• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İzmir Kadın Doğum Doktor Önerisi

Kestanecicegi

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
24 Nisan 2019
Mesajlar
644
Emoji Skoru
655
Puanlar
103
Merhaba arkadaşlar, şu an 22 haftalık hamileyim. 1 ay sonra mecburen İzmir’e geçmek zorundayım. Acilen bir doktora ihtiyacım var. Yaşadığım şehirde olan doktordan memnundum ama nasip değilmiş. İzmirde doğum yapan doktor önerisi olan bütün önerilere açığım. Biraz muayene ücreti , doğum için de uygun fiyatlı bir şey araştırıyorum. Bu konularda da bilgi verebilecek olan varsa çok memnun olurum. Bu arada Bornova’da yaşayacağız. Şimdiden teşekkür ederim.
 
Ege üniversitesi hastanesinde ismet hortu ücretli bir doktor ama baya ilgili tavsiye ederim
 
Hiç merak etmeyin süreç burada gayet guzel isleyecektir. Acikcasi özel gidecekseniz hastaneler daha makule geliyor tamamlayici saglik sigortaniz vs yoksa. Ben Can Hastanesi'nde Hakkı Aytaç ı öneririm. Arkadasimin gebelik takibi ve dogumunu gerceklestirdi; benim de hem takibimi yapiyor hem de polip islemimi gerceklestirdi. Bilgili; pozitif, iletisimi çok iyi ve ulaşilabilir bir doktor. En buyuk onerim asiri populer ve çok hastali birine gitmemen randevu bulmak cok sorun oluyor hem de ulaşmak gebelikte önemli birşey bence.
 
Hiç merak etmeyin süreç burada gayet guzel isleyecektir. Acikcasi özel gidecekseniz hastaneler daha makule geliyor tamamlayici saglik sigortaniz vs yoksa. Ben Can Hastanesi'nde Hakkı Aytaç ı öneririm. Arkadasimin gebelik takibi ve dogumunu gerceklestirdi; benim de hem takibimi yapiyor hem de polip islemimi gerceklestirdi. Bilgili; pozitif, iletisimi çok iyi ve ulaşilabilir bir doktor. En buyuk onerim asiri populer ve çok hastali birine gitmemen randevu bulmak cok sorun oluyor hem de ulaşmak gebelikte önemli birşey bence.
Çok teşekkür ederim Can hastanesini dün konuştuğum bir arkadaşım önerdi bi yakını orada doğum yapmış ben de o sebeple görüşmeyi düşündüm. Siz doğum paketi olarak mı gidiyorsunuz veya her gittiğinizde muayene ücreti mi ödüyorsunuz? Doğum ücreti nasıl? Hocayla gidip bir görüşsek. Tekrar çok teşekkürler içimi rahatlattınız🌸💖
 
Klinik düşünüyorsanız mutlaka Volkan Emirdar’ı öneririm. Çok bilgili çok tatlı bir doktordur. 2 sene tüp bebek takibimi yaptı. Fakat özel sigortam olduğu için doğumu onunla yapamadım, hastane doktoruna geçmek durumunda kaldım. Can hastanesi Alim Gökhan Kuşgöz ile çok pozitif vajinal doğum sürecim oldu. Onu da yürekten tavsiye ederim.
 
Klinik düşünüyorsanız mutlaka Volkan Emirdar’ı öneririm. Çok bilgili çok tatlı bir doktordur. 2 sene tüp bebek takibimi yaptı. Fakat özel sigortam olduğu için doğumu onunla yapamadım, hastane doktoruna geçmek durumunda kaldım. Can hastanesi Alim Gökhan Kuşgöz ile çok pozitif vajinal doğum sürecim oldu. Onu da yürekten tavsiye ederim.
Çok teşekkür ederim. Can hastanesini öneriyorlar gerçekten bir gidip görüşeceğim. Doktorun yaklaşımıyla kafamdaki bütün soru işaretleri gider inşallah🥹🌸🌸💖💖
 
Çok teşekkür ederim. Can hastanesini öneriyorlar gerçekten bir gidip görüşeceğim. Doktorun yaklaşımıyla kafamdaki bütün soru işaretleri gider inşallah🥹🌸🌸💖💖
Yani Çan’da çok fazla iyi kadın doğum doktoru var, ebeleri harika. Ki vajinal doğum düşünüyorsanız zaten tüm süreci neredeyse ebe yönetiyor o yüzden onlar da çok önemli ☺️ benimle ilgilenen 3 ebe oldu doğum sürecimde ve masajımdan tutun beni duşa sokmaya kadar her an yanımdalardı, resmen ebeyle elele doğum yaptım 🥰 tek eksi tarafı diyebileceğim; bence odaları çok küçük.. ama 1-2 gece için tolere edilebilir tabi. Biz ücretle büyük oda tutmak istedik fakat doğum katında süit oda olmadığından, ebeler acil durumda oraya hızlı gelemeyebileceklerinden önermediler. Sağ Salim, kolaylıkla kavuşun bebişinize inşallah 🙏🏼♥️♥️
 
Yani Çan’da çok fazla iyi kadın doğum doktoru var, ebeleri harika. Ki vajinal doğum düşünüyorsanız zaten tüm süreci neredeyse ebe yönetiyor o yüzden onlar da çok önemli ☺️ benimle ilgilenen 3 ebe oldu doğum sürecimde ve masajımdan tutun beni duşa sokmaya kadar her an yanımdalardı, resmen ebeyle elele doğum yaptım 🥰 tek eksi tarafı diyebileceğim; bence odaları çok küçük.. ama 1-2 gece için tolere edilebilir tabi. Biz ücretle büyük oda tutmak istedik fakat doğum katında süit oda olmadığından, ebeler acil durumda oraya hızlı gelemeyebileceklerinden önermediler. Sağ Salim, kolaylıkla kavuşun bebişinize inşallah 🙏🏼♥️♥️
İnşallah cok teşekkür ederim😍😍🥰🥰
 
Çok teşekkür ederim Can hastanesini dün konuştuğum bir arkadaşım önerdi bi yakını orada doğum yapmış ben de o sebeple görüşmeyi düşündüm. Siz doğum paketi olarak mı gidiyorsunuz veya her gittiğinizde muayene ücreti mi ödüyorsunuz? Doğum ücreti nasıl? Hocayla gidip bir görüşsek. Tekrar çok teşekkürler içimi rahatlattınız🌸💖
Benim sigortam kapsaminda o yuzden cok bilgim yok ama doktor da sizi bilgilendirecektir benim bir islemimde benim lehime olacak şekilde kendisi bilgi verip yardimci olmustu. Gorusunce bence tum sorulariniza cevap bulacaksiniz🥰
 
Merhaba, ben de Can hastanesinde Hakkı Aytaç takipliyim ve çok memnunum. Muayene ücreti olarak 1750 tl veriyorum kan idrar tahlilleri genelde 2000 tl tutuyor. Doğum ücreti herşey dahil içinde 60bin tl ama şimdilik yeni yılda zam geleceğini söylediler. 75 80 arası olanilir diye konuştular.
 
Merhaba, ben de Can hastanesinde Hakkı Aytaç takipliyim ve çok memnunum. Muayene ücreti olarak 1750 tl veriyorum kan idrar tahlilleri genelde 2000 tl tutuyor. Doğum ücreti herşey dahil içinde 60bin tl ama şimdilik yeni yılda zam geleceğini söylediler. 75 80 arası olanilir diye konuştular.
Çok teşekkür ederim 🌸 ben de aynı hastanede Alim beye randevu oluşturdum bir gidip görüşeceğim İzmire geçtiğimde😊
 
Back
X