- Katılım
- 10 Nisan 2026
- Mesajlar
- 5
- Emoji Skoru
- 1
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 29
- Konu Sahibi kirmiziseven
- #1
Merhabalar eşimin tayini nedeniyle Iğdır'ın bi ilçesinde yaşıyoruz. Memleketimiz Aydın. İlk hamileliğim. Iğdır'da tayinci olan herkesten doğumu memleketime gidip yaptım Iğdır'da olanaklar yetersiz vs gibi şeyler duyuyorum. Ancak karnım burnumda ülkenin öbür ucundaki memleketime gitmek ve sonrasında da küçücük bebekle o kadar yolu çekmek mantıklı gelmiyor. Bi yanım da ya Iğdır'da doğum yaparsam ve bebeğime bir şey olursa diye korkuyor. Iğdır'da doğum yapmış olanlar var mı? Tecrübelerinizi paylaşır mısınız? Özeli mi devlet hastanesini mi önerirsiniz? Yardıma çok ihtiyacım var lütfen tecrübelerinizi paylaşın.