• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Ilk cinsel deneyimim ve iliskinin bitisi

BenLaura

Nirvana
Kayıtlı Üye
Katılım
12 Temmuz 2006
Mesajlar
71
Emoji Skoru
31
Puanlar
613
Yaş
29
Yer
Niğde
Yaklaşık bir ay önce ayrıldık. Ayrılma sebebimiz aslında cinsellikti. O ilişkiyi cinsel olarak ilerletmek istiyordu, ben ise biraz daha zaman geçirmek, onu daha iyi tanımak istiyordum. O dönemde bu konuda anlaşamadık ve yollarımız ayrıldı.
Bir ay boyunca hiç konuşmadık. Sonra babasının yoğun bakıma kaldırıldığını öğrendim. Geçmiş olsun demek için yazdım. O süreçte yeniden konuşmaya başladık. Önce sadece destek olmak istedim. Sonra bir gün İzmir'e geleceğini söyledi, kahve içmeyi konuştuk. Sohbet ilerledikçe konu cinselliğe geldi ve ikimiz de bunu istediğimizi söyledik. Ben de uzun zamandır ondan hoşlandığım için bunun belki yeniden yakınlaşmamıza vesile olacağını düşündüm.
O gece buluştuk ve birlikte olduk. Ben bunu sadece fiziksel bir yakınlık olarak görmedim. İçten içe, "Belki bu kez birbirimizi daha farklı görürüz, belki yeniden bir ilişki başlar." diye umut ettim.
O günden sonra eve dönerken ona mesaj attım dedim ki biz bu yuzden ayrıldık beraber olduk ben yeniden başlamak istiyorum. Bana dedi biz nasil konustuk geldik. Bir ilişkiye başlamak olayi yoktu demek istediği. Ona dedim ki bir ilişkiye başlamak niyetin yoksa bunu bana baştan söyle kafan karışmasın yarin konuşalım dedi. 2 gun boyunca babasının durumu yuzunden konuşamadık ve bana yazmadi da. Hep ben yazdim konusmak istiyorum diye. Sonra dun aradi benj.
Konuşurken bana aslında bizim ilişki kapısını çok önceden kapattığını söyledi. Benimle birlikte olmasının sebebinin beni hâlâ arzulaması ve hoşlanması olduğunu ama bunun sevgi ya da yeniden ilişki kurma isteği olmadığını anlattı. Hatta "Şu an seninle ilişki istemiyorum. İleride biri karşıma çıkarsa onunla konuşurum, denerim." dedi.
Ben de buna çok kırıldım. Çünkü ben aynı olayı bambaşka bir yerden yaşamıştım. Benim için o gece, yeniden başlayabilme ihtimaliydi. Onun için ise iki yetişkinin ortak kararıyla yaşanmış, ilişki anlamı taşımayan bir yakınlıktı.
Sonra uzun uzun konuştuk. Bana değer verdiğini, karakterimi çok beğendiğini, iyi bir eş ve anne olacağıma inandığını söyledi ama buna rağmen benimle yeniden ilişki istemediğini de net şekilde ifade etti. Benim canımın daha fazla yanmaması için mesafeli durmaya çalıştığını söyledi.

Şimdi bu durumu atlatmak mümkün mu
 
Adamı tekrar ilişkiye başlamaya ikna etmek için cinselliğini kullanmışsın. Elinde patlamış.

Yetişkin insansın, bunun iki sonucu olacağını bilerek cinsellik yaşamış olman gerekir. Atlatamayacak bir şey yok. İkiniz de istemişsiniz yaşanmış.
 
Yaklaşık bir ay önce ayrıldık. Ayrılma sebebimiz aslında cinsellikti. O ilişkiyi cinsel olarak ilerletmek istiyordu, ben ise biraz daha zaman geçirmek, onu daha iyi tanımak istiyordum. O dönemde bu konuda anlaşamadık ve yollarımız ayrıldı.
Bir ay boyunca hiç konuşmadık. Sonra babasının yoğun bakıma kaldırıldığını öğrendim. Geçmiş olsun demek için yazdım. O süreçte yeniden konuşmaya başladık. Önce sadece destek olmak istedim. Sonra bir gün İzmir'e geleceğini söyledi, kahve içmeyi konuştuk. Sohbet ilerledikçe konu cinselliğe geldi ve ikimiz de bunu istediğimizi söyledik. Ben de uzun zamandır ondan hoşlandığım için bunun belki yeniden yakınlaşmamıza vesile olacağını düşündüm.
O gece buluştuk ve birlikte olduk. Ben bunu sadece fiziksel bir yakınlık olarak görmedim. İçten içe, "Belki bu kez birbirimizi daha farklı görürüz, belki yeniden bir ilişki başlar." diye umut ettim.
O günden sonra eve dönerken ona mesaj attım dedim ki biz bu yuzden ayrıldık beraber olduk ben yeniden başlamak istiyorum. Bana dedi biz nasil konustuk geldik. Bir ilişkiye başlamak olayi yoktu demek istediği. Ona dedim ki bir ilişkiye başlamak niyetin yoksa bunu bana baştan söyle kafan karışmasın yarin konuşalım dedi. 2 gun boyunca babasının durumu yuzunden konuşamadık ve bana yazmadi da. Hep ben yazdim konusmak istiyorum diye. Sonra dun aradi benj.
Konuşurken bana aslında bizim ilişki kapısını çok önceden kapattığını söyledi. Benimle birlikte olmasının sebebinin beni hâlâ arzulaması ve hoşlanması olduğunu ama bunun sevgi ya da yeniden ilişki kurma isteği olmadığını anlattı. Hatta "Şu an seninle ilişki istemiyorum. İleride biri karşıma çıkarsa onunla konuşurum, denerim." dedi.
Ben de buna çok kırıldım. Çünkü ben aynı olayı bambaşka bir yerden yaşamıştım. Benim için o gece, yeniden başlayabilme ihtimaliydi. Onun için ise iki yetişkinin ortak kararıyla yaşanmış, ilişki anlamı taşımayan bir yakınlıktı.
Sonra uzun uzun konuştuk. Bana değer verdiğini, karakterimi çok beğendiğini, iyi bir eş ve anne olacağıma inandığını söyledi ama buna rağmen benimle yeniden ilişki istemediğini de net şekilde ifade etti. Benim canımın daha fazla yanmaması için mesafeli durmaya çalıştığını söyledi.

Şimdi bu durumu atlatmak mümkün mu
Klasik hırt bencil erkek davranışı. Böyle yapan çooook. O seni asla sevmeyecek. Sana söylemiş. Sen ısrar etmişsin. Burda kabahat senin. Otur düşün. Ben niye beni sevmeyenin peşinde koşuyorum diye muhasebe yap.

Sana seni seviyorum ölüyorum dememiş ki. F*** buddy olalım demiş. Sen niye hala peşinde koştun niye yani gururunu 5 paralık ettin. Atlatırsın. Gururunu kazan. Artık seni sevmeyenlere tutunma. O ilk ve tek değil. Piyasa onun gibi erkeklerle dolu. Sen de zorla kendini sevdirmeye çalışma kimseye.

Erkekler cinsellikle bağlanmaz.
 
Babası hastaymış eeeee teselli etmek sana mı kaldı

Bazen ülkede erkek mi bitti diye düşünüyorum
Ben ilk başta sadece insani açıdan yaklaşmıştı ve onun bana dönüş tarzı benimle iletişimi sanki eskisi gibi geldi hiçbir şey yaşanmamış ayrılmamışız gibiydi
 
30 yaşında kadınsın ama liseli bekaretini kötü çocuğa vermiş kızlar gibi davranıyorsun.

Cinsellikle bir erkeği ilişkiye başlatılmayacağını bilmiyor olman, sürekli ısrar etmen loserce.

Bir duruşun olsun ‘ baban hasta ondan dolayı geldim ötesini düşünme, fuckbody lık bana göre değil ‘ diyebilecek kadar kendine saygın olsun.
 
Şimdi bu durumu atlatmak mümkün mu
tabii ki mümkün neden mümkün olmasın? arzulanmak ve sevilmeyi karıştırmışsınız bunu yaşayan ne ilk ne son insansınız. her sevdiğiniz insan sizi sevecek diye bir şey yok ve bu sizin eksik olduğunuz anlamına da gelmez. bunu kabullendiğinizde hayat başka akmaya başlayacak
 
Babası yoğun bakımda diye 2 gün boyunca size yazamayacak kadar müsait değil ama ilk gün sevgilisi olarak görmediği biriyle cinsellik yaşayacak kadar müsait🙄
Yararlanmak istemiş ve istediğini de almış.
İyi eş ve iyi anne tamamen manipüle lafları. “Sorun sende değil bende, sen daha iyisini hak ediyorsun” klişesi…

İlişki istemediği belliymiş keşke bir şeyler yaşamadan önce açıkça konuşsaydınız ilişki istediğinizi. Gerçi öyle de istiyorum diyip kandırabilirdi.
Yapacak bir şey yok, elbette atlatılır. Böyle birine üzülmeye gram değmez. Hele peşinden koşup da bir taraflarını kaldırmayın gözünüzü seveyim.
 
Bu konuyu 19 yaşında biri açsa hadi bir nebze hak vereceğim ama 29 yaşında bir kadın açınca hiç hak veremiyorum. Sizinle cinsellik düşündüğünü açık açık söyleyen bir adamı sırf sizi bırakmasın diye cinselliği sunmuşsunuz. Şimdi de benimle sevgili olmak istemiyor nasıl atlatacağım mı diyorsunuz gerçekten? Öncesinde bu ihtimali düşünmemiş olmanız İM KAN SIZ.
Olan olmuş artık. Sakin kalıp kendinize vakit ayırmayı deneyin. Bir uğraş edinin. Kendi içinizi doldurmaya çalışın. Zamanla daha az takıldığınızı göreceksiniz.
 
Başlığı yanlış seçmişsiniz, ilişki ilk cinsel beraberlikten sonra bitmemiş siz ayrıldığınız eski sevgilinizle ilk cinsel beraberliğinizi yaşamışsınız yani adamı döndürmek için aylar belki yıllar sonra istediğini vermişsiniz ama o sizin istediğinizi vermemiş çünkü neden versin, adı üstünde ESKİ. Atlatılmayacak bir şey yok travmatize etmeye de gerek yok, gerekli dersleri aldıysanız önünüze bakın.
 
Ortada konuşulmuş ilişkiye başlarız durumu yok. Konuşulmamış bir durum da yok. Madem ki sizin için o gece ilişki adımı atılması içindi konuşmanız gerekirdi.
Ben erkekte bir hata göremiyorum.
Atlatılmayacak şey yok. Bir dahakine ilişkiyi garantilemeden yaşamazsınız olur biter.
 
Yaklaşık bir ay önce ayrıldık. Ayrılma sebebimiz aslında cinsellikti. O ilişkiyi cinsel olarak ilerletmek istiyordu, ben ise biraz daha zaman geçirmek, onu daha iyi tanımak istiyordum. O dönemde bu konuda anlaşamadık ve yollarımız ayrıldı.
Bir ay boyunca hiç konuşmadık. Sonra babasının yoğun bakıma kaldırıldığını öğrendim. Geçmiş olsun demek için yazdım. O süreçte yeniden konuşmaya başladık. Önce sadece destek olmak istedim. Sonra bir gün İzmir'e geleceğini söyledi, kahve içmeyi konuştuk. Sohbet ilerledikçe konu cinselliğe geldi ve ikimiz de bunu istediğimizi söyledik. Ben de uzun zamandır ondan hoşlandığım için bunun belki yeniden yakınlaşmamıza vesile olacağını düşündüm.
O gece buluştuk ve birlikte olduk. Ben bunu sadece fiziksel bir yakınlık olarak görmedim. İçten içe, "Belki bu kez birbirimizi daha farklı görürüz, belki yeniden bir ilişki başlar." diye umut ettim.
O günden sonra eve dönerken ona mesaj attım dedim ki biz bu yuzden ayrıldık beraber olduk ben yeniden başlamak istiyorum. Bana dedi biz nasil konustuk geldik. Bir ilişkiye başlamak olayi yoktu demek istediği. Ona dedim ki bir ilişkiye başlamak niyetin yoksa bunu bana baştan söyle kafan karışmasın yarin konuşalım dedi. 2 gun boyunca babasının durumu yuzunden konuşamadık ve bana yazmadi da. Hep ben yazdim konusmak istiyorum diye. Sonra dun aradi benj.
Konuşurken bana aslında bizim ilişki kapısını çok önceden kapattığını söyledi. Benimle birlikte olmasının sebebinin beni hâlâ arzulaması ve hoşlanması olduğunu ama bunun sevgi ya da yeniden ilişki kurma isteği olmadığını anlattı. Hatta "Şu an seninle ilişki istemiyorum. İleride biri karşıma çıkarsa onunla konuşurum, denerim." dedi.
Ben de buna çok kırıldım. Çünkü ben aynı olayı bambaşka bir yerden yaşamıştım. Benim için o gece, yeniden başlayabilme ihtimaliydi. Onun için ise iki yetişkinin ortak kararıyla yaşanmış, ilişki anlamı taşımayan bir yakınlıktı.
Sonra uzun uzun konuştuk. Bana değer verdiğini, karakterimi çok beğendiğini, iyi bir eş ve anne olacağıma inandığını söyledi ama buna rağmen benimle yeniden ilişki istemediğini de net şekilde ifade etti. Benim canımın daha fazla yanmaması için mesafeli durmaya çalıştığını söyledi.

Şimdi bu durumu atlatmak mümkün mu
Şerefsiz herif babası yoğun başındayken s.k peşinde koşmuş seni manipüle etmiş sende bir güzel manipüle olmuşsun. Cinsellik le ilişkiyi ayakta tutmanın saçma oldugunu neden farkına varmadın. Adam alacağını aldı üstüne kalmasın diye sen iyi anne iyi eş olursun ayağına yatıp benden olmaz diyor. Olan olmuş artık o adamı hayatından çıkart yine kullanmaya kalkmasın. Kaç yaşındasın bilmiyorum ama senin değerini bilecek insanlarla beraber ol lütfen 🥺
 
Yaklaşık bir ay önce ayrıldık. Ayrılma sebebimiz aslında cinsellikti. O ilişkiyi cinsel olarak ilerletmek istiyordu, ben ise biraz daha zaman geçirmek, onu daha iyi tanımak istiyordum. O dönemde bu konuda anlaşamadık ve yollarımız ayrıldı.
Bir ay boyunca hiç konuşmadık. Sonra babasının yoğun bakıma kaldırıldığını öğrendim. Geçmiş olsun demek için yazdım. O süreçte yeniden konuşmaya başladık. Önce sadece destek olmak istedim. Sonra bir gün İzmir'e geleceğini söyledi, kahve içmeyi konuştuk. Sohbet ilerledikçe konu cinselliğe geldi ve ikimiz de bunu istediğimizi söyledik. Ben de uzun zamandır ondan hoşlandığım için bunun belki yeniden yakınlaşmamıza vesile olacağını düşündüm.
O gece buluştuk ve birlikte olduk. Ben bunu sadece fiziksel bir yakınlık olarak görmedim. İçten içe, "Belki bu kez birbirimizi daha farklı görürüz, belki yeniden bir ilişki başlar." diye umut ettim.
O günden sonra eve dönerken ona mesaj attım dedim ki biz bu yuzden ayrıldık beraber olduk ben yeniden başlamak istiyorum. Bana dedi biz nasil konustuk geldik. Bir ilişkiye başlamak olayi yoktu demek istediği. Ona dedim ki bir ilişkiye başlamak niyetin yoksa bunu bana baştan söyle kafan karışmasın yarin konuşalım dedi. 2 gun boyunca babasının durumu yuzunden konuşamadık ve bana yazmadi da. Hep ben yazdim konusmak istiyorum diye. Sonra dun aradi benj.
Konuşurken bana aslında bizim ilişki kapısını çok önceden kapattığını söyledi. Benimle birlikte olmasının sebebinin beni hâlâ arzulaması ve hoşlanması olduğunu ama bunun sevgi ya da yeniden ilişki kurma isteği olmadığını anlattı. Hatta "Şu an seninle ilişki istemiyorum. İleride biri karşıma çıkarsa onunla konuşurum, denerim." dedi.
Ben de buna çok kırıldım. Çünkü ben aynı olayı bambaşka bir yerden yaşamıştım. Benim için o gece, yeniden başlayabilme ihtimaliydi. Onun için ise iki yetişkinin ortak kararıyla yaşanmış, ilişki anlamı taşımayan bir yakınlıktı.
Sonra uzun uzun konuştuk. Bana değer verdiğini, karakterimi çok beğendiğini, iyi bir eş ve anne olacağıma inandığını söyledi ama buna rağmen benimle yeniden ilişki istemediğini de net şekilde ifade etti. Benim canımın daha fazla yanmaması için mesafeli durmaya çalıştığını söyledi.

Şimdi bu durumu atlatmak mümkün mu
Çok üzücü.Adam cinsellik olmadığı için ayrılmıştı zaten.Anlamanız gerekirdi niyetini.Giden gitti yapacak bir şey yok.Önünüze bakın.
 
Back
X