Ben de herkes gibi neye yardım edeceğimiz konusunda tereddütteyim...
baban ne güzel birşey yapmış, seni bir sahtekardan kurtarmış. Daha ne
olsun. Ailene karşı mahçup oldun, bunu sorun ediyorsan sonuçta yalanlarına
inanmışsın. Olabilir. Bir daha büyüklerinin öğütlerine kulak verirsin olur
biter. Onların güvenini sarstım diye düşünüyorsan inan bana ailen bunu
unutur, herşey düzelir. Sadece birazcık sabır.
Bir de telefon yazmak zor gelip tlfn veya tlf yazanı görmüştüm ama o
kısaltmayı yazmaya üşeneni görmeiştim, sayende gördüm. Kısaltmanın
kısaltması da oluyormuş demek ki
:44:
tl , Türk Lirasının kısaltması ama, okurken kafam karıştı o yüzden.
Ailen para aldı sandım senden. Allah tan arkadaşlar açıklamış :44: