• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İkiz Alevlik gerçek mi?

sonradangelen34

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
18 Mart 2026
Mesajlar
33
Emoji Skoru
24
Puanlar
3
Yaş
29
Merhabalar, aslında burada beni anlayan biri yerine belki benimle aynı döngüye girmiş birini arıyorumdur. Eğer ikiz alevi olan veya buna kafası karışmış biri varsa ve bu konuda yardımcı olursa çok sevirim? Hatta saçmalama, öyle bir şey yok diyen olursa bile ben burdayım. Veya ben de öyle sanmıştım ama öyle bir şey yokmuş!

Yaklaşık 4 yıl önce ikiz alevlik kavramı ile tanıştım. İlk başta başka birine karşı olan ilgim ile başladı bu durum. Yaşadıklarım bana hayatımda belkide bir dönüm noktası yarattı. O kişiyi ikiz alevim sandım fakat değilmiş. Olmadığı çok net anladım. Sonra bu aldığım dersin aslında bir ders olduğunu fark ettim. Kişi değildim, oradaki. Ama o kişi değildi hatta olamazdı bunu daha fazla araştırdıkça anladım. Sonra hayatıma biri girdi başta bu kavram hiç aklıma gelmedi. açıkçası çok iyi hatırlıyorum ilk tanıştığımız anı. O zaman benim için doğru olmayan bir kişiydi kaçtım ondan. Ama kaçtıkça ona daha çok yakalandım gibi hissettim. Sonra kaçma dedim kendine kaçtıkça daha çok kapılırsın. Teslim ol yaşa kurtul. Öyle olmadı 2 yıl önce bir adamı hayatıma soktum. Hiç bir zaman adı konulmadı aramızdakinin hatta gerçek dünyada oluru bile yoktu.Ama birşey vardı yapmam dediğim herşeyi yaparken bulduğum. İlk seferde ikiz alevlik kavramını tamamen unutmuştum aklıma bile gelmemişti. Sonra bitti. Ayrılık yaşadık adını koymadığımız o şeyde. Amaç daha fazla bağlanmadan uzaklaşmaktı. Ben gittim hayat ben aramadan başka birini soktu hayatıma onunla denedim bana iyi geldi. Ama o süreçte hep onu hatırladım. Derin bir özlem ama derin bir kaçış vardı içimde çünkü olmazdı ve kaçmam gerekiyordu. Fakat yapamadım. 7 ay ayrı kaldık aramızda bir uçurum vardı küçük bir şehir de bu yedi ay boyunca hiç karşılaşmadık ki normalde çok karşılaşırdık. Hayatıma yeni aldığım kişi hayatımdan tam çıkarken o girdi yine hayatıma. Olmaz dediğim olduğu bir şey okdu çünkü. Aynı yerde çalışmasakta aynı binada farklı şirketlerde çalışmaya başladık. 7 ay önce böyle bir şey olsa imkansız derdim. Sonra tekrar görüşmeler başladı bu sefer daha farklıydı ama iyi mi kötü mü bilemedim. Bu süreçte ikiz alev kavramı hayatıma tekrar geldi hem baktirdığım fallar hemde rüyalarımla. Telepatik olaylar baştan beri vardı aslında ama bu sefer telepatim aşırı çalıştığı şeyler de yaşadım . Tesadüften daha fazla. İkiz alevliği araştırırken bunun zorlu bir süreç olduğunu okumuştum. Ama bir yanım bu kavramın popüler bir kültürün sadece bize dayattıkları mıydı? Eskiden herşeyini herkese anlatan bir insandım ama şu an yaşadıklarımı kimseye anlatamaz oldum. 2 aydır aramızda sesizlik ve mesefe var bu sessizliği okuyamıyorum. Ve bu kavrama daha fazla tutunuyorum galiba. Ama ben miyim sorun yoksa bir sınav mı bilmiyorum. Sizce nedir? Birini derinden özlerken aslında dualrında ondan kurtulmak istemek veya hiç bir şekilde oluru olmayacak bir kişiden kaçmak o kovalamıyorken? En yakınıma bile paylaşamdığım bir hikayenin için de kayboldum .
 
Merhabalar, aslında burada beni anlayan biri yerine belki benimle aynı döngüye girmiş birini arıyorumdur. Eğer ikiz alevi olan veya buna kafası karışmış biri varsa ve bu konuda yardımcı olursa çok sevirim? Hatta saçmalama, öyle bir şey yok diyen olursa bile ben burdayım. Veya ben de öyle sanmıştım ama öyle bir şey yokmuş!

Yaklaşık 4 yıl önce ikiz alevlik kavramı ile tanıştım. İlk başta başka birine karşı olan ilgim ile başladı bu durum. Yaşadıklarım bana hayatımda belkide bir dönüm noktası yarattı. O kişiyi ikiz alevim sandım fakat değilmiş. Olmadığı çok net anladım. Sonra bu aldığım dersin aslında bir ders olduğunu fark ettim. Kişi değildim, oradaki. Ama o kişi değildi hatta olamazdı bunu daha fazla araştırdıkça anladım. Sonra hayatıma biri girdi başta bu kavram hiç aklıma gelmedi. açıkçası çok iyi hatırlıyorum ilk tanıştığımız anı. O zaman benim için doğru olmayan bir kişiydi kaçtım ondan. Ama kaçtıkça ona daha çok yakalandım gibi hissettim. Sonra kaçma dedim kendine kaçtıkça daha çok kapılırsın. Teslim ol yaşa kurtul. Öyle olmadı 2 yıl önce bir adamı hayatıma soktum. Hiç bir zaman adı konulmadı aramızdakinin hatta gerçek dünyada oluru bile yoktu.Ama birşey vardı yapmam dediğim herşeyi yaparken bulduğum. İlk seferde ikiz alevlik kavramını tamamen unutmuştum aklıma bile gelmemişti. Sonra bitti. Ayrılık yaşadık adını koymadığımız o şeyde. Amaç daha fazla bağlanmadan uzaklaşmaktı. Ben gittim hayat ben aramadan başka birini soktu hayatıma onunla denedim bana iyi geldi. Ama o süreçte hep onu hatırladım. Derin bir özlem ama derin bir kaçış vardı içimde çünkü olmazdı ve kaçmam gerekiyordu. Fakat yapamadım. 7 ay ayrı kaldık aramızda bir uçurum vardı küçük bir şehir de bu yedi ay boyunca hiç karşılaşmadık ki normalde çok karşılaşırdık. Hayatıma yeni aldığım kişi hayatımdan tam çıkarken o girdi yine hayatıma. Olmaz dediğim olduğu bir şey okdu çünkü. Aynı yerde çalışmasakta aynı binada farklı şirketlerde çalışmaya başladık. 7 ay önce böyle bir şey olsa imkansız derdim. Sonra tekrar görüşmeler başladı bu sefer daha farklıydı ama iyi mi kötü mü bilemedim. Bu süreçte ikiz alev kavramı hayatıma tekrar geldi hem baktirdığım fallar hemde rüyalarımla. Telepatik olaylar baştan beri vardı aslında ama bu sefer telepatim aşırı çalıştığı şeyler de yaşadım . Tesadüften daha fazla. İkiz alevliği araştırırken bunun zorlu bir süreç olduğunu okumuştum. Ama bir yanım bu kavramın popüler bir kültürün sadece bize dayattıkları mıydı? Eskiden herşeyini herkese anlatan bir insandım ama şu an yaşadıklarımı kimseye anlatamaz oldum. 2 aydır aramızda sesizlik ve mesefe var bu sessizliği okuyamıyorum. Ve bu kavrama daha fazla tutunuyorum galiba. Ama ben miyim sorun yoksa bir sınav mı bilmiyorum. Sizce nedir? Birini derinden özlerken aslında dualrında ondan kurtulmak istemek veya hiç bir şekilde oluru olmayacak bir kişiden kaçmak o kovalamıyorken? En yakınıma bile paylaşamdığım bir hikayenin için de kayboldum .
Nerden cıkarıyosunuz bu sktiriboktan şeyleri yaw🫩
 
Son düzenleme:
Merhabalar, aslında burada beni anlayan biri yerine belki benimle aynı döngüye girmiş birini arıyorumdur. Eğer ikiz alevi olan veya buna kafası karışmış biri varsa ve bu konuda yardımcı olursa çok sevirim? Hatta saçmalama, öyle bir şey yok diyen olursa bile ben burdayım. Veya ben de öyle sanmıştım ama öyle bir şey yokmuş!

Yaklaşık 4 yıl önce ikiz alevlik kavramı ile tanıştım. İlk başta başka birine karşı olan ilgim ile başladı bu durum. Yaşadıklarım bana hayatımda belkide bir dönüm noktası yarattı. O kişiyi ikiz alevim sandım fakat değilmiş. Olmadığı çok net anladım. Sonra bu aldığım dersin aslında bir ders olduğunu fark ettim. Kişi değildim, oradaki. Ama o kişi değildi hatta olamazdı bunu daha fazla araştırdıkça anladım. Sonra hayatıma biri girdi başta bu kavram hiç aklıma gelmedi. açıkçası çok iyi hatırlıyorum ilk tanıştığımız anı. O zaman benim için doğru olmayan bir kişiydi kaçtım ondan. Ama kaçtıkça ona daha çok yakalandım gibi hissettim. Sonra kaçma dedim kendine kaçtıkça daha çok kapılırsın. Teslim ol yaşa kurtul. Öyle olmadı 2 yıl önce bir adamı hayatıma soktum. Hiç bir zaman adı konulmadı aramızdakinin hatta gerçek dünyada oluru bile yoktu.Ama birşey vardı yapmam dediğim herşeyi yaparken bulduğum. İlk seferde ikiz alevlik kavramını tamamen unutmuştum aklıma bile gelmemişti. Sonra bitti. Ayrılık yaşadık adını koymadığımız o şeyde. Amaç daha fazla bağlanmadan uzaklaşmaktı. Ben gittim hayat ben aramadan başka birini soktu hayatıma onunla denedim bana iyi geldi. Ama o süreçte hep onu hatırladım. Derin bir özlem ama derin bir kaçış vardı içimde çünkü olmazdı ve kaçmam gerekiyordu. Fakat yapamadım. 7 ay ayrı kaldık aramızda bir uçurum vardı küçük bir şehir de bu yedi ay boyunca hiç karşılaşmadık ki normalde çok karşılaşırdık. Hayatıma yeni aldığım kişi hayatımdan tam çıkarken o girdi yine hayatıma. Olmaz dediğim olduğu bir şey okdu çünkü. Aynı yerde çalışmasakta aynı binada farklı şirketlerde çalışmaya başladık. 7 ay önce böyle bir şey olsa imkansız derdim. Sonra tekrar görüşmeler başladı bu sefer daha farklıydı ama iyi mi kötü mü bilemedim. Bu süreçte ikiz alev kavramı hayatıma tekrar geldi hem baktirdığım fallar hemde rüyalarımla. Telepatik olaylar baştan beri vardı aslında ama bu sefer telepatim aşırı çalıştığı şeyler de yaşadım . Tesadüften daha fazla. İkiz alevliği araştırırken bunun zorlu bir süreç olduğunu okumuştum. Ama bir yanım bu kavramın popüler bir kültürün sadece bize dayattıkları mıydı? Eskiden herşeyini herkese anlatan bir insandım ama şu an yaşadıklarımı kimseye anlatamaz oldum. 2 aydır aramızda sesizlik ve mesefe var bu sessizliği okuyamıyorum. Ve bu kavrama daha fazla tutunuyorum galiba. Ama ben miyim sorun yoksa bir sınav mı bilmiyorum. Sizce nedir? Birini derinden özlerken aslında dualrında ondan kurtulmak istemek veya hiç bir şekilde oluru olmayacak bir kişiden kaçmak o kovalamıyorken? En yakınıma bile paylaşamdığım bir hikayenin için de kayboldum .
Hikayenin içinde bizde kaybolduk sağol.
 
Merhabalar, aslında burada beni anlayan biri yerine belki benimle aynı döngüye girmiş birini arıyorumdur. Eğer ikiz alevi olan veya buna kafası karışmış biri varsa ve bu konuda yardımcı olursa çok sevirim? Hatta saçmalama, öyle bir şey yok diyen olursa bile ben burdayım. Veya ben de öyle sanmıştım ama öyle bir şey yokmuş!

Yaklaşık 4 yıl önce ikiz alevlik kavramı ile tanıştım. İlk başta başka birine karşı olan ilgim ile başladı bu durum. Yaşadıklarım bana hayatımda belkide bir dönüm noktası yarattı. O kişiyi ikiz alevim sandım fakat değilmiş. Olmadığı çok net anladım. Sonra bu aldığım dersin aslında bir ders olduğunu fark ettim. Kişi değildim, oradaki. Ama o kişi değildi hatta olamazdı bunu daha fazla araştırdıkça anladım. Sonra hayatıma biri girdi başta bu kavram hiç aklıma gelmedi. açıkçası çok iyi hatırlıyorum ilk tanıştığımız anı. O zaman benim için doğru olmayan bir kişiydi kaçtım ondan. Ama kaçtıkça ona daha çok yakalandım gibi hissettim. Sonra kaçma dedim kendine kaçtıkça daha çok kapılırsın. Teslim ol yaşa kurtul. Öyle olmadı 2 yıl önce bir adamı hayatıma soktum. Hiç bir zaman adı konulmadı aramızdakinin hatta gerçek dünyada oluru bile yoktu.Ama birşey vardı yapmam dediğim herşeyi yaparken bulduğum. İlk seferde ikiz alevlik kavramını tamamen unutmuştum aklıma bile gelmemişti. Sonra bitti. Ayrılık yaşadık adını koymadığımız o şeyde. Amaç daha fazla bağlanmadan uzaklaşmaktı. Ben gittim hayat ben aramadan başka birini soktu hayatıma onunla denedim bana iyi geldi. Ama o süreçte hep onu hatırladım. Derin bir özlem ama derin bir kaçış vardı içimde çünkü olmazdı ve kaçmam gerekiyordu. Fakat yapamadım. 7 ay ayrı kaldık aramızda bir uçurum vardı küçük bir şehir de bu yedi ay boyunca hiç karşılaşmadık ki normalde çok karşılaşırdık. Hayatıma yeni aldığım kişi hayatımdan tam çıkarken o girdi yine hayatıma. Olmaz dediğim olduğu bir şey okdu çünkü. Aynı yerde çalışmasakta aynı binada farklı şirketlerde çalışmaya başladık. 7 ay önce böyle bir şey olsa imkansız derdim. Sonra tekrar görüşmeler başladı bu sefer daha farklıydı ama iyi mi kötü mü bilemedim. Bu süreçte ikiz alev kavramı hayatıma tekrar geldi hem baktirdığım fallar hemde rüyalarımla. Telepatik olaylar baştan beri vardı aslında ama bu sefer telepatim aşırı çalıştığı şeyler de yaşadım . Tesadüften daha fazla. İkiz alevliği araştırırken bunun zorlu bir süreç olduğunu okumuştum. Ama bir yanım bu kavramın popüler bir kültürün sadece bize dayattıkları mıydı? Eskiden herşeyini herkese anlatan bir insandım ama şu an yaşadıklarımı kimseye anlatamaz oldum. 2 aydır aramızda sesizlik ve mesefe var bu sessizliği okuyamıyorum. Ve bu kavrama daha fazla tutunuyorum galiba. Ama ben miyim sorun yoksa bir sınav mı bilmiyorum. Sizce nedir? Birini derinden özlerken aslında dualrında ondan kurtulmak istemek veya hiç bir şekilde oluru olmayacak bir kişiden kaçmak o kovalamıyorken? En yakınıma bile paylaşamdığım bir hikayenin için de kayboldum .
Ne saçmalıyosun aww dfjkfgj
 
Kardeşim baktım da önceki mesajlara fallarla falan fazla uğramışsın.

En son tanıdığım biri burçlara fena sarınca kendini baya bişey sanmaya başlamıştı :)) aman dikkat et sonları iyi olmuyor bu işlerin. Eğlencesine yapmak lazım bunları.
 
Back
X