• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kahve Falı

deryaderya

Nirvana
Kayıtlı Üye
Katılım
10 Eylül 2008
Mesajlar
2.118
Emoji Skoru
1.687
Puanlar
683
Canım sıkıldı.Kahve içiyorum arkadaşlar ben birinizin falına bakayım. bilen bir arkdaşta benim falıma baksın.biraz açılırım belki...
 
merak ediyorum bana bakin yaa! ama ben bakmasini bilmem..
 
kızlar ben bugün açtım. pardon.şimdi sistemde olan varsa bakayım
 
oooohooo herkes baksin demis, kime baksin kime bakmasin..
bende isterim..ne olcak sincik :D
 
ayy ne güzel sanalda kahve falı valla bende sıradayım karışmam :))) eskiden bende çok güzel bakıyordum ama şimdi hiç bakamıyorum nedense bişey söylüyemiyorum :(( bu durumda beni üzüyor acaba neden diyee......
 
Banada bakarsanız cok memnun olurum şu aralar iş bulma telaşına düştüm olumlu şeyler duymaya cok ihtiyacım var:))
 
ehhh tabiiki bende sıradayım.. sıraya bir an önce koy bence çoğalıyoruz sanırım hızla:) kolay gelsşn canım bekliyorum söyliyceklerini...:)
 
Back
X