• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İzmir şehir hastanesi ultrason çıktısı ve doktor tavsiyesi

Yaaa bu tüm özeller için geçerli mi? Bugün gittim menemen devlete sadece karından ultrasonla baktı çok çok küçük bi kese gördü düşük yerleşimli dedi :/ alttan bakmadı baksa muhtemelen daha net görürdük. Eşim girdi hiç ses etmedi ama kağıt vermedi, zaten minicik bişeydi ama çok tatlıydııı🥹
Daha çok küçük annesii büyür o 🤍🤍 haftan çok erken sağlıkla kucağına al inşallah
 
Testler ücretsiz olunca uyguna geliyor kan tahlilleri falan derken 🙏🏻
Merhaba bir şey daha sormak istiyorum. Doğumu egede mi yapmayı planlıyorsunuz? Doktorunuz sistemin nasıl olacağından bahsetti mi ya da sizinle nasıl ilgilenileceğinden
 
Hayirlisi olsun. Forumda Egepol’de takipli olan ve orada doğum yapan cok kisi var. Arama cubugundan bakip doktor isimlerine ulasabilirsiniz alternatif ariyorsaniz.
 
Merhaba bir şey daha sormak istiyorum. Doğumu egede mi yapmayı planlıyorsunuz? Doktorunuz sistemin nasıl olacağından bahsetti mi ya da sizinle nasıl ilgilenileceğinden
Doğumda kendi doktorumu istersem ücreti var ama normal nöbetçi doktor yaparsa ücret çıkmıyor. Daha erken diye konuşmadık diğer konulatı daha 29. Haftadayım
 
Doğumda kendi doktorumu istersem ücreti var ama normal nöbetçi doktor yaparsa ücret çıkmıyor. Daha erken diye konuşmadık diğer konulatı daha 29. Haftadayım
Anladım. Düşündükçe ege çok mantıklı gelmeye başladı da.. Benim gözümde özel hastanenin olayı zaten travmatik bir doğum yaşamamak ve iyi bir bakım. Açıkçası yeni doğan bakım ünitelerinin devlette daha deneyimli olduğunu da düşünüyorum. Eğer doktor ve personel de özel hasta olduğun için ilgili ise kaba bir yaklaşımları yoksa daha ne olsun. Sanırım sizin yolunuzdan gideceğim☺️
 
Yani zaten özel oda imkanı da tanınıyor ben şahsen doğumu da orada yapacağım gibi bakalım inşallah sizin de sağlıkla hayırlısıyla kucağınıza almak nasip olsun inşallah 🙏
 
bazekolun falan muayene ücreti baya uygunmuş ya siz yazınca şaşırdım 😀 ben can hastanesine gidiyorum muayene ücreti 2400 doğum da 80 bin 😊 ama memnunum
 
Yani zaten özel oda imkanı da tanınıyor ben şahsen doğumu da orada yapacağım gibi bakalım inşallah sizin de sağlıkla hayırlısıyla kucağınıza almak nasip olsun inşallah 🙏
İsmet hortuyu ben de duymuştum ilgi özel hastane ile aynı mı gerçekten? Hoca doğuma girebiliyor mu ücret verilince ? Yani normal doğum olsa mesela kalkıp gelir mi devlet olduğu için çok mümkün gelmemişti bana o yüzden tercih etmemiştim.
 
Zaten üniversite hastanesi olduğu için özel ücretli ve normal hasta olarak ayrılıyor ve evet normal doğum da olsa geliyor isteğe bağlı sezeryan de yapıyor. Nunarası var zaten sürekli iletişim halinde oluyorsunuz özelden pek bi farkı yok doktorun baya da ilgili güler yüzlü bir doktor.
 
bazekolun falan muayene ücreti baya uygunmuş ya siz yazınca şaşırdım 😀 ben can hastanesine gidiyorum muayene ücreti 2400 doğum da 80 bin 😊 ama memnunum
Evet muayene ücreti bana da makul geldi (üç vakte hemen el atarlar😅) ama doğum ücretini bilmiyorum. Bak şimdi konuştukça yeni bir şey öğreniyorum özel oda olması da çok iyi mesela ya da doktorun sizinle iletişim bilgilerini paylaşma konusunda isteksiz olmaması @pokemonn doğum ücretini öğrendiğinizde bilgi verirseniz çok sevinirim🥹
 
Doğum ücreti 45 bin bildiğim kadarıyla ama yine de cuma kontrolümde sorarım tabi ki😇
 
Merhaba ben de Buca Tınaztepe Aylin Barbarosa gittim 2 sefer muayene ücreti 2500 tl ücreti geçtim ama tavırlarını sevmedim, kesinlikle candan güler yüzlü diyemem sanki devlet hastanesine gitmişim gibi hissettim ve tekrar gitmeyi düşünmüyorum. Doktor arayışındayım. Bu arada doğum 80 bin lira dediler normal veya sezeryan farkermiyormuş.
 
Normal sezeryan fark etmiyor canım 45 bin ücreti eğer doktor girerse özel oda da günlük 1000 tl yi sanırım buluyor
 
@nazlicoc Merhaba. Öncelikle hayırlı olsun, inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız🧚‍♀️ Ben de Menemen/ Kent2’de oturuyorum. Bu zamana kadar doktor ve hastaneyle ilgili nasıl bir süreç izlediniz? Doğum ücreti, muayene ücretleri ne durumda? Yakın zamanda ihtiyacım olacak 🙂
 
Benim doktorum özel ama şehir hastanesini sorduğunuz için bilgi vereyim.
Orda gittiğim uğur hanım var. İlgili bir dr ve ult. Çıktısıda verdi bana.
Gebe okulu var ücretsiz gelmeni istiyorlar. Ebe ile görüşmemi istedi dr. Görüştüm. Odaların çoğu tek kişilik. Ve doğumunu kendi odanda yapıyorsun. Kimlik hastanede çıkıyor eve gönderiyorlar . Böyle avantajları var. Refekatçi kadın olucak. Eşler ziyaret saatinde gelebiliyorlar.
 
Benim doktorum özel ama şehir hastanesini sorduğunuz için bilgi vereyim.
Orda gittiğim uğur hanım var. İlgili bir dr ve ult. Çıktısıda verdi bana.
Gebe okulu var ücretsiz gelmeni istiyorlar. Ebe ile görüşmemi istedi dr. Görüştüm. Odaların çoğu tek kişilik. Ve doğumunu kendi odanda yapıyorsun. Kimlik hastanede çıkıyor eve gönderiyorlar . Böyle avantajları var. Refekatçi kadın olucak. Eşler ziyaret saatinde gelebiliyorlar.
Ya ben bir dönem infertilite pol.üne şehir hastanesine çok gittim oradaki tavır tutumları açıkçası seviyordum en az 15 kez gitmişimdir, beni üzen hiçbir durum da yaşamadım ama doğumhane kısmı ile alakalı çok olumsuzluklar duyunca korktum. Eşin alınmaması da bir dezavantaj ve normal polde de bir kaç doktoru gördüm genel olarak hep asistanlar bakıyor takipli hasta olarak bulunmak zor gibi hep kendi doktorunu görememek. Normal polde bi ahkam bey vardı o çok ilgili gelmişti. Sanırım doğumu şehirde yapmayı tercih etmem
 
@nazlicoc Merhaba. Öncelikle hayırlı olsun, inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız🧚‍♀️ Ben de Menemen/ Kent2’de oturuyorum. Bu zamana kadar doktor ve hastaneyle ilgili nasıl bir süreç izlediniz? Doğum ücreti, muayene ücretleri ne durumda? Yakın zamanda ihtiyacım olacak 🙂
Merhaba ben 5. Hafta (kese görmek için) ve 7. Hafta (kalp atışı duymak için) menemen devlet hastanesine gittim. İlk muayaneler zaten çok rutin olduğu için biraz akışına bıraktım. Şu an 11+2’deyim ve 3. muayeneme gidicem. Bu sefer ege’den ücretli randevu almayı planlıyorum orayı görmek için eğer memnun kalmazsam sanırım bazekol’e gideceğim
 
Normal sezeryan fark etmiyor canım 45 bin ücreti eğer doktor girerse özel oda da günlük 1000 tl yi sanırım buluyor
Merhaba doğum yaptınız mı? Nasıl geçti süreciniz? Eğer bebişiniz şu an yanınızdaysa belki mesajı görmeniz geç olur ama aklıma geldiniz merak ettim. 20+1 olduk biz🥹
 
Back
X