- Katılım
- 22 Ağustos 2025
- Mesajlar
- 11
- Emoji Skoru
- 0
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 20
Merhaba kızlar
Sadece içimi dökmek istiyorum size.
Nerde başlayım bilmiyorum
Cok sey var aslında.
Eşimle evlenecektik,ne kına yaptık ne düğün yaptık hiç bi şey, kayincalidem dedi ki fazla insan yok kim gelecek diye.ee neyse. Gelinlik giymek istedim bana görümcenin elbiseyi verdiler o 10 sene once evlenmiş, moda geçmiş bi elbise .tamam bunu kabul ettim ses çıkarmadım. Gelin çiçeği de görümcenin vereceklerdi ben istemedim.
Tamam dediler biz alicaz çiçekler ve gelin ayakkabısı.Benim istediğimi aldılar.
Bi mahalle kuaföre götürdüler, makyaj berbat saçımı sorayım.
Kuaforden çıktım ağladım.
Evde yapsaydim daha güzel olurdu makyajım.
Resmi nikah yaptık sadece
Akrabalar falan para ceyrek falan taktılar
Kayinvalidem ve kayinpederim hic bi şey takmadılar.
Bizim paraları ve ceyrekleri aldılar hemen
Zaten kayınvalidem hazırla bekliyordu poşetle. Siyah alışveriş poşeti,utanmadan.
Bize orda bıraktılar, parayı alıp gittiler.
Kayinvalidrmin evine gittik ,misafiler vardi Akrabalar falan,lahmacun yapmış kayinvalidem misafirler icin.
Neyse misafirler gitti ,paralar için bekliyoruz vermediler.
Evemize gittik
Eşimin telefonda bi hesap listesi geliyor
Gelin çiçeği bu kadar tl mesela
Gelin ayakkabısı
Gelin kuaföru
Lahmacun icin kiyma
Ee neler neler saymışlar
Ertesi gün çağırdılar parayı verdiler
Biz sayamadik ama hepsi 40-50 bin tl para vardi
Bize 7 bin verdiler Eşimin patronu 100 dolar taktı,onu da almışlar.
Napicaktik biz o parayla.
Kirayı ödedik bize ne kaldi hic bi şey.
Balayına da gitmedik.
Bi de sey diyordu kaynaman parayı vermeden once
Esim diyordu ki ona
Bi yere gitmeyi düşünüyoruz
Paranız varsa gidin diyor.
Paramız kalmamış evimizi dizdik eysa falan ,biliyorsunuz.
İnsanlar taktiği paralarla bi yere gitmeyi düşünük ama yok.
Bi hafta sonra işe başladım kaldığım yerde.Calisiyordum.
Kayinvaidem dedi ki gelin akşamları burda yemek yiyin
Butun gun iştesin çalışıyorsun.
Kabul ettik
Bazen ben kendim yapıyordum kaynanam bi şekile giriyordu, ne bilim ben.
Bi gun eşimle konuştum ben artik evime yemek yapmak istiyorum. Eşim tamam dedi
O da annesiye konuştu.
Kayinvalidemi bi kac kere çağırdım kahvaltı için cay icin kahve icin ama istemiyordu.bi bahane buluyordu.
Evimiz yan yana bu arada.
Bi dizi vardı hem ben hem kaynama izliyor
O gün kayinpederim eşim kaynim mac izleyecekleri bende kaynamama dedim ki gel birlikte izleyelim ,ev yakin zaten
Yok dedi ben kızımın yanında gidicem.
Ben boyle bi insanım kızlar,karşındaki insan beni yakın tutmasa benim gönlümü hoş tutmasa, ben cok konuşmam, samimi olmam çok.ama normale cok konuşan bi kiz değilim
Kayinvalidrme gidince napiyorsun falan diyordu o kadar sonra telefon elinde.ben napim.
Her zaman diyordu bana kaynamam sen soğuksun konuşmuyorsun bi gun dedi ki
Sen ailenle fazla bağlı değilsin
Bu ne demek dedim
Benim kızlarım gunde cok kez arıyorlar beni konuşuyoruz .ama sen yapmiyorsun aramıyorsun anneni babanı dedi
Ben 12 saat çalışıyorsum dedim
Nasil konuşayım gündüz
Akşamları arıyorum yeter o kadar dedim
Her saat başı arayıp napicam
Onlar da çalışıyorlar dedim zaten.
Bi gün bayram icin annem ben kayinvalideme gittik.
Konuşuyorduk sohbet ediyorduk
Sonra kalkıyorduk
Kapida kaynamam beni anneme şikayet etmeye başladı
Kızın hic insanlara yakın olmuyor dedi,fazla konuşmuyor,uzak duruyor insanlardan,sadece evde tek oturuyor,gelmiyor bize ya da bi cay ya da kahve içmeye cagirsin, beni kızlarımı.
Evimiz yan yana ama ne geliyor ne çağırıyor.
İnsanlar yanlış anlıyor.
Annem dedi ki yanlış anlaşacak bir şey yok
Ben soyleyim sana
Kızım bekarken de evden çıkmıyordu,biz bi yere giderken, misafirliğe olsun,gezmeye olsun kızım gelmiyordu,bazen zorla götüryorduk.
Kızım küçükken beri böyle,fazla konuşmaz.
Onun karakteri böyledir.
O senin kızın, dedi, o yüzden onu koruyorsun, dedi.kaynanam."Burada korunacak hiçbir şey yok" dedi annem.Ben doğru olanı söylüyorum.
Yanlış anlamayın kızımı
Eğer kızım bana her gün gelseydi ve sana gelmeseydi o zaman yanlış anlayacaksın.
Ben 9 gün evdeyim, kızım sadece bayramda geldi dedi başka gün gelmedi.dedi annem
Benim kızlarım böyle yapsaydı ben asla konuşmazdim diyor bı daha.Kizardim dedi kaynanam.
O da senin düşüncen dedi annem
Ben kızıma kizmam diyor,o öyledir,zorla değiştiremem.
Ondan sonra konuşmadi daha kaynanam
Evlenince hemen işe koyuldum.hep çalışıyordum, sadece pazar günü evdeydim.
O da temizlik yaparak,pazara girmek markete gitmek öyle geciyordu.o zaman Kayınvalidemi kahvaltıya çağırdım.o da dedi yok Ben evimde yerim, ne fark eder dedi
Çaya çağırmıştım geldi,bı bardak çay bile içemedi kalktı gitti.
Bı gün işten geldim 8 de ,yemek falan yaptım 9 30 da hazırdı yedik,ondan sonra telefon çalıyor görümcemdi , kapıyı aç dedi kayınvalidem de geldi,daha sofradan kalkamistik,mutfak dağınıktı,bı anda utandım bi anda sinirlendim
Cat kapıya geldiler bi şey söylemeden haber vermeden
Biliyorlardı ben calisyiorum
Neyse ben şey demedim yine
Cay doldurdum onlara,icmediler kalktılar,5 Daka bile kalmadılar neden geldiler anlamıyorum.
Bı gün kaynanam görümcemlerim gelmiş cay doldurucaktim, bana doldurma dedi kaynanam. Niye geliyorsun o zaman.
Kaynamam bana bi halı vermiş onu sermistim ama biraz kirlenmiş,dedi ki ben sana verdiğim zaman bembeyazdı dedi şimdi kararmış dedi
Abartma o kadar dedim anne o kadar da değil, maaşımı alayım gönderecem yıkamaya.
Bı gün de Mac vardı, kayınpederim maci izliyeckti , kayınvalidem bi dizi izleyecekti
Anne dedi gel bize birlikte izliyelim,yok dedi ben kızıma gidicem.tamam sen bilirsin dedi.
Insan böyle yaptıktan sonra ben niye çağırim..
Hamile kaldım çalışıyorsum,ama düşük riski vardı.
İğne yaptım. doktor dedi ki uzan sadece bi is yapma.
İşimi bıraktım mecbur.
Kayinvalidem bunu duyunca dedi ki erken değil mi isi bırakmak için.
Bi sey demedim geçtim.
Ayy bide kaynama hamile olduğumu öğrenince sey dedi
Benim kayinpederim ismi mehmet diyelim
Küçük Mehmet geliyor ki
Ama onun ismi cok eski guzel de değil, ama onlar hic bi sey yapmadilar ki bunu haketmek icin
Yapsalardi da ben koymazdim
Bebeğim çocuğum ,ben 9 ay karnima taşıyorum ,mide bulantısı, ağrılari ben çekiyorum, kaynamam hazir ismiyle bekliyor yok öyle bi dünya.
3 ay boyunca benim annem hep 12 saat çalışıp hep bana yemek hazırlayıp getiriyordu.
Kaynamam gelmeye bos ver de bi kere sormadı nasılsın diye bi ihtiyacın var mi .yok hic bi şey.
Çocuğum doğdu ,Hastaneden çıktık kayinvalidem geldi kayinpederim arabayla, tek bi kelime söylemediler,neden biliyor musunuz
Kayinpederimin ismi koymicaktim ya o yüzden
Ben annemlere geçtim
Annem yardim ediyordu.
Kaynanam daha çocuğun 40 cikmadan bebeğimi görmek istiyordu,
Bi de ben onun evinde gidecekmişim.
Gittim.
Misafirler de orda geliceklermis.
Ben kabul etmedim
Hiç gelmesinler dedim
Ben annemlere kaliyordum dedim
Misafirler gelmek istiyorsa orda gelsin.
Her gun neredeyse hastanede gidiyordum kontrol icin
Biliyorsunuz yeni dogan bebek
Kaynamam bi kere benimle gelmedi
Hep annem ya da kardeşim bi kac kere tek gittim çünkü annem çalıyor sürekli izin istese laf yaparlar kardeşim memlekette gitti.kaynanam bütün gun evde ,bi bahane bulup gelmiyor.
Bebeğim sarılık değeri yüksek çıkmış hastanede yatırdılar.
5 gun kaldim
Annem kardesim babam abim amcalarım kızları bile arayıp soruyorlardi benim icin esim icin,eşim de tabi
Gorumclwrwim ,kaynamam bi kere aramadilar sormadilar.
Bi gun sadece aradı neden biliyor musunuz
Esim ona telefonda cevap vermiyormus beni arayıp
Nerdw diye soruyor o kadar
Bebeğim icin sormadı hic
Hastaneden cikicaktik
Kayinpederim ve kayinvalidem geleceklerdi almaya
Aradim o kadar mutluyudum ki çocuğum hastaneden cikicak sarılık geçti diye
Söyledim boyle boyle diye
Insan bi mutlu olur bi tebrik eder ya da cok sukur kızım falan ama hic
Tamam geliyoruz dediler.
Bebeğim 2 aylik oldu
Ben memlekette gidecektim
Son gundu Ertesi gun gidecektim
Esim diyor ki son gun annemlere git dedi çocuğu görsünler falan,
Ben dedim ki ona neden ben gideyim
Onlar gelsinler.kapiyi acik dedim cocugu görmek istiyenler gelsin.ben gitmiyorum dedim
Butun gece uykusuzluk ,yoruluyorum .
Saat 12 oldu daha bi sey yemedim,
Gitmiyorum dedim.
Tamam dedi esim.
Gidicegim gun kimse aramadı beni iyi yolculuklar dilemek için ,bende aramadım yazmadım.
Havalimana gitmek icin
Kayinpederime soyledik
Onu arabası vardı
Götürmedi bize her zaman gibi.
Kendimiz gittik.
Memlekette vardığım cocukla yine arayıp sormadilar.
Bende hic yazmadım aramadim.
Bi gun görümcem yazıyor bana
Napıyorsun Nasılsın? Yengemle oturuyoruz öyle Sen napiyorsun nasılsın dedim İyiyim bende Annemle en son ne zaman konuştun hiç arayıp soruyor musundedi
Ben memlekete gittiğimde Ne sen ne annen arayıp ya da yazıp bana iyi yolculuklar dediniz mi bana? Memlekete vardığımda, aramadız yine. Şimdi mi aklınıza geldi? Beni boş ver de Torununuz için arasaydiniz en azından dedim
Peki sen giderken hakkınızı helal edin ben gidiyorum dedin mi İster alın ister alınma dünya senin düşündüğün gibi dönmüyor ben de bir gelinim sen de gelinsin sen gelinliğini yap eğer karşı taraf yapmazsa o zaman konuş şuan küçüksün yaşın ilerlesin onlar unutma sen sana neler yapacak ne yaşarsan onu görürsün bence otur bi düşün hadi babamın ismini istemedin hani gelinsin ya onlar eşinle neyaşarsa yaşasın sen gelinliğini yap anne baba ve çocuk ilişkisinin içine gidip tavır alma benden sana tavsiye hayat bu ne olacağımızı bilmiyoruz ama bence otur düşün bir şey yaparken düşünürken dikkat et Allah en sevdiklerinden çıkarır Allah kimseye de yaşatmasın saygılı sevgili geçinelim çünkü ne düşünürsen onu Allah karşına verir Ben elimden geldiği kadar yanınızda oldum sen saygını kaybetme yine söylüyorum sen gelinliğini yap gerisini Allah'a havale et... Torun demeyi biliyorsan ismi de koyacaktın bak yanlış anlama bende istemedim ama koydum koymasaydım arkamda durmazdı kimse şimdi bak kayınpederim de arkamda durmak zorunda eğer sende koysaydın şimdiye kadar olan şeyler silinirdi herkes de arkanda dururdu isim için kavga etmene değmedi He Sana son kez bir şey söylüyorum Başkalarının lafıyla hareket etme hata yaparsın Kendi merhametinle vicdanınla hareket et dedi
Rica ederim beni rahat bırakın dedim. Uzatmak istemedim
karışmayın Eyvallah zaten öyleyiz Allah'a emanet ol umarım her şey gönlünden ne geçerse öyle olur dedi.
Kaynamamla uzun bi sure aramadım yazmadım bi gun hadi dedim arayım konuştum napiyorsun nasılsın o kadar cocugum icin sormadı.
Bi gun yine yazdim ona
Napiyorsun nasılsın diye,
Kayinpederim icin sordum ,kaynim icin
Mesaji gördü yazmadi.
Bi sorunumuz yasıyoruz kaynamam bi kere kere arayıp sormadi torun icin.ne kayinpederim. Görumcemlerim soruyor daha cok buyuk gorumce
O gunden sonra bende yazmadım aramadim
Söylediklerim bu kadar kızlar.
Sadece içimi dökmek istiyorum size.
Nerde başlayım bilmiyorum
Cok sey var aslında.
Eşimle evlenecektik,ne kına yaptık ne düğün yaptık hiç bi şey, kayincalidem dedi ki fazla insan yok kim gelecek diye.ee neyse. Gelinlik giymek istedim bana görümcenin elbiseyi verdiler o 10 sene once evlenmiş, moda geçmiş bi elbise .tamam bunu kabul ettim ses çıkarmadım. Gelin çiçeği de görümcenin vereceklerdi ben istemedim.
Tamam dediler biz alicaz çiçekler ve gelin ayakkabısı.Benim istediğimi aldılar.
Bi mahalle kuaföre götürdüler, makyaj berbat saçımı sorayım.
Kuaforden çıktım ağladım.
Evde yapsaydim daha güzel olurdu makyajım.
Resmi nikah yaptık sadece
Akrabalar falan para ceyrek falan taktılar
Kayinvalidem ve kayinpederim hic bi şey takmadılar.
Bizim paraları ve ceyrekleri aldılar hemen
Zaten kayınvalidem hazırla bekliyordu poşetle. Siyah alışveriş poşeti,utanmadan.
Bize orda bıraktılar, parayı alıp gittiler.
Kayinvalidrmin evine gittik ,misafiler vardi Akrabalar falan,lahmacun yapmış kayinvalidem misafirler icin.
Neyse misafirler gitti ,paralar için bekliyoruz vermediler.
Evemize gittik
Eşimin telefonda bi hesap listesi geliyor
Gelin çiçeği bu kadar tl mesela
Gelin ayakkabısı
Gelin kuaföru
Lahmacun icin kiyma
Ee neler neler saymışlar
Ertesi gün çağırdılar parayı verdiler
Biz sayamadik ama hepsi 40-50 bin tl para vardi
Bize 7 bin verdiler Eşimin patronu 100 dolar taktı,onu da almışlar.
Napicaktik biz o parayla.
Kirayı ödedik bize ne kaldi hic bi şey.
Balayına da gitmedik.
Bi de sey diyordu kaynaman parayı vermeden once
Esim diyordu ki ona
Bi yere gitmeyi düşünüyoruz
Paranız varsa gidin diyor.
Paramız kalmamış evimizi dizdik eysa falan ,biliyorsunuz.
İnsanlar taktiği paralarla bi yere gitmeyi düşünük ama yok.
Bi hafta sonra işe başladım kaldığım yerde.Calisiyordum.
Kayinvaidem dedi ki gelin akşamları burda yemek yiyin
Butun gun iştesin çalışıyorsun.
Kabul ettik
Bazen ben kendim yapıyordum kaynanam bi şekile giriyordu, ne bilim ben.
Bi gun eşimle konuştum ben artik evime yemek yapmak istiyorum. Eşim tamam dedi
O da annesiye konuştu.
Kayinvalidemi bi kac kere çağırdım kahvaltı için cay icin kahve icin ama istemiyordu.bi bahane buluyordu.
Evimiz yan yana bu arada.
Bi dizi vardı hem ben hem kaynama izliyor
O gün kayinpederim eşim kaynim mac izleyecekleri bende kaynamama dedim ki gel birlikte izleyelim ,ev yakin zaten
Yok dedi ben kızımın yanında gidicem.
Ben boyle bi insanım kızlar,karşındaki insan beni yakın tutmasa benim gönlümü hoş tutmasa, ben cok konuşmam, samimi olmam çok.ama normale cok konuşan bi kiz değilim
Kayinvalidrme gidince napiyorsun falan diyordu o kadar sonra telefon elinde.ben napim.
Her zaman diyordu bana kaynamam sen soğuksun konuşmuyorsun bi gun dedi ki
Sen ailenle fazla bağlı değilsin
Bu ne demek dedim
Benim kızlarım gunde cok kez arıyorlar beni konuşuyoruz .ama sen yapmiyorsun aramıyorsun anneni babanı dedi
Ben 12 saat çalışıyorsum dedim
Nasil konuşayım gündüz
Akşamları arıyorum yeter o kadar dedim
Her saat başı arayıp napicam
Onlar da çalışıyorlar dedim zaten.
Bi gün bayram icin annem ben kayinvalideme gittik.
Konuşuyorduk sohbet ediyorduk
Sonra kalkıyorduk
Kapida kaynamam beni anneme şikayet etmeye başladı
Kızın hic insanlara yakın olmuyor dedi,fazla konuşmuyor,uzak duruyor insanlardan,sadece evde tek oturuyor,gelmiyor bize ya da bi cay ya da kahve içmeye cagirsin, beni kızlarımı.
Evimiz yan yana ama ne geliyor ne çağırıyor.
İnsanlar yanlış anlıyor.
Annem dedi ki yanlış anlaşacak bir şey yok
Ben soyleyim sana
Kızım bekarken de evden çıkmıyordu,biz bi yere giderken, misafirliğe olsun,gezmeye olsun kızım gelmiyordu,bazen zorla götüryorduk.
Kızım küçükken beri böyle,fazla konuşmaz.
Onun karakteri böyledir.
O senin kızın, dedi, o yüzden onu koruyorsun, dedi.kaynanam."Burada korunacak hiçbir şey yok" dedi annem.Ben doğru olanı söylüyorum.
Yanlış anlamayın kızımı
Eğer kızım bana her gün gelseydi ve sana gelmeseydi o zaman yanlış anlayacaksın.
Ben 9 gün evdeyim, kızım sadece bayramda geldi dedi başka gün gelmedi.dedi annem
Benim kızlarım böyle yapsaydı ben asla konuşmazdim diyor bı daha.Kizardim dedi kaynanam.
O da senin düşüncen dedi annem
Ben kızıma kizmam diyor,o öyledir,zorla değiştiremem.
Ondan sonra konuşmadi daha kaynanam
Evlenince hemen işe koyuldum.hep çalışıyordum, sadece pazar günü evdeydim.
O da temizlik yaparak,pazara girmek markete gitmek öyle geciyordu.o zaman Kayınvalidemi kahvaltıya çağırdım.o da dedi yok Ben evimde yerim, ne fark eder dedi
Çaya çağırmıştım geldi,bı bardak çay bile içemedi kalktı gitti.
Bı gün işten geldim 8 de ,yemek falan yaptım 9 30 da hazırdı yedik,ondan sonra telefon çalıyor görümcemdi , kapıyı aç dedi kayınvalidem de geldi,daha sofradan kalkamistik,mutfak dağınıktı,bı anda utandım bi anda sinirlendim
Cat kapıya geldiler bi şey söylemeden haber vermeden
Biliyorlardı ben calisyiorum
Neyse ben şey demedim yine
Cay doldurdum onlara,icmediler kalktılar,5 Daka bile kalmadılar neden geldiler anlamıyorum.
Bı gün kaynanam görümcemlerim gelmiş cay doldurucaktim, bana doldurma dedi kaynanam. Niye geliyorsun o zaman.
Kaynamam bana bi halı vermiş onu sermistim ama biraz kirlenmiş,dedi ki ben sana verdiğim zaman bembeyazdı dedi şimdi kararmış dedi
Abartma o kadar dedim anne o kadar da değil, maaşımı alayım gönderecem yıkamaya.
Bı gün de Mac vardı, kayınpederim maci izliyeckti , kayınvalidem bi dizi izleyecekti
Anne dedi gel bize birlikte izliyelim,yok dedi ben kızıma gidicem.tamam sen bilirsin dedi.
Insan böyle yaptıktan sonra ben niye çağırim..
Hamile kaldım çalışıyorsum,ama düşük riski vardı.
İğne yaptım. doktor dedi ki uzan sadece bi is yapma.
İşimi bıraktım mecbur.
Kayinvalidem bunu duyunca dedi ki erken değil mi isi bırakmak için.
Bi sey demedim geçtim.
Ayy bide kaynama hamile olduğumu öğrenince sey dedi
Benim kayinpederim ismi mehmet diyelim
Küçük Mehmet geliyor ki
Ama onun ismi cok eski guzel de değil, ama onlar hic bi sey yapmadilar ki bunu haketmek icin
Yapsalardi da ben koymazdim
Bebeğim çocuğum ,ben 9 ay karnima taşıyorum ,mide bulantısı, ağrılari ben çekiyorum, kaynamam hazir ismiyle bekliyor yok öyle bi dünya.
3 ay boyunca benim annem hep 12 saat çalışıp hep bana yemek hazırlayıp getiriyordu.
Kaynamam gelmeye bos ver de bi kere sormadı nasılsın diye bi ihtiyacın var mi .yok hic bi şey.
Çocuğum doğdu ,Hastaneden çıktık kayinvalidem geldi kayinpederim arabayla, tek bi kelime söylemediler,neden biliyor musunuz
Kayinpederimin ismi koymicaktim ya o yüzden
Ben annemlere geçtim
Annem yardim ediyordu.
Kaynanam daha çocuğun 40 cikmadan bebeğimi görmek istiyordu,
Bi de ben onun evinde gidecekmişim.
Gittim.
Misafirler de orda geliceklermis.
Ben kabul etmedim
Hiç gelmesinler dedim
Ben annemlere kaliyordum dedim
Misafirler gelmek istiyorsa orda gelsin.
Her gun neredeyse hastanede gidiyordum kontrol icin
Biliyorsunuz yeni dogan bebek
Kaynamam bi kere benimle gelmedi
Hep annem ya da kardeşim bi kac kere tek gittim çünkü annem çalıyor sürekli izin istese laf yaparlar kardeşim memlekette gitti.kaynanam bütün gun evde ,bi bahane bulup gelmiyor.
Bebeğim sarılık değeri yüksek çıkmış hastanede yatırdılar.
5 gun kaldim
Annem kardesim babam abim amcalarım kızları bile arayıp soruyorlardi benim icin esim icin,eşim de tabi
Gorumclwrwim ,kaynamam bi kere aramadilar sormadilar.
Bi gun sadece aradı neden biliyor musunuz
Esim ona telefonda cevap vermiyormus beni arayıp
Nerdw diye soruyor o kadar
Bebeğim icin sormadı hic
Hastaneden cikicaktik
Kayinpederim ve kayinvalidem geleceklerdi almaya
Aradim o kadar mutluyudum ki çocuğum hastaneden cikicak sarılık geçti diye
Söyledim boyle boyle diye
Insan bi mutlu olur bi tebrik eder ya da cok sukur kızım falan ama hic
Tamam geliyoruz dediler.
Bebeğim 2 aylik oldu
Ben memlekette gidecektim
Son gundu Ertesi gun gidecektim
Esim diyor ki son gun annemlere git dedi çocuğu görsünler falan,
Ben dedim ki ona neden ben gideyim
Onlar gelsinler.kapiyi acik dedim cocugu görmek istiyenler gelsin.ben gitmiyorum dedim
Butun gece uykusuzluk ,yoruluyorum .
Saat 12 oldu daha bi sey yemedim,
Gitmiyorum dedim.
Tamam dedi esim.
Gidicegim gun kimse aramadı beni iyi yolculuklar dilemek için ,bende aramadım yazmadım.
Havalimana gitmek icin
Kayinpederime soyledik
Onu arabası vardı
Götürmedi bize her zaman gibi.
Kendimiz gittik.
Memlekette vardığım cocukla yine arayıp sormadilar.
Bende hic yazmadım aramadim.
Bi gun görümcem yazıyor bana
Napıyorsun Nasılsın? Yengemle oturuyoruz öyle Sen napiyorsun nasılsın dedim İyiyim bende Annemle en son ne zaman konuştun hiç arayıp soruyor musundedi
Ben memlekete gittiğimde Ne sen ne annen arayıp ya da yazıp bana iyi yolculuklar dediniz mi bana? Memlekete vardığımda, aramadız yine. Şimdi mi aklınıza geldi? Beni boş ver de Torununuz için arasaydiniz en azından dedim
Peki sen giderken hakkınızı helal edin ben gidiyorum dedin mi İster alın ister alınma dünya senin düşündüğün gibi dönmüyor ben de bir gelinim sen de gelinsin sen gelinliğini yap eğer karşı taraf yapmazsa o zaman konuş şuan küçüksün yaşın ilerlesin onlar unutma sen sana neler yapacak ne yaşarsan onu görürsün bence otur bi düşün hadi babamın ismini istemedin hani gelinsin ya onlar eşinle neyaşarsa yaşasın sen gelinliğini yap anne baba ve çocuk ilişkisinin içine gidip tavır alma benden sana tavsiye hayat bu ne olacağımızı bilmiyoruz ama bence otur düşün bir şey yaparken düşünürken dikkat et Allah en sevdiklerinden çıkarır Allah kimseye de yaşatmasın saygılı sevgili geçinelim çünkü ne düşünürsen onu Allah karşına verir Ben elimden geldiği kadar yanınızda oldum sen saygını kaybetme yine söylüyorum sen gelinliğini yap gerisini Allah'a havale et... Torun demeyi biliyorsan ismi de koyacaktın bak yanlış anlama bende istemedim ama koydum koymasaydım arkamda durmazdı kimse şimdi bak kayınpederim de arkamda durmak zorunda eğer sende koysaydın şimdiye kadar olan şeyler silinirdi herkes de arkanda dururdu isim için kavga etmene değmedi He Sana son kez bir şey söylüyorum Başkalarının lafıyla hareket etme hata yaparsın Kendi merhametinle vicdanınla hareket et dedi
Rica ederim beni rahat bırakın dedim. Uzatmak istemedim
karışmayın Eyvallah zaten öyleyiz Allah'a emanet ol umarım her şey gönlünden ne geçerse öyle olur dedi.
Kaynamamla uzun bi sure aramadım yazmadım bi gun hadi dedim arayım konuştum napiyorsun nasılsın o kadar cocugum icin sormadı.
Bi gun yine yazdim ona
Napiyorsun nasılsın diye,
Kayinpederim icin sordum ,kaynim icin
Mesaji gördü yazmadi.
Bi sorunumuz yasıyoruz kaynamam bi kere kere arayıp sormadi torun icin.ne kayinpederim. Görumcemlerim soruyor daha cok buyuk gorumce
O gunden sonra bende yazmadım aramadim
Söylediklerim bu kadar kızlar.
Son düzenleme: