- Katılım
- 21 Kasım 2020
- Mesajlar
- 292
- Emoji Skoru
- 301
- Puanlar
- 103
- Yaş
- 39
Herkese merhaba. 39 yaşındayım. İzmirde başka merkezlerde 4 tüp bebek transfer denemesinden sonra son şansımı denemek üzere yola çıkacağım. İstanbulda yaşasam memorial düşünüyordum ama gidip gelme imkanım yok. Teknolojik koşulları ve laboratuvarı nedeniyle İzmir Acıbademi düşünüyorum. Burda tedavi görenler varsa fikirlerini paylaşmalarını rica ediyorum . Herkese şimdiden teşekkür ederim. Allah hepimize tez zamanda kolaylıkla sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah.