• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Hayatımın yanlışını yapmış gibi hissediyorum

sevde basrn

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
11 Şubat 2022
Mesajlar
30
Emoji Skoru
1
Puanlar
36
Yaş
28
Merhaba biraz uzun olacak öncelikle söyliyim
Benim beş yıllık bi ilişkim vardı iki ay sonra da ailelerimiz tanısacaktı ben istanbuldayım ve fizyoterapistim kendimi geliştirmek için uluslar arası eğitimler alıyorum fakat erkek arkadaşım üniversite yi bile bitiremedi zamanında tüm derslerine girmesi icin onu hep yönlendirmiştim hatta okudugu bölüm tarihti ve dedim ki bu okulu bitiremeyeceksin seni tekrardan üni sınavına yazdıralım dedim ücretini bike ben ödedim o sırada parası olmadıgı için neyse kızlar ben kıskanc birisiyim erkek arkadasımın cevresinde kız arkadaşı olsun istemiyorum
Her neyse ben istanbulda calisiyorum o da üniversite okudugumuz yerde şehirdısında kuruyemiş firmasının müdür yardımcılıgını yapıyor yeni oldu yani ciddilesmek üzere giden bi ilişkiydi ve İki ay sonra aileleri tanıstıralım diyen oydu ben dedim ki ya İstanbula gel cunku bebim işim düzenli ve subelesmis bi yerde çalışmıyorum tayin isteyebileyim ama o calistigi kuruyemişci her yerde subeleri olan bi yer oldugu icin tayin isteyebilirdi veya dedim ki gelmiyorsan aile evine dön para biriktir cunku aile evinde kira ödeme derdi olmayacaktı suan kirada oturuyor calistiği para kiraya gidiyordu o da tamam dedi falan filan ama sonra korkuyorum ediyorum demeye basladı askerden sonra gelcem dedi ben de dedim ki o zaman askere normalde bizim yıllık ve bayram izinlerimiz vardi bu arada biz 8 aydır uzaktayız ve iki kere ben gittim yanına o hiç gelmedi gelmeme sebebi de sürekl igelcem temelli diyip ertelemesi ben bayramda ve izin alabildiğim zamanda gitmistim mayısta da gidecektim nisanda sen gel dedim ayrıldı benden ayrıca ben enayisi ona kyk bursundan dolayı ödenmeyince haciz gelmişti gittim cocugun tüm borcunu ödedim borc olarak verdim işte ben geleceği düsünüyordum bie de kendisini geliştirsin bi sekilde diye cunku kesinlikle yanlıs anlamayın ama ailesinden evi arabası olan birisi değil kendi emeğiyle gelmesi lazim bi yerlere cok destek oldum anlayacagınız benim ailemin durumu var ve olmasına ragmen onlara güvenip kendim okumamazlık yapmadım bu kadar sorumsuzluğa bir de biz ayrılıp tekrardan barısmısık bir ay öncesinde o bir ayda iş yarinden arkadasları eklenmiş ( kız) ben de dedim ki herhangi bi kızla bu kadar samimi olmanı istemiyorum instagramdan kızlara komik gönderiler falan atıyordu istemedim dedi ki onlar benim arkadaşım karısamazsın yanlış bişey yapmıyorum hepsiyle tanıştın görğştün zaten ama ne kadar tanısıp görüşsem de söyle düsündüm benim babam insanların karısına gönderi atmıyor ki iliski ciddi yani karsımdakinden de bunu bekledim dedi ki orda hiç arkadasım yok calistigim ysrde sosyallesmeye ihtiyacım var gerçekten de yok ama insanlar mezun olup döndüler kendi memleketlerine normal yani aenin de bi hayat kurman gerekiyordu hem kendin icib hem de bizim için bilmiyorum canım cok sıkıldı hala kendini haklı görüyor ben onu cok kısıtlıyormusum hep anlatmak istedigim beraber hayat kurmak aynı şehirde olmak ve sosyallesmeye calismak yerine bu cocuk 28 yasında adam artık kendi ve bizim hayatımız için cabalaması kendisine sorsan cabalıyor müdür yardımıcı oldugu ıcın orda kalması lazimmis yani gelse buraya zaten aynı firmanın elemanısın hemen müdüe yardımcısı yapmıyorlarsa bile biraz disini sıkıp benim yanımda da tekrardan basarabilirdi bunu bilmiyorum ne düşünüyorsunuz kendimi kötü hissediyorum bugun dogum günümdü kutlamadı aklı basına düçcek ama ben olmayacağım artık cunku her seyimi verdim onun icin hep nasıl olsa beni bırakamaz ayrılamaz benden diye düsünüyordu yazmıyorum etmiyorum 9 gün oldu neden yazayım ki zaten haksızlık yaptı ama ben tekrardan nasıl sevcem nasıl tekrardan bu sekilde birisine güvencem bilmiyorum hayatımın yanlısını yaptım gibi hissediyoruö
 
ücretini bike ben ödedim

iki kere ben gittim yanına o hiç gelmedi

haciz gelmişti gittim cocugun tüm borcunu ödedim borc olarak verdim işte ben geleceği düsünüyordum

her seyimi verdim onun icin
Nasıl tek soluk yazmışsınız okurken nefes alamadım. Neden üniversite okumaya gelince herkes okumuş oluyor da kimse derdini anlatamıyor. Hayret.

Bizim kadınlarımız neden salak. Erkekler 1 kahve içirmiyor size. Nedir bu cinsin özelliği ki peşlerinde neden koşuyoruz. @owacan ın dedigi gibi vasıfsız bes para etmeyen adamlar bimin aktüel ürünü gibi kapıs kapış gidiyor.


Bu ülke eğitimli egitimsiz, küçük büyük, seküler muhafazakar, zengin fakir ayırt etmeksizin erkekperest kadınlar yetiştiriyor inanilmaz bi şey.

Ben erkekleri salak sanıyordum ama salak olan biz miyiz acaba ya?
 
Merhaba biraz uzun olacak öncelikle söyliyim
Benim beş yıllık bi ilişkim vardı iki ay sonra da ailelerimiz tanısacaktı ben istanbuldayım ve fizyoterapistim kendimi geliştirmek için uluslar arası eğitimler alıyorum fakat erkek arkadaşım üniversite yi bile bitiremedi zamanında tüm derslerine girmesi icin onu hep yönlendirmiştim hatta okudugu bölüm tarihti ve dedim ki bu okulu bitiremeyeceksin seni tekrardan üni sınavına yazdıralım dedim ücretini bike ben ödedim o sırada parası olmadıgı için neyse kızlar ben kıskanc birisiyim erkek arkadasımın cevresinde kız arkadaşı olsun istemiyorum
Her neyse ben istanbulda calisiyorum o da üniversite okudugumuz yerde şehirdısında kuruyemiş firmasının müdür yardımcılıgını yapıyor yeni oldu yani ciddilesmek üzere giden bi ilişkiydi ve İki ay sonra aileleri tanıstıralım diyen oydu ben dedim ki ya İstanbula gel cunku bebim işim düzenli ve subelesmis bi yerde çalışmıyorum tayin isteyebileyim ama o calistigi kuruyemişci her yerde subeleri olan bi yer oldugu icin tayin isteyebilirdi veya dedim ki gelmiyorsan aile evine dön para biriktir cunku aile evinde kira ödeme derdi olmayacaktı suan kirada oturuyor calistiği para kiraya gidiyordu o da tamam dedi falan filan ama sonra korkuyorum ediyorum demeye basladı askerden sonra gelcem dedi ben de dedim ki o zaman askere normalde bizim yıllık ve bayram izinlerimiz vardi bu arada biz 8 aydır uzaktayız ve iki kere ben gittim yanına o hiç gelmedi gelmeme sebebi de sürekl igelcem temelli diyip ertelemesi ben bayramda ve izin alabildiğim zamanda gitmistim mayısta da gidecektim nisanda sen gel dedim ayrıldı benden ayrıca ben enayisi ona kyk bursundan dolayı ödenmeyince haciz gelmişti gittim cocugun tüm borcunu ödedim borc olarak verdim işte ben geleceği düsünüyordum bie de kendisini geliştirsin bi sekilde diye cunku kesinlikle yanlıs anlamayın ama ailesinden evi arabası olan birisi değil kendi emeğiyle gelmesi lazim bi yerlere cok destek oldum anlayacagınız benim ailemin durumu var ve olmasına ragmen onlara güvenip kendim okumamazlık yapmadım bu kadar sorumsuzluğa bir de biz ayrılıp tekrardan barısmısık bir ay öncesinde o bir ayda iş yarinden arkadasları eklenmiş ( kız) ben de dedim ki herhangi bi kızla bu kadar samimi olmanı istemiyorum instagramdan kızlara komik gönderiler falan atıyordu istemedim dedi ki onlar benim arkadaşım karısamazsın yanlış bişey yapmıyorum hepsiyle tanıştın görğştün zaten ama ne kadar tanısıp görüşsem de söyle düsündüm benim babam insanların karısına gönderi atmıyor ki iliski ciddi yani karsımdakinden de bunu bekledim dedi ki orda hiç arkadasım yok calistigim ysrde sosyallesmeye ihtiyacım var gerçekten de yok ama insanlar mezun olup döndüler kendi memleketlerine normal yani aenin de bi hayat kurman gerekiyordu hem kendin icib hem de bizim için bilmiyorum canım cok sıkıldı hala kendini haklı görüyor ben onu cok kısıtlıyormusum hep anlatmak istedigim beraber hayat kurmak aynı şehirde olmak ve sosyallesmeye calismak yerine bu cocuk 28 yasında adam artık kendi ve bizim hayatımız için cabalaması kendisine sorsan cabalıyor müdür yardımıcı oldugu ıcın orda kalması lazimmis yani gelse buraya zaten aynı firmanın elemanısın hemen müdüe yardımcısı yapmıyorlarsa bile biraz disini sıkıp benim yanımda da tekrardan basarabilirdi bunu bilmiyorum ne düşünüyorsunuz kendimi kötü hissediyorum bugun dogum günümdü kutlamadı aklı basına düçcek ama ben olmayacağım artık cunku her seyimi verdim onun icin hep nasıl olsa beni bırakamaz ayrılamaz benden diye düsünüyordu yazmıyorum etmiyorum 9 gün oldu neden yazayım ki zaten haksızlık yaptı ama ben tekrardan nasıl sevcem nasıl tekrardan bu sekilde birisine güvencem bilmiyorum hayatımın yanlısını yaptım gibi hissediyoruö
NEsi acil bu durumun ? İnşallah hızlı yazdığın için böyle anlamsız düzensiz özensiz cümleler kurmuşsundur. Konuya gelirsek önüne daha kimler kimler çıkar bu vizyonsuzu seven gönül başkasını da sever.
 
"kyk borcunu ödedim"e kadar okudum, telefonu bıraktım. mutfakta su içtim geldim. devamını okuyamıyorum

senin annen olsam seni evin bir odasına kapatır elli yaşına kadar burnunu dışarı çıkartmazdım. çalışanım olsan kovardım, pencereye konan sineği emanet etmem sana. durduk yere ban yicem gene. ne organmış ya ne organmış ya
 
Nasıl tek soluk yazmışsınız okurken nefes alamadım. Neden üniversite okumaya gelince herkes okumuş oluyor da kimse derdini anlatamıyor. Hayret.

Bizim kadınlarımız neden salak. Erkekler 1 kahve içirmiyor size. Nedir bu cinsin özelliği ki peşlerinde neden koşuyoruz. @owacan ın dedigi gibi vasıfsız bes para etmeyen adamlar bimin aktüel ürünü gibi kapıs kapış gidiyor.


Bu ülke eğitimli egitimsiz, küçük büyük, seküler muhafazakar, zengin fakir ayırt etmeksizin erkekperest kadınlar yetiştiriyor inanilmaz bi şey.

Ben erkekleri salak sanıyordum ama salak olan biz miyiz acaba ya?
Harfiyen katılıyorum bu yoruma.
 
Nasıl tek soluk yazmışsınız okurken nefes alamadım. Neden üniversite okumaya gelince herkes okumuş oluyor da kimse derdini anlatamıyor. Hayret.

Bizim kadınlarımız neden salak. Erkekler 1 kahve içirmiyor size. Nedir bu cinsin özelliği ki peşlerinde neden koşuyoruz. @owacan ın dedigi gibi vasıfsız bes para etmeyen adamlar bimin aktüel ürünü gibi kapıs kapış gidiyor.


Bu ülke eğitimli egitimsiz, küçük büyük, seküler muhafazakar, zengin fakir ayırt etmeksizin erkekperest kadınlar yetiştiriyor inanilmaz bi şey.

Ben erkekleri salak sanıyordum ama salak olan biz miyiz acaba ya?

bu site çok büyük hayalkırıklığı oldu benim için. ben bu ülkenin kadınlarını bu kadar düşük bilmiyordum gerçekten çok büyük sukutu hayale uğruyorum. kadınlar okutulmadı cahildi diyorduk eskiden bahanemiz vardı, şimdi o da yok. bu neyle nasıl açıklanır ben bilmiyorum. ha bu erkekler erkeklik görevini çok iyi ifa eder, kadınlar erkeklerle olunca bulutlar üstünde gezer, anlarım. o da yok. para da yok. yine kadın kul köle olacam diye çırpınıyor adeta. bu salaklığa enayiliğe de sığmıyor bambaşka boyut bu
 
tüm derslerine girmesi icin onu hep yönlendirmiştim

dedim ki bu okulu bitiremeyeceksin seni tekrardan üni sınavına yazdıralım dedim ücretini bike ben ödedim o sırada parası olmadıgı için

ben dedim ki ya İstanbula gel

dedim ki gelmiyorsan aile evine dön para biriktir

ben de dedim ki o zaman askere n

nisanda sen gel dedim

gittim cocugun tüm borcunu ödedim

ben de dedim ki herhangi bi kızla bu kadar samimi olmanı istemiyorum

aenin de bi hayat kurman gerekiyordu hem kendin icib hem de bizim için
bütün bunları siz söylemeden onun düşünüp yapması gerekiyordu
görüyorsunuz ki söylemekle olmuyor
o zaman yapanı bulacaktınız
siz bununla evlenir ömür boyu da ite kaka bişileri yaptırmaya çalışırsınız


bu arada tarihi bugün girsem 2.5 yılda bitiririm
zeki de değilmiş
 
Keşke uluslararası eğitim alacağınıza cümle sonuna nokta koymayı öğrenseydiniz. Konuyu bitiremedim ama siz hep verici olmuşsunuz değmiş mi hayır. O vasıfsız haliyle üni mezunu kızı kendine adeta banka yapan adam kendini bir şey sanıp çabalamaya ihtiyaç bile duymamıştır.
 
Sevgilisi değilde daha çok annesi gibi davranmışsın. Cidden olayın içinde insan göremiyor mu bişeylerin aşırı saçma olduğunu. 8 yıl da hiç yanına gelmeye zahmet etmemiş bi erkek için fazla emek vermişsin
 
Merhaba biraz uzun olacak öncelikle söyliyim
Benim beş yıllık bi ilişkim vardı iki ay sonra da ailelerimiz tanısacaktı ben istanbuldayım ve fizyoterapistim kendimi geliştirmek için uluslar arası eğitimler alıyorum fakat erkek arkadaşım üniversite yi bile bitiremedi zamanında tüm derslerine girmesi icin onu hep yönlendirmiştim hatta okudugu bölüm tarihti ve dedim ki bu okulu bitiremeyeceksin seni tekrardan üni sınavına yazdıralım dedim ücretini bike ben ödedim o sırada parası olmadıgı için neyse kızlar ben kıskanc birisiyim erkek arkadasımın cevresinde kız arkadaşı olsun istemiyorum
Her neyse ben istanbulda calisiyorum o da üniversite okudugumuz yerde şehirdısında kuruyemiş firmasının müdür yardımcılıgını yapıyor yeni oldu yani ciddilesmek üzere giden bi ilişkiydi ve İki ay sonra aileleri tanıstıralım diyen oydu ben dedim ki ya İstanbula gel cunku bebim işim düzenli ve subelesmis bi yerde çalışmıyorum tayin isteyebileyim ama o calistigi kuruyemişci her yerde subeleri olan bi yer oldugu icin tayin isteyebilirdi veya dedim ki gelmiyorsan aile evine dön para biriktir cunku aile evinde kira ödeme derdi olmayacaktı suan kirada oturuyor calistiği para kiraya gidiyordu o da tamam dedi falan filan ama sonra korkuyorum ediyorum demeye basladı askerden sonra gelcem dedi ben de dedim ki o zaman askere normalde bizim yıllık ve bayram izinlerimiz vardi bu arada biz 8 aydır uzaktayız ve iki kere ben gittim yanına o hiç gelmedi gelmeme sebebi de sürekl igelcem temelli diyip ertelemesi ben bayramda ve izin alabildiğim zamanda gitmistim mayısta da gidecektim nisanda sen gel dedim ayrıldı benden ayrıca ben enayisi ona kyk bursundan dolayı ödenmeyince haciz gelmişti gittim cocugun tüm borcunu ödedim borc olarak verdim işte ben geleceği düsünüyordum bie de kendisini geliştirsin bi sekilde diye cunku kesinlikle yanlıs anlamayın ama ailesinden evi arabası olan birisi değil kendi emeğiyle gelmesi lazim bi yerlere cok destek oldum anlayacagınız benim ailemin durumu var ve olmasına ragmen onlara güvenip kendim okumamazlık yapmadım bu kadar sorumsuzluğa bir de biz ayrılıp tekrardan barısmısık bir ay öncesinde o bir ayda iş yarinden arkadasları eklenmiş ( kız) ben de dedim ki herhangi bi kızla bu kadar samimi olmanı istemiyorum instagramdan kızlara komik gönderiler falan atıyordu istemedim dedi ki onlar benim arkadaşım karısamazsın yanlış bişey yapmıyorum hepsiyle tanıştın görğştün zaten ama ne kadar tanısıp görüşsem de söyle düsündüm benim babam insanların karısına gönderi atmıyor ki iliski ciddi yani karsımdakinden de bunu bekledim dedi ki orda hiç arkadasım yok calistigim ysrde sosyallesmeye ihtiyacım var gerçekten de yok ama insanlar mezun olup döndüler kendi memleketlerine normal yani aenin de bi hayat kurman gerekiyordu hem kendin icib hem de bizim için bilmiyorum canım cok sıkıldı hala kendini haklı görüyor ben onu cok kısıtlıyormusum hep anlatmak istedigim beraber hayat kurmak aynı şehirde olmak ve sosyallesmeye calismak yerine bu cocuk 28 yasında adam artık kendi ve bizim hayatımız için cabalaması kendisine sorsan cabalıyor müdür yardımıcı oldugu ıcın orda kalması lazimmis yani gelse buraya zaten aynı firmanın elemanısın hemen müdüe yardımcısı yapmıyorlarsa bile biraz disini sıkıp benim yanımda da tekrardan basarabilirdi bunu bilmiyorum ne düşünüyorsunuz kendimi kötü hissediyorum bugun dogum günümdü kutlamadı aklı basına düçcek ama ben olmayacağım artık cunku her seyimi verdim onun icin hep nasıl olsa beni bırakamaz ayrılamaz benden diye düsünüyordu yazmıyorum etmiyorum 9 gün oldu neden yazayım ki zaten haksızlık yaptı ama ben tekrardan nasıl sevcem nasıl tekrardan bu sekilde birisine güvencem bilmiyorum hayatımın yanlısını yaptım gibi hissediyoruö
Roman gibi yazmışsınız ama bir tane nokta veya virgül koymamışsınız . Tek nefeste okurken yoruldum.
 
konu sahibinin aynı adamla ilgili 2024 ve 2023te de birer tuğla konusu var saç baş yolmalık. aynı cevaplar gelmiş hiç iplememiş. ondan önce de hamilelik korkusu yaşamış. buradaki insanlara yazıyor yazıyor dinlemiyor amacı neyse artık.
 
Back
X