Düğüne gidip çalışmamayı anladım ama nevresimler yıkanıyor diye çalışmamayı gerçekten anlayamadım. Ben de şu an yl yapıyorum, aynı zamanda bir işte çalışıyorum, evliyim ve evin her işi sadece eşimle bende. Buna rağmen çalışacak vakit oluyor. İnsanın hayatında her zaman bir iş çıkabilir mesela ev tadilatı yapılırken kütüphaneye gidebilirdiniz ustalarla babanız anneniz ilgilenmiştir büyük ihtimalle. Perdeler makinede yıkanırken bir uçtan ders çalışılabilirdi mesela. Okullar açılmadan ne alışverişi yapılması gerekiyordu o kısmı anlayamadım dersler başladığında hocalar o zaman söylüyor ne kitap alınacağını. Yani kısacası biraz bahane geldi bana bunlar ne yazık ki. Kardeşiniz evlenmek istiyorsa o onun sorunu bunun için yapabileceğiniz bir şey yok takın kulaklığı dersinize odaklanın. Gündüz ses mi oluyor gece çalışın kpss / ygs-lys zamanı hep geceleri ders çalıştım ben. Hoşlanılan çocuk için üzülmek de belli bir yaştan sonra çok olur işi değil lisede falan üzülmüştüm en son. Ders ayrı aşk meşk ayrı çalışırsınız mola verince gene aşk acısı yaşarsınız yani. Benim fikrim bu şekilde bence zaman yönetiminizi daha iyi ayarlamanız gerekir.