Merhaba, çok heyecanlıyım 1.5 senelik uğraşın ardından hamile olduğumu öğrendim. Bugün 4 hafta 4 günlük bebeğim
Test basbayağı kırmızı çıktı. Sonrasında acile gittim ama bunun için kayıt alamayacaklarını söylediler. Kafamda bir çok soru var bana yardımcı olursanız sevinirim çok acemiyim
1. Öğrendiğime göre 6. haftaya kadar kese de kalp atışı da doğru düzgün anlaşılamıyormuş o yüzden açıkçası bi 10 gün daha doktora gitme konusunda beklemeyi planlıyorum (6.hafta gitmeyi). Kanamam vs yok gayet iyiyim. Acele edip elim boş dönmek istemiyorum
2. İlk muayeneyi izmir şehir hastanesinden randevu alayım dedim ama şehir hastanesi ultrason görüntüsü çıktısı veriyor mu ya da eşimi yanımda sokabilir miyim? Her ikisini de istiyorum çünkü çok heyecanlıyım bilen varsa beni aydınlatırsa çok çok sevinirim. Ultrason görüntüsüz dönmek istemem ya da eşimle giremezsem çok üzülüyorüm.
3. Menemende yaşıyorum, tavsiye edebileceğiniz iyi bir kadın doğumcu var mı? Normal doğumu destekleyen (belki suda doğum mümkün olan bi hastane) ve mümkünse kadın olan. Bu özelde de olur şehir hastanesinde de olur yeterki işinin ehli biri olsun
4. Doğum paketi almak mantıklı mı yoksa muayene ücretleri verip sonrasında doğum parası vermek mi? Sanırım doğum paketi alınırsa hastaneden fazla aldığı doğum parasını geri talep edemiyoruz. Ama kar zarar olarak hangisi mantıklı
Biliyorum daldan dala atlayıp çok soru soruyorum ama gerçekten kafamda bir sürü soru işareti var

1. Öğrendiğime göre 6. haftaya kadar kese de kalp atışı da doğru düzgün anlaşılamıyormuş o yüzden açıkçası bi 10 gün daha doktora gitme konusunda beklemeyi planlıyorum (6.hafta gitmeyi). Kanamam vs yok gayet iyiyim. Acele edip elim boş dönmek istemiyorum
2. İlk muayeneyi izmir şehir hastanesinden randevu alayım dedim ama şehir hastanesi ultrason görüntüsü çıktısı veriyor mu ya da eşimi yanımda sokabilir miyim? Her ikisini de istiyorum çünkü çok heyecanlıyım bilen varsa beni aydınlatırsa çok çok sevinirim. Ultrason görüntüsüz dönmek istemem ya da eşimle giremezsem çok üzülüyorüm.
3. Menemende yaşıyorum, tavsiye edebileceğiniz iyi bir kadın doğumcu var mı? Normal doğumu destekleyen (belki suda doğum mümkün olan bi hastane) ve mümkünse kadın olan. Bu özelde de olur şehir hastanesinde de olur yeterki işinin ehli biri olsun
4. Doğum paketi almak mantıklı mı yoksa muayene ücretleri verip sonrasında doğum parası vermek mi? Sanırım doğum paketi alınırsa hastaneden fazla aldığı doğum parasını geri talep edemiyoruz. Ama kar zarar olarak hangisi mantıklı
Biliyorum daldan dala atlayıp çok soru soruyorum ama gerçekten kafamda bir sürü soru işareti var