İstanbul'da Fal - Falcılar

ysmnsyk

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
12 Ağustos 2020
404
370
Dün Zeynep’e (trans) baktırdım . Genel olarak gerçekten iyiydi en son 2 sene önce bakmıştı bana. O zamanda çok şeyi bilmişti. Dün bana “can kim” dedi şok oldum. Eski sevgilim en son ayrıldığım . Seni çok merak ediyor dedi. Her neyse benim asıl sormak istediğim şu an ki flörtümdü. Onun benden hoşlandığını ama kendini ağırdan aldığını söyledi . Siz bu hafta çok büyük kavga edeceksiniz dedi. İmkansız dedim. Ama bugün kavga edeceğiz çünkü az önce bir yalanını yakaladım iş arkadaşı ağzından kaçırdı. Sen konuşacaksın o seni dinleyecek dedi bakalım dediği olacak mı? Çok şeyi bildi aslında tabi uydurmalarda var

Zeynep 10 isim söyler, tanimazsan tanisicaksin der. Sansa sende ilk denemede tutturmus
 

suzanna32

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
tek ayak cezası
Kayıtlı Üye
21 Kasım 2022
576
1.063
Zeynep 10 isim söyler, tanimazsan tanisicaksin der. Sansa sende ilk denemede tutturmus
Ahahah evet😄 ama 2 sene önce de Burak demişti. Seni arayacak bu eskilerden biri demişti. Gerçekten de aradı adı da Burak’tı😃
 

jpgrenouille

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
26 Mayıs 2018
682
1.416
Arzuya baktirdim arkadaslar. Baktirmasaydim keske. Yani bi 7-8 dakikalik faldi. Amaaaaa olagan durumumla ilgili “olur” dedi ve bitti. Ne gecmis ne gelecek ne de o anlik seylerden bahsetti. Size nasil bakiyo bu hatun oyle ya bana niye boyle bakti, kirginim… 😄😄 gulsem mi aglasam mi bilemedim. Bi gunde sogumadik falcilardan… 💅 benden de bu kadar artik fal mal bitmistir. İyi gunler dilerim herkese 😄
 

leylanesrin

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
4 Eylül 2017
382
287
36
Arzuya baktirdim arkadaslar. Baktirmasaydim keske. Yani bi 7-8 dakikalik faldi. Amaaaaa olagan durumumla ilgili “olur” dedi ve bitti. Ne gecmis ne gelecek ne de o anlik seylerden bahsetti. Size nasil bakiyo bu hatun oyle ya bana niye boyle bakti, kirginim… 😄😄 gulsem mi aglasam mi bilemedim. Bi gunde sogumadik falcilardan… 💅 benden de bu kadar artik fal mal bitmistir. İyi gunler dilerim herkese 😄
Yemin ederim bendede öyleydi Allahim şok oldum hahahahah böyle dogru düzgün biseyler demedi bile
 

ysmnsyk

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
12 Ağustos 2020
404
370
Nasil ya ayni arzu dan mi baha ediyoruz no su 50 ile bitiyor? Vallah bende ses kayitlari var kadin bana 2 sene önce ne dediyse harfiyen cikmis. Evet bugün banada karisik konustu pek bisey anlamadim, acaba modunda falan mi degil bu aralar? Cünkü cidden diyorum efsane bakiyor isteyince. Yanina falan mi gitsek? Bu falcilarinda cok müsterisi olunca sanki sallamaya basliyorlar
 

Heidi00

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
21 Şubat 2015
830
983
37
Arzuya baktirdim arkadaslar. Baktirmasaydim keske. Yani bi 7-8 dakikalik faldi. Amaaaaa olagan durumumla ilgili “olur” dedi ve bitti. Ne gecmis ne gelecek ne de o anlik seylerden bahsetti. Size nasil bakiyo bu hatun oyle ya bana niye boyle bakti, kirginim… 😄😄 gulsem mi aglasam mi bilemedim. Bi gunde sogumadik falcilardan… 💅 benden de bu kadar artik fal mal bitmistir. İyi gunler dilerim herkese 😄
Arzu bozdu onun kafası bence dağınık eskiden sakin bir ortamda bakıyodu artık böyle hiç umrunda bile değil orda birileriyle konuşur, güler, odaklanmıyor artık o yüzden ona baktırmanın mantığı yok. Belki tavrından dolayı birkaç kişiden şikayet gitse kendini toparlar çünkü ben en son ona şey demiştim abla birdaha baktırmıcam şuna düzgün bak ya dikkatini ver demiştim :) sonrada bidaha baktırmadım. Bakmıyo yani boşuna baktırmayın hemen falı keser yada kapatır tamam diyip. Eskiden kağıda yazdırır her kişi için detaylar verirdi artık öyle değil.
 

jpgrenouille

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
26 Mayıs 2018
682
1.416
Arzu bozdu onun kafası bence dağınık eskiden sakin bir ortamda bakıyodu artık böyle hiç umrunda bile değil orda birileriyle konuşur, güler, odaklanmıyor artık o yüzden ona baktırmanın mantığı yok. Belki tavrından dolayı birkaç kişiden şikayet gitse kendini toparlar çünkü ben en son ona şey demiştim abla birdaha baktırmıcam şuna düzgün bak ya dikkatini ver demiştim :) sonrada bidaha baktırmadım. Bakmıyo yani boşuna baktırmayın hemen falı keser yada kapatır tamam diyip. Eskiden kağıda yazdırır her kişi için detaylar verirdi artık öyle değil.
Aynen oyle bana bakarken de dikkatsizdi. Dedigim gibi hicccbir sey bilemedi. Sifir yani. Eskisini bilemem ama su an baktigina da fal diyemem asla 😄
 

levanderNlitea

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
21 Ağustos 2020
616
1.331
adı geçen son iki kişiyede baktırdık olmadı yani bence kötü
yasemin mirastan girdi öyle gitti 30 dakika boyunca ve miraslık bi durumum yok yani anca mısırda büyük büyük dedem varsa haberimin olmadığı ondan kalır :KK70: geri kalanda klasik şeylerdi komşu teyze falı gibi
arzuda harf söylüyo ama 10 tane harf saydı yani tutmazsa yok şuydu diyo e kardeşim öyle bende bulurum :KK70: ama bilmiyorumda yani bişey diyemiyorum fakat iyi değildi olur olmaz tahmin ediyo gibi sadece
 

leylanesrin

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
4 Eylül 2017
382
287
36
adı geçen son iki kişiyede baktırdık olmadı yani bence kötü
yasemin mirastan girdi öyle gitti 30 dakika boyunca ve miraslık bi durumum yok yani anca mısırda büyük büyük dedem varsa haberimin olmadığı ondan kalır :KK70: geri kalanda klasik şeylerdi komşu teyze falı gibi
arzuda harf söylüyo ama 10 tane harf saydı yani tutmazsa yok şuydu diyo e kardeşim öyle bende bulurum :KK70: ama bilmiyorumda yani bişey diyemiyorum fakat iyi değildi olur olmaz tahmin ediyo gibi sadece
Evett yasemin bendede öyleydi ya
 
X