- Katılım
- 3 Eylül 2025
- Mesajlar
- 5
- Emoji Skoru
- 2
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 33
Herkese merhabalar,
HPV 16 tanısı aldım. Yurt dışında yaşıyorum ve burada girişimsel işlem yapmıyorlar. Smear yapıldı ve smear sonucum normal geldi bu nedenle takip dediler sadece. Bir yıl boyunca gerekli jeller, bağışıklık güçlendirici takviyeler kullandım. Bir yıl geçti ancak hala pozitifliğim devam etti. Bunun üzerine türkiyeye ziyarete geldiğimde hemen doktora gittim ve yüksek riskli tip olması nedeniyle kolposkopi yapıldı. Sonucunda da cin 3 geldi.. doğal olarak yıkıldım, çünkü bir yıl boyunca normal smear dan nasıl cin 3 e ilerleyebilir. Ve gerçekten mümkün olan herşeyi yaptım. 34 yaşındayım, evliyim ama çocuğum yok. Şimdi youtube da izlediğimde hep kötü senaryolar görüyorum ve ağlamaktan mahvoldum. Yaşadığım yere geri döndüm ve doktor randevusu en erken 2 hafta sonraya bulabildim. Ama sanki o iki haftada CIN 3 kanser yapacak hemen diye korku sardı beni, delirmiş gibiyim. Aynı durumda olanlar ya da başından geçenler var ise belki tecrübelerinizi duymak rahatlatır diye buraya da yazmak istedim.
HPV 16 tanısı aldım. Yurt dışında yaşıyorum ve burada girişimsel işlem yapmıyorlar. Smear yapıldı ve smear sonucum normal geldi bu nedenle takip dediler sadece. Bir yıl boyunca gerekli jeller, bağışıklık güçlendirici takviyeler kullandım. Bir yıl geçti ancak hala pozitifliğim devam etti. Bunun üzerine türkiyeye ziyarete geldiğimde hemen doktora gittim ve yüksek riskli tip olması nedeniyle kolposkopi yapıldı. Sonucunda da cin 3 geldi.. doğal olarak yıkıldım, çünkü bir yıl boyunca normal smear dan nasıl cin 3 e ilerleyebilir. Ve gerçekten mümkün olan herşeyi yaptım. 34 yaşındayım, evliyim ama çocuğum yok. Şimdi youtube da izlediğimde hep kötü senaryolar görüyorum ve ağlamaktan mahvoldum. Yaşadığım yere geri döndüm ve doktor randevusu en erken 2 hafta sonraya bulabildim. Ama sanki o iki haftada CIN 3 kanser yapacak hemen diye korku sardı beni, delirmiş gibiyim. Aynı durumda olanlar ya da başından geçenler var ise belki tecrübelerinizi duymak rahatlatır diye buraya da yazmak istedim.