Öncelikle herkese merhaba konuyu kadın hastalıklarına açtım ancak yanıt gelmedi ben daha önce yani ergenlik çağımından beri hiç kendim adet olamadım. Şu an 25 yaşındayım. Bugün hastaneye gittim her zamanki şekilde kan tarlusal ve tekrar kan alınacak 2. Veya 3.gününde hiçbir şekilde dinleme yok hep aynı tedavi var ama gerçekten psikolojik olarak çok bıktım. sağlıklı beslenmeye döneceğim çünkü doğum kontrol hapı içmek istemiyorum dün açtığım konu;
Ergenlik zamanımda doktora gittiğimde ultrasonla bakıldığında gayet normal denildi ve doğum kontrol hapı verilmedi normal olarak
18 yaşımda ise tarlusal kullandım hormonlarıma bakıldı adet 2. veya 3. Günü olması lazım gittiğimde normal denildi ve 6 aylık doğum kontrol hapına başlanıldı ve bu süreçte kullanırken döngüm normal bir şekilde gerçekleşti bırakınca yine olamadım. Ultrason kan vs vs hepsi normal diye söylendi tabi bunlar için bir doktor değil 3-4 farklı doktora gittim hatta farklı şehirde de gittim. Hepsinde doğum kontrol hapı verildi bittikçe yazdırıp kullanırsın denildi
2022 sonuçlarıma şu an baktım normal referans dahilinde insülin direncim 4.25 gözüküyor normal değer 2.7 iken ancak açlık insülin normal sınırda hiçbir şey söylenmedi bu durumla ilgili ergenlik döneminde zayıftım o zaman da olmadım kilo alınca olamadım. Bu olay kafamı çok kurcalıyor evlilik sürecindeyim sürekli kafamda ya çocuk sürecini etkilerse fikri var
Benim gibi bu durumu yaşamış olan veya benzeri bir süreç geçiren varsa önerirsiniz diyet süreci gibi bir şeye başladım başka elimden ne gelebilir
Ergenlik zamanımda doktora gittiğimde ultrasonla bakıldığında gayet normal denildi ve doğum kontrol hapı verilmedi normal olarak
18 yaşımda ise tarlusal kullandım hormonlarıma bakıldı adet 2. veya 3. Günü olması lazım gittiğimde normal denildi ve 6 aylık doğum kontrol hapına başlanıldı ve bu süreçte kullanırken döngüm normal bir şekilde gerçekleşti bırakınca yine olamadım. Ultrason kan vs vs hepsi normal diye söylendi tabi bunlar için bir doktor değil 3-4 farklı doktora gittim hatta farklı şehirde de gittim. Hepsinde doğum kontrol hapı verildi bittikçe yazdırıp kullanırsın denildi
2022 sonuçlarıma şu an baktım normal referans dahilinde insülin direncim 4.25 gözüküyor normal değer 2.7 iken ancak açlık insülin normal sınırda hiçbir şey söylenmedi bu durumla ilgili ergenlik döneminde zayıftım o zaman da olmadım kilo alınca olamadım. Bu olay kafamı çok kurcalıyor evlilik sürecindeyim sürekli kafamda ya çocuk sürecini etkilerse fikri var
Benim gibi bu durumu yaşamış olan veya benzeri bir süreç geçiren varsa önerirsiniz diyet süreci gibi bir şeye başladım başka elimden ne gelebilir