- Katılım
- 8 Ağustos 2024
- Mesajlar
- 162
- Emoji Skoru
- 147
- Puanlar
- 23
- Konu Sahibi SoftPower42
- #1
Merhabalar 
öncelikle kısaca özet geçeyim fikirlerinize ve tecrübelerinize ihtiyacım var
3 yıllık evliyim ben 28 eşim 29 yaşında
Daha önce hiç gebelik yaşamadım ileri boyut olmasa da pcos görüntüsü olduğu için doktorum yumurta geliştirici ve çatlatma iğnesi tedavisine başladı evliliğimizin 1. Yılında sonra olmayınca biz bir dönem biraz ara verelim kafa dinleyim zamana bırakalım diye tedaviye ara verdik bu sırada da korunmadık daha sonra bu yıl tekrar gittiğimizde eşimden test istedik varikosel sebepli azosperm tanısı konuldu özel bir merkezde tedaviye başladık şükür zor kısmı atlattık benden 17 yumurta toplandı ve şuan 7 tane 5. Gün embriyomuz var.
Dondurulmuş transfer tavsiye etti doktorumuz mayıs ayında transfer yapılacak. Doktorumuz ikiz gebeliğinin zor olduğunu bu sebeple tek transfer yapılması taraftarı ama çift transferde tutunma ihtimali yüksek olması sebebiyle gönlüm çift transfer taraftarı.. Ama emin de olamıyorum çok ikilemde kalıyorum tecrübe ve deneyimlerinize ihtiyacım var..
Sonuna kadar okuyan herkese çok teşekkür ederim
Rabbim hiçbirimizin kucağını boş bırakmasın inşallah

öncelikle kısaca özet geçeyim fikirlerinize ve tecrübelerinize ihtiyacım var
3 yıllık evliyim ben 28 eşim 29 yaşında
Daha önce hiç gebelik yaşamadım ileri boyut olmasa da pcos görüntüsü olduğu için doktorum yumurta geliştirici ve çatlatma iğnesi tedavisine başladı evliliğimizin 1. Yılında sonra olmayınca biz bir dönem biraz ara verelim kafa dinleyim zamana bırakalım diye tedaviye ara verdik bu sırada da korunmadık daha sonra bu yıl tekrar gittiğimizde eşimden test istedik varikosel sebepli azosperm tanısı konuldu özel bir merkezde tedaviye başladık şükür zor kısmı atlattık benden 17 yumurta toplandı ve şuan 7 tane 5. Gün embriyomuz var.
Dondurulmuş transfer tavsiye etti doktorumuz mayıs ayında transfer yapılacak. Doktorumuz ikiz gebeliğinin zor olduğunu bu sebeple tek transfer yapılması taraftarı ama çift transferde tutunma ihtimali yüksek olması sebebiyle gönlüm çift transfer taraftarı.. Ama emin de olamıyorum çok ikilemde kalıyorum tecrübe ve deneyimlerinize ihtiyacım var..
Sonuna kadar okuyan herkese çok teşekkür ederim
Rabbim hiçbirimizin kucağını boş bırakmasın inşallah