- Katılım
- 16 Kasım 2021
- Mesajlar
- 1.790
- Emoji Skoru
- 1.757
- Puanlar
- 83
Merhaba herkese iyi pazarlar. Ben bu sene Eylül ayında yüksek lisansa başladım. Bu okulu gerçekten çok istiyordum, lisedeyken hayalimdi. Lisans olmadı ama yüksek lisansı tam burslu kazandım. Ama ilk dönemim çöp oldu resmen. Ağustos ayında evde tadilata başladık. Annemle babam her gün kavga ediyorlardı. Eylül ayının başında akrabanın düğünü için memlekete gittik. Ben okul alışverişi vs yapamadim. Neyse düğünden döndük falan derken evi anca Ekim ayında toplayabildik. Ağustos ayında başladığımız tadilat taaa Ekim ayında bitti. Bi haftasonu matkap sesiyle geçti. Diğer haftasonu perde yikamayla geçti. Kız kardeşim hiçbir işe elini sürmek istemiyor. Her şey benim üstüme kaldı. Neyse evi tam topladık bu sefer de başka akrabanın düğünü çıktı. Bu sefer de ona gitmek zorunda kaldım. Gitmek istemesem annem bağırıyor kızıyor çünkü. Annem akrabalari için canını bile verir. Öyle seviyor yani. Bu düğün yüzünden vizeden düşük aldım. Ders notlarımı yanımda götürdüm ama çalışmama izin vermediler. Gelen misafirlere çay dağıt, evi supur derken beni hizmetçi gibi kullandılar. Neyse ki bu dersi BB ile geçtim. Ama calisabilseydim belki de AA gelecekti.
Düğün bitti eve geldik derken bu sefer de babam 250 bin TL dolandırıldı. Ona canım sıkıldı. Birkaç hafta sonra da 17 yaşındaki kız kardeşim aileme evlenmek istiyorum demiş. Ona üzüldüm. Vize haftam böyle berbat geçti. Bir dersten yüksek alabildim sadece. Annem bi hafta nevresim yıkadı. Öbür hafta camları sildi. İşimiz hiç bitmedi ki. Finallere çalıştım ama onlar da istediğim gibi geçmedi
Bi tane mühendislik ayarında zor bir dersimiz var. Vizeden düşük aldım. Ama hoca ödevimi beğendi. En önde oturup her dersi dinleyen bir öğrenciyim. Neyse geçen hafta hoşlandığım oglanla ders calistik. Cuma günü o dersin finali vardı. Oğlan da "Cuma günü de çalışırız" dedi. Ertesi gun mesaj attı. O dersle ilgili birkaç şey sordu. Ben de cevap verdim ve "Su konuyu anladın mı? Bana da anlatır mısın rica etsem?" dedim. O da "Yarın bakalım" dedi, sonra tekrar anlayıp anlamadığımı sordu. Cevap verdim ama mesajıma saatlerce bakmadi. Açmadı, görüldü bile atmadı. Ertesi gun okulda sınava yarım saat kala başka bir kızla ders çalıştığını gördüm. Resmen ekildim yani. O oğlan muhendis olduğu için rica etmistim ama ekti beni. Final sınavım da cok kotu geçti. Hocamız çan yapabileceğini söylemişti. Umarim öyle yapar. Ve de "Çabalayan birisini geçiririm" demişti ama benim kağıdım çok kötü. O yüzden endişeliyim.
Kısacası bu dönem asla kafamı toplayıp ders çalışamadım
En büyük korkum bursum. Yonetmeligi okudum. Belli ortalamanın altına düşmemem gerekiyor ama bir maddede "Kayıt yaptırdıkları ilk akademik dönemden sonraki herhangi bir dönem" diyor. Yani ilk döneme bakarlar mi? İlk dönem hemen burs kesilir mi? O mühendislik dersi hariç diğer derslerim iyi. Ama o dersten kalırsam diye korkuyorum. Bu dönemi sağ salim atlatıp diğer dönem kendime yepyeni bir sayfa açacağım. Tek dileğim bu dönem bursum devam etsin...
Düğün bitti eve geldik derken bu sefer de babam 250 bin TL dolandırıldı. Ona canım sıkıldı. Birkaç hafta sonra da 17 yaşındaki kız kardeşim aileme evlenmek istiyorum demiş. Ona üzüldüm. Vize haftam böyle berbat geçti. Bir dersten yüksek alabildim sadece. Annem bi hafta nevresim yıkadı. Öbür hafta camları sildi. İşimiz hiç bitmedi ki. Finallere çalıştım ama onlar da istediğim gibi geçmedi
Bi tane mühendislik ayarında zor bir dersimiz var. Vizeden düşük aldım. Ama hoca ödevimi beğendi. En önde oturup her dersi dinleyen bir öğrenciyim. Neyse geçen hafta hoşlandığım oglanla ders calistik. Cuma günü o dersin finali vardı. Oğlan da "Cuma günü de çalışırız" dedi. Ertesi gun mesaj attı. O dersle ilgili birkaç şey sordu. Ben de cevap verdim ve "Su konuyu anladın mı? Bana da anlatır mısın rica etsem?" dedim. O da "Yarın bakalım" dedi, sonra tekrar anlayıp anlamadığımı sordu. Cevap verdim ama mesajıma saatlerce bakmadi. Açmadı, görüldü bile atmadı. Ertesi gun okulda sınava yarım saat kala başka bir kızla ders çalıştığını gördüm. Resmen ekildim yani. O oğlan muhendis olduğu için rica etmistim ama ekti beni. Final sınavım da cok kotu geçti. Hocamız çan yapabileceğini söylemişti. Umarim öyle yapar. Ve de "Çabalayan birisini geçiririm" demişti ama benim kağıdım çok kötü. O yüzden endişeliyim.
Kısacası bu dönem asla kafamı toplayıp ders çalışamadım