- Katılım
- 22 Ağustos 2016
- Mesajlar
- 2.196
- Emoji Skoru
- 1.573
- Puanlar
- 53
- Yaş
- 42
- Konu Sahibi Lonelypoet
- #1
Merhaba eski eşim iştirak nafakası yatırmıyor diye icraya verdim iki ay oldu yatmadı. Bilgisi olan var mı icra müdürlüğüne mi yoksa banka hesabına mı yatıyor