdim işte ben geleceği düsünüyordum bie de kendisini geliştirsin bi sekilde diye cunku kesinlikle yanlıs anlamayın ama ailesinden evi arabası olan birisi değil kendi emeğiyle gelmesi lazim bi yerlere cok destek oldum anlayacagınız benim ailemin durumu var ve olmasına ragmen onlara güvenip kendim okumamazlık yapmadım bu kadar sorumsuzluğa bir de biz ayrılıp tekrardan barısmısık bir ay öncesinde o bir ayda iş yarinden arkadasları eklenmiş ( kız) ben de dedim ki herhangi bi kızla bu kadar samimi olmanı istemiyorum instagramdan kızlara komik gönderiler falan atıyordu istemedim dedi ki onlar benim arkadaşım karısamazsın yanlış bişey yapmıyorum hepsiyle tanıştın görğştün zaten ama ne kadar tanısıp görüşsem de söyle düsündüm benim babam insanların karısına gönderi atmıyor ki iliski ciddi yani karsımdakinden de bunu bekledim dedi ki orda hiç arkadasım yok calistigim ysrde sosyallesmeye ihtiyacım var gerçekten de yok ama insanlar mezun olup döndüler kendi memleketlerine normal yani aenin de bi hayat kurman gerekiyordu hem kendin icib hem de bizim için bilmiyorum canım cok sıkıldı hala kendini haklı görüyor ben onu cok kısıtlıyormusum hep anlatmak istedigim beraber hayat kurmak aynı şehirde olmak ve sosyallesmeye calismak yerine bu cocuk 28 yasında adam artık kendi ve bizim hayatımız için cabalaması kendisine sorsan cabalıyor müdür yardımıcı oldugu ıcın orda kalması lazimmis yani gelse buraya zaten aynı firmanın elemanısın hemen müdüe yardımcısı yapmıyorlarsa bile biraz disini sıkıp benim yanımda da tekrardan basarabilirdi bunu bilmiyorum ne düşünüyorsunuz kendimi kötü hissediyorum bugun dogum günümdü kutlamadı aklı basına düçcek ama ben olmayacağım artık cunku her seyimi verdim onun icin hep nasıl olsa beni bırakamaz ayrılamaz benden diye düsünüyordu yazmıyorum etmiyorum 9 gün oldu neden yazayım ki zaten haksızlık yaptı ama ben tekrardan nasıl sevcem nasıl tekrardan bu sekilde birisine güvencem bilmiyorum hayatımın yanlısını yaptım gibi hissediyoruö