• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İstanbul ve Gebze Tüp bebek doktor önerileri

Rujella

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
23 Haziran 2015
Mesajlar
117
Emoji Skoru
19
Puanlar
298
Yaş
36
Merhaba Sevgili Arkadaşlar,
Ben 35, eşim ise 40 yaşında. AMH değerim 2.01 ve bilinen, gebeliği engelleyici herhangi bir sağlık sorunum bulunmuyor.
Daha önce 1 aşılama, 1 kez yumurta toplama işlemi ve 2 kez transfer yaptırdım ancak maalesef sonuç negatif oldu. 8 yıllık evliyiz ve bugüne kadar ne doğal yolla ne de tedavi ile gebelik elde edemedik.
İstanbul ve Gebze çevresinde tüp bebek merkezi ve doktor önerilerinizi benimle paylaşabilir misiniz?
Şimdiden teşekkür ederim.
 
Ben kendim çağdaş aslana gidiyorum araştır canım ben çok ilaç kullanmak istemediğim birde titiz olduğum için bu doktoru tercih ettim memorial çok güzel çok kalabalık geldi lakin bana Aret kamer öneren var, çok ilaç veriyormuş ama iyiymiş. Bülent traş oda biraz pahalı normalden ama iyi
Diyorlar
 
Merhaba
Ben Kartal Lütfi Kırdar a gittim ilk denemede pozitif sonuç aldım şuanda 11+6 dayım çift yumurta ikizi
Şehir hastanesi ama gayet ilgililer ve ben çok memnun kaldım tavsiye ederim hemde maddi olarak daha uygun
 
Ben kendim çağdaş aslana gidiyorum araştır canım ben çok ilaç kullanmak istemediğim birde titiz olduğum için bu doktoru tercih ettim memorial çok güzel çok kalabalık geldi
Ben kendim çağdaş aslana gidiyorum araştır canım ben çok ilaç kullanmak istemediğim birde titiz olduğum için bu doktoru tercih ettim memorial çok güzel çok kalabalık geldi lakin bana Aret kamer öneren var, çok ilaç veriyormuş ama iyiymiş. Bülent traş oda biraz pahalı normalden ama iyi
Diyorlar
Merhaba canım sürecin nasıl ilerliyor ilaç dozların neler ve hangi ilaçlarını kullanıyorsun transferin gerçekleşti mi ?
 
Merhaba
Ben Kartal Lütfi Kırdar a gittim ilk denemede pozitif sonuç aldım şuanda 11+6 dayım çift yumurta ikizi
Şehir hastanesi ama gayet ilgililer ve ben çok memnun kaldım tavsiye ederim hemde maddi olarak daha uygun
Merhaba canım sürecin nasıl ilerlei devlet hastanelerin heyet vs. çok uzun sürüyor diye biliyorum. Ne tür işlemler yapıldı ve ne tüp bebeğe geçiş ne kadar sürdü bir de ücret ne oldu ?
 
Merhaba canım sürecin nasıl ilerliyor ilaç dozların neler ve hangi ilaçlarını kullanıyorsun transferin gerçekleşti mi ?
yok canım çok yenı başladım ben pazartesi yada salı günü başlayacağız henuz ilaçları almadım doktora güvendim her anlamda titiz çalışıyor ayrıntıları atlamıyor ben bu şekilde çalışmasına bayılıyorum her anlamda
 
Merhaba Sevgili Arkadaşlar,
Ben 35, eşim ise 40 yaşında. AMH değerim 2.01 ve bilinen, gebeliği engelleyici herhangi bir sağlık sorunum bulunmuyor.
Daha önce 1 aşılama, 1 kez yumurta toplama işlemi ve 2 kez transfer yaptırdım ancak maalesef sonuç negatif oldu. 8 yıllık evliyiz ve bugüne kadar ne doğal yolla ne de tedavi ile gebelik elde edemedik.
İstanbul ve Gebze çevresinde tüp bebek merkezi ve doktor önerilerinizi benimle paylaşabilir misiniz?
Şimdiden teşekkür ederim.
Ben kocaeli üniversitesi hastanesine gidiyorum
 
Merhaba Sevgili Arkadaşlar,
Ben 35, eşim ise 40 yaşında. AMH değerim 2.01 ve bilinen, gebeliği engelleyici herhangi bir sağlık sorunum bulunmuyor.
Daha önce 1 aşılama, 1 kez yumurta toplama işlemi ve 2 kez transfer yaptırdım ancak maalesef sonuç negatif oldu. 8 yıllık evliyiz ve bugüne kadar ne doğal yolla ne de tedavi ile gebelik elde edemedik.
İstanbul ve Gebze çevresinde tüp bebek merkezi ve doktor önerilerinizi benimle paylaşabilir misiniz?
Şimdiden teşekkür ederim.
İstanbul tüp bebek merkezi Emre Karatekelioğlu. Çok memnundum. Çok şükür pozitif sonuç aldım ve doğum yaptım. Dilerim bu yolda emek veren herkese nasip etsin 🤲🏻
Eşiniz sperm testi vermiş miydi? Siz rahim filmi çektirdiniz mi?
 
Merhaba canım sürecin nasıl ilerlei devlet hastanelerin heyet vs. çok uzun sürüyor diye biliyorum. Ne tür işlemler yapıldı ve ne tüp bebeğe geçiş ne kadar sürdü bir de ücret ne oldu ?
Merhaba
Ben daha önce özel bir klinikte tüp bebek denediğim için istenilen testlerin hemen hemen hepsi zaten bende vardı
Ben yazın başladım gitmeye ama her ay sürekli gitmedim tabi
Devlette 3 yıllık evlilik şartı var 3 yıldan sonra tüp bebek yapılıyor
Öncelikle 2 kez aşılama denendi prosedür gereği bariz sorun yoksa aşılamayla başlanıyor ve kısaca aşılama adet olunca yumurta büyütücü ilaçlar kullanılıyor ve uygun büyüklüğe erişince tahmini 10 15 gün arasında transfer yapılıyor her aşılama için 1 ay düşünebilirsiniz
Bu ay tutmazsa peşine adet olunca 2. Denenebiliyor
Aşılamalar tutmazsa artık tüp bebeğe geçiliyor
Düşündüğünüz gibi heyet falan olmuyor doktor size hastalık tanısı koyuyor ve siz o tanı sayesinde tedavi olabiliyorsunuz böyle düşünün
İlaçlar içinde rapor çıkabilen bütün ilaçlara ilaç raporu çıkarıyorlar indirimli alıyorsunuz onlarıda hem aşılama hem tüp bebek için
Tüp bebek tedavisine başlandığında yine yumurta büyütücü ilaç kullanılıyor bu sürede yumurta takibi için birkaç kez doktora gidiyorsunuz kontrole uygun görülen günde anestezi altında yumurta toplama işlemi yapılıyor siz birşey duymuyorsunuz kısa bir işlem aynı gün eşinizdende sperm alınıyor ve döllenme işlemi yapılıyor size gün aşırı bilgi veriliyor durumları hakkında
5. Güne varan embriyolar donduruluyor ve rahim dinlendirme sürecine giriliyor 2 ay tabi taze ya da donmuş transfere doktor karar veriyor belkide size hemen transfer yapılır 2 ay beklenmez doktor kararı rahim durumuna göre karar veriliyor
2 ay sonra transfer için ilaçlara başlıyorsunuz ve transfer gününü bekliyorsunuz
Ücret şuan 16bin küsür yanlış bilmiyorsam transfer için
Dondurma ücretide biz Kasım ayında 3bin küsür vermiştik hadi olsun şimdi en fazla 5bin
Pozitif sonuç alınca ilaçlar para tutuyor mesela kan sulandırıcı ve progestan iğne sigorta karşılamıyor onlar masraflı oluyor yoksa tedavi ücreti hiçbişey yani
 
İstanbul tüp bebek merkezi Emre Karatekelioğlu. Çok memnundum. Çok şükür pozitif sonuç aldım ve doğum yaptım. Dilerim bu yolda emek veren herkese nasip etsin 🤲🏻
Eşiniz sperm testi vermiş miydi? Siz rahim filmi çektirdiniz mi?
Merhaba evet rahim filmi vs. Çekildi sorum yok eşimde de morgoloji dışında bir problem görülmedi.
 
Merhaba
Ben daha önce özel bir klinikte tüp bebek denediğim için istenilen testlerin hemen hemen hepsi zaten bende vardı
Ben yazın başladım gitmeye ama her ay sürekli gitmedim tabi
Devlette 3 yıllık evlilik şartı var 3 yıldan sonra tüp bebek yapılıyor
Öncelikle 2 kez aşılama denendi prosedür gereği bariz sorun yoksa aşılamayla başlanıyor ve kısaca aşılama adet olunca yumurta büyütücü ilaçlar kullanılıyor ve uygun büyüklüğe erişince tahmini 10 15 gün arasında transfer yapılıyor her aşılama için 1 ay düşünebilirsiniz
Bu ay tutmazsa peşine adet olunca 2. Denenebiliyor
Aşılamalar tutmazsa artık tüp bebeğe geçiliyor
Düşündüğünüz gibi heyet falan olmuyor doktor size hastalık tanısı koyuyor ve siz o tanı sayesinde tedavi olabiliyorsunuz böyle düşünün
İlaçlar içinde rapor çıkabilen bütün ilaçlara ilaç raporu çıkarıyorlar indirimli alıyorsunuz onlarıda hem aşılama hem tüp bebek için
Tüp bebek tedavisine başlandığında yine yumurta büyütücü ilaç kullanılıyor bu sürede yumurta takibi için birkaç kez doktora gidiyorsunuz kontrole uygun görülen günde anestezi altında yumurta toplama işlemi yapılıyor siz birşey duymuyorsunuz kısa bir işlem aynı gün eşinizdende sperm alınıyor ve döllenme işlemi yapılıyor size gün aşırı bilgi veriliyor durumları hakkında
5. Güne varan embriyolar donduruluyor ve rahim dinlendirme sürecine giriliyor 2 ay tabi taze ya da donmuş transfere doktor karar veriyor belkide size hemen transfer yapılır 2 ay beklenmez doktor kararı rahim durumuna göre karar veriliyor
2 ay sonra transfer için ilaçlara başlıyorsunuz ve transfer gününü bekliyorsunuz
Ücret şuan 16bin küsür yanlış bilmiyorsam transfer için
Dondurma ücretide biz Kasım ayında 3bin küsür vermiştik hadi olsun şimdi en fazla 5bin
Pozitif sonuç alınca ilaçlar para tutuyor mesela kan sulandırıcı ve progestan iğne sigorta karşılamıyor onlar masraflı oluyor yoksa tedavi ücreti hiçbişey yani
Merhaba canım çok teşekkür ederim detaylı geri dönüşün için drun yaklaşımı nasıl ve hangi ilaçları hangi dozda kullandın tabii bunlar kişiden kişiye göre değişmekte ancak çok fazla ilaç mı veriyor omu öğrenmek istiyorum aslında.
 
Merhaba canım çok teşekkür ederim detaylı geri dönüşün için drun yaklaşımı nasıl ve hangi ilaçları hangi dozda kullandın tabii bunlar kişiden kişiye göre değişmekte ancak çok fazla ilaç mı veriyor omu öğrenmek istiyorum aslında.
Orada zaten 2 doktor var
Rezzan hanım aşılama hastalarına bakıyor
Ali bey tüp bebek süreciyle ilgileniyor
Ben yorumlara bakmıştım gitmeden açıkçası Ali bey için ters doktor fln yazan olmuş bende tedirgindim ama düşündüğüm gibi olmadı herkes sağolsun çok ilgiliydi hemşiresi sekreteri doktoru inanın özel gibi zaten tüp bebek merkezi ayrı bir bölüm polikliniklerden ayrı bir yerde o yüzden sakin oluyor
Bu benim 2. Denememdi
1. Deneme özelde oldu ve 1 2 ilaç dışında aynı ilaçları kullandım öyle fazla bir ilaç vermedi bence
Benim demirim yerlerdeydi demir hapı verdi transferden önce toparlanmam için birde d vitamini verdi onu hala kullanıyorum ekstra olarak başka bişey vermedi
Tabi gidip geldikçe kan veriyordum işlemler öncesinde hormonlara bakılıyordu bende herşey normaldi belkide o yüzden birşey kullanmadım
 
Merhaba Sevgili Arkadaşlar,
Ben 35, eşim ise 40 yaşında. AMH değerim 2.01 ve bilinen, gebeliği engelleyici herhangi bir sağlık sorunum bulunmuyor.
Daha önce 1 aşılama, 1 kez yumurta toplama işlemi ve 2 kez transfer yaptırdım ancak maalesef sonuç negatif oldu. 8 yıllık evliyiz ve bugüne kadar ne doğal yolla ne de tedavi ile gebelik elde edemedik.
İstanbul ve Gebze çevresinde tüp bebek merkezi ve doktor önerilerinizi benimle paylaşabilir misiniz?
Şimdiden teşekkür ederim.
İstanbul Tüp bebek merkezi 👍
 
Merhaba Sevgili Arkadaşlar,
Ben 35, eşim ise 40 yaşında. AMH değerim 2.01 ve bilinen, gebeliği engelleyici herhangi bir sağlık sorunum bulunmuyor.
Daha önce 1 aşılama, 1 kez yumurta toplama işlemi ve 2 kez transfer yaptırdım ancak maalesef sonuç negatif oldu. 8 yıllık evliyiz ve bugüne kadar ne doğal yolla ne de tedavi ile gebelik elde edemedik.
İstanbul ve Gebze çevresinde tüp bebek merkezi ve doktor önerilerinizi benimle paylaşabilir misiniz?
Şimdiden teşekkür ederim.
Dragos tıp merkezi Bülent Kars , mukemmel bir insan. Ilk denememde oldu.
 
Back
X