• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İlk transfer tek mi çift mi?

SoftPower42

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
8 Ağustos 2024
Mesajlar
162
Emoji Skoru
147
Puanlar
23
Merhabalar 🙋🏼‍♀️
öncelikle kısaca özet geçeyim fikirlerinize ve tecrübelerinize ihtiyacım var 🙏
3 yıllık evliyim ben 28 eşim 29 yaşında
Daha önce hiç gebelik yaşamadım ileri boyut olmasa da pcos görüntüsü olduğu için doktorum yumurta geliştirici ve çatlatma iğnesi tedavisine başladı evliliğimizin 1. Yılında sonra olmayınca biz bir dönem biraz ara verelim kafa dinleyim zamana bırakalım diye tedaviye ara verdik bu sırada da korunmadık daha sonra bu yıl tekrar gittiğimizde eşimden test istedik varikosel sebepli azosperm tanısı konuldu özel bir merkezde tedaviye başladık şükür zor kısmı atlattık benden 17 yumurta toplandı ve şuan 7 tane 5. Gün embriyomuz var.
Dondurulmuş transfer tavsiye etti doktorumuz mayıs ayında transfer yapılacak. Doktorumuz ikiz gebeliğinin zor olduğunu bu sebeple tek transfer yapılması taraftarı ama çift transferde tutunma ihtimali yüksek olması sebebiyle gönlüm çift transfer taraftarı.. Ama emin de olamıyorum çok ikilemde kalıyorum tecrübe ve deneyimlerinize ihtiyacım var..
Sonuna kadar okuyan herkese çok teşekkür ederim ♥️
Rabbim hiçbirimizin kucağını boş bırakmasın inşallah 🌺🫶
 
Merhabalar 🙋🏼‍♀️
öncelikle kısaca özet geçeyim fikirlerinize ve tecrübelerinize ihtiyacım var 🙏
3 yıllık evliyim ben 28 eşim 29 yaşında
Daha önce hiç gebelik yaşamadım ileri boyut olmasa da pcos görüntüsü olduğu için doktorum yumurta geliştirici ve çatlatma iğnesi tedavisine başladı evliliğimizin 1. Yılında sonra olmayınca biz bir dönem biraz ara verelim kafa dinleyim zamana bırakalım diye tedaviye ara verdik bu sırada da korunmadık daha sonra bu yıl tekrar gittiğimizde eşimden test istedik varikosel sebepli azosperm tanısı konuldu özel bir merkezde tedaviye başladık şükür zor kısmı atlattık benden 17 yumurta toplandı ve şuan 7 tane 5. Gün embriyomuz var.
Dondurulmuş transfer tavsiye etti doktorumuz mayıs ayında transfer yapılacak. Doktorumuz ikiz gebeliğinin zor olduğunu bu sebeple tek transfer yapılması taraftarı ama çift transferde tutunma ihtimali yüksek olması sebebiyle gönlüm çift transfer taraftarı.. Ama emin de olamıyorum çok ikilemde kalıyorum tecrübe ve deneyimlerinize ihtiyacım var..
Sonuna kadar okuyan herkese çok teşekkür ederim ♥️
Rabbim hiçbirimizin kucağını boş bırakmasın inşallah 🌺🫶
Tek koyup 2 ye bölünüp çift tutan da var
Çift koyup tek tutan da
Bu sizin nasibinizde varsa sizi bulur 🌷
İçinizden ne geliyorsa onu yapın sağlıkla gelsin inşallah 🙏

Ablama garanti olsun diye çift koymuştu doktoru tek tuttu
1 yıl sonra doğal yolla hamile kaldı
Her gören ikiz sanıyor mesela
 
Tek koyup 2 ye bölünüp çift tutan da var
Çift koyup tek tutan da
Bu sizin nasibinizde varsa sizi bulur 🌷
İçinizden ne geliyorsa onu yapın sağlıkla gelsin inşallah 🙏

Ablama garanti olsun diye çift koymuştu doktoru tek tuttu
1 yıl sonra doğal yolla hamile kaldı
Her gören ikiz sanıyor mesela
Çok fazla ihtimal var o yüzden içimden ne geliyor bilmiyorum açıkçası ikiz bebek bakmak beni çok korkutuyor yetişemem psikolojisi ile
 
Merhabalar 🙋🏼‍♀️
öncelikle kısaca özet geçeyim fikirlerinize ve tecrübelerinize ihtiyacım var 🙏
3 yıllık evliyim ben 28 eşim 29 yaşında
Daha önce hiç gebelik yaşamadım ileri boyut olmasa da pcos görüntüsü olduğu için doktorum yumurta geliştirici ve çatlatma iğnesi tedavisine başladı evliliğimizin 1. Yılında sonra olmayınca biz bir dönem biraz ara verelim kafa dinleyim zamana bırakalım diye tedaviye ara verdik bu sırada da korunmadık daha sonra bu yıl tekrar gittiğimizde eşimden test istedik varikosel sebepli azosperm tanısı konuldu özel bir merkezde tedaviye başladık şükür zor kısmı atlattık benden 17 yumurta toplandı ve şuan 7 tane 5. Gün embriyomuz var.
Dondurulmuş transfer tavsiye etti doktorumuz mayıs ayında transfer yapılacak. Doktorumuz ikiz gebeliğinin zor olduğunu bu sebeple tek transfer yapılması taraftarı ama çift transferde tutunma ihtimali yüksek olması sebebiyle gönlüm çift transfer taraftarı.. Ama emin de olamıyorum çok ikilemde kalıyorum tecrübe ve deneyimlerinize ihtiyacım var..
Sonuna kadar okuyan herkese çok teşekkür ederim ♥️
Rabbim hiçbirimizin kucağını boş bırakmasın inşallah 🌺🫶
2 olumsuz transferim olmasına, amh değerimin düşük olmasına ve zor embriyo elde edebilmemize rağmen doktorum tek transfer öneriyor, ikiz gebelik riskli ve komplikasyon olasılığı yüksek gebelik olduğu için.
Mecburen 2 embriyo transfer edilecek ama kaliteleri çok düşük olduğu için o da, tutunacak ise tekte çiftte transfer edilse tutunur zaten tutunmayacaksa 2 değil 5 embriyo transfer edilse de tutunamaz, gönlünüzü ferah tutun, içinizden geleni yapın bence, hamilelik sürecini ve doğum sonrasını da hesaba katarak tabii :)
 
Çok fazla ihtimal var o yüzden içimden ne geliyor bilmiyorum açıkçası ikiz bebek bakmak beni çok korkutuyor yetişemem psikolojisi ile
O zaman tek sizin için mantıklı gibi görünüyor
 
bakana saygım sonsuz ama ben tutarsa yapamazdım dogrusu hem hamıleliği x2 daha zor hemde bakımı kolay degıldır ben çok yaramazdım eşimde öleymiş b*kumuzla oynarız artık ikiside tutarsa
 
Merhaba eşinizin varikosel seviyesi kaçtı acaba? Kimde tedavi gördünüz bir de
 
bakana saygım sonsuz ama ben tutarsa yapamazdım dogrusu hem hamıleliği x2 daha zor hemde bakımı kolay degıldır ben çok yaramazdım eşimde öleymiş b*kumuzla oynarız artık ikiside tutarsa
Ay kesinlikle 😂
Sonrasını da düşünmek tabi ki de zorundayız çünkü oldu bittiye gelecek bir şey değil
 
Merhaba
Yaşınız daha gençmiş tek transfer yapılsa bile geriye 6 embriyo kalıyor tekrar deneme ya da tutsada 2. Cocuk için deneme şansınız olacak
İkiz gebelik tabiki zordur ama tekil gebelikte de çok sorun yaşayanlar var hiçbirşeyin garantisi yok yani tekil gebelikte sıkıntısız geçecek diye birşey yok o kısmı çok düşünme bence :))
Kendimden örnek vereyim yaş 35 çift embriyo transferi istedik çok şükür ikiside tuttu
Bu yaştan sonra 2. Cocuk için ne sağlığım ne vaktim olurdu bence sonuçta birini doğurucam büyütücem yeniden bu süreçlere giricem yazarken bile gözümde büyüdü açıkçası o yüzden biz çift embriyo transferi istedik .. onunda garantisi yoktu tabi belkide tutmayacaktı ya da 1 tanesi tutacaktı biz şansımızı denedik ikiside tuttu
İstersen ilk transfer için tek dene olumsuz olursa çift denersin
İyice düşün taşın her açıdan herkesten herşeyden önce kendini düşün sen nasıl mutlu olursun ona göre karar ver
 
Merhaba
Yaşınız daha gençmiş tek transfer yapılsa bile geriye 6 embriyo kalıyor tekrar deneme ya da tutsada 2. Cocuk için deneme şansınız olacak
İkiz gebelik tabiki zordur ama tekil gebelikte de çok sorun yaşayanlar var hiçbirşeyin garantisi yok yani tekil gebelikte sıkıntısız geçecek diye birşey yok o kısmı çok düşünme bence :))
Kendimden örnek vereyim yaş 35 çift embriyo transferi istedik çok şükür ikiside tuttu
Bu yaştan sonra 2. Cocuk için ne sağlığım ne vaktim olurdu bence sonuçta birini doğurucam büyütücem yeniden bu süreçlere giricem yazarken bile gözümde büyüdü açıkçası o yüzden biz çift embriyo transferi istedik .. onunda garantisi yoktu tabi belkide tutmayacaktı ya da 1 tanesi tutacaktı biz şansımızı denedik ikiside tuttu
İstersen ilk transfer için tek dene olumsuz olursa çift denersin
İyice düşün taşın her açıdan herkesten herşeyden önce kendini düşün sen nasıl mutlu olursun ona göre karar ver
Yani bunu söylemem belki bir çok insana haksızlık ama olmazsa ikinci kez şansımı dener miyim bilmiyorum psikolojik ve maddi anlamda fazla yıprandığım için belki de iki düşünüyorum
 
Yani bunu söylemem belki bir çok insana haksızlık ama olmazsa ikinci kez şansımı dener miyim bilmiyorum psikolojik ve maddi anlamda fazla yıprandığım için belki de iki düşünüyorum
Denersin denersin şimdi böyle diyorsun ama biraz daha zaman geçsin yine denemek istersin inşallah hiç gerek kalmazda bir an önce kavuşursun bebişlerine :))
Süreçlerimiz hemen hemen aynı bende pcos yok eşimde varikosel kaynaklı sıkıntı vardı
Özel klinikler maddi olarak gerçekten çok yoruyor insanı.. senin hazır dondurulmuş embriyonda var devlette daha az maliyete denersin transferi dondurulmuş embriyonla
Her zaman bi çıkış vardır sen yeter ki iste içini ferah tut sonuçta Allah nasip edecekte olacak o yüzden çok sıkıntı etme bu süreçleri şimdiden böyle denemem falan diyip o psikolojiye sokma kendini
 
Denersin denersin şimdi böyle diyorsun ama biraz daha zaman geçsin yine denemek istersin inşallah hiç gerek kalmazda bir an önce kavuşursun bebişlerine :))
Süreçlerimiz hemen hemen aynı bende pcos yok eşimde varikosel kaynaklı sıkıntı vardı
Özel klinikler maddi olarak gerçekten çok yoruyor insanı.. senin hazır dondurulmuş embriyonda var devlette daha az maliyete denersin transferi dondurulmuş embriyonla
Her zaman bi çıkış vardır sen yeter ki iste içini ferah tut sonuçta Allah nasip edecekte olacak o yüzden çok sıkıntı etme bu süreçleri şimdiden böyle denemem falan diyip o psikolojiye sokma kendini
Siz de durumlar ne şuanda
 
Siz de durumlar ne şuanda
12+1 olduk şuan herşey çok güzel ense kalınlıklarına bakıldı normal dendi fetal yaptırmayı düşünüyorUm ama ikili test için kanda aldılar bugün
Bebişlerimi bekliyorum artık .. cinsiyetlerini merak ediyoruz
Bu arada devlette 35 yaş altına tek embriyo kuralı var özelde ona pek dikkat edilmiyor çift transfer yapılıyor isterseniz
 
12+1 olduk şuan herşey çok güzel ense kalınlıklarına bakıldı normal dendi fetal yaptırmayı düşünüyorUm ama ikili test için kanda aldılar bugün
Bebişlerimi bekliyorum artık .. cinsiyetlerini merak ediyoruz
Bu arada devlette 35 yaş altına tek embriyo kuralı var özelde ona pek dikkat edilmiyor çift transfer yapılıyor isterseniz
Çok sevindim adınıza ♥️
Sağlıkla büyütmeniz dileğiyle 🥹🫶🌺
 
12+1 olduk şuan herşey çok güzel ense kalınlıklarına bakıldı normal dendi fetal yaptırmayı düşünüyorUm ama ikili test için kanda aldılar bugün
Bebişlerimi bekliyorum artık .. cinsiyetlerini merak ediyoruz
Bu arada devlette 35 yaş altına tek embriyo kuralı var özelde ona pek dikkat edilmiyor çift transfer yapılıyor isterseniz
doktorunuz kim
 
Çok sevindim adınıza ♥️
Sağlıkla büyütmeniz dileğiyle 🥹🫶🌺
Darısı başınıza inşallahhhh
Pendik Medipol hastanesinde Aytakin Hanım’a gidiyorum şuan 1 kez gittim cumartesi kontrolüm var
Dünde şehir hastanesine gittim perinatolojiye ama devlettede kaydım olsun diye
takibime Medipolde devam edeceğim
Tüp bebek tedavimi Kartalda şehir hastanesinde yaptırdım
 
Back
X