Merhaba 8 ocakta hayatımda ilk kez yaşadığım bir durumu sizlerle paylaşmak istiyorum .Her zaman ki rutin bir günümü yaşarken akşam saatlerinde insanın içi sıkılır ya hani bir şey akar birden içinde ,sanki nefes alamama,kalp ağrısı,sanki tüm kaslar kendini salmış gibi bayılma hissi geldi sonrasında ciddi bir panik hali bana neler oluyor hissi ile birlikte çaresizlik eklendi eşim yardımcı olmaya çalışıyordu ama o da şaşırdı ne yapsa o an fayda etmedi sonra ağlamaya başladım biraz sakinlesince yatağıma gidip uyumaya çalıştım.Ben bir kez olmustur diye düşünürken bir kez daha yalnızken oldu bu sefer mutfakta yemek yaparken oldu ve herseyi bırakıp salona geçtim o an sanki bayılacakmışım gibi soğuk terleme de oldu bu sefer kendi kendime bu sefer daha da panik oldum çünkü bu ikinci sefer olmuştu ve tekrar olacak mı diye korku saldı beni. Bu böyle olmayacak dedim önce psikiyatriste gittim yaygin kaygı bozukluğu dedi ve Paxil 20 mg yazdı ve akabinde aynı gün psikolog seanslarına başladım bana gerçekten iyi geliyor özellikle psikolog seansları ama uzun bir süre olmamıştı tamam artık geçti derken geçen gün asansörde bir anda başladı o panik haliyle anahtarla eve nasıl girdim bir Allah bir ben bilirim inanin .Uzun zamandır babaannemlere köye gelmiyorduk bugün köye kalmaya geldik ama ben panikten mide bulantısı kendimi kötü hissetme sanki kötü bir şey olacakmış hissi ..Geldigimden beri bütün gün yattım uyudum ,uyandım yattım .Herkes soruyor neyin var diye ama nasıl açıklarım bilmiyorum ki insanlarda eski insan takma kafana kızım diyorlar sanki hasta olacakmışım da acillik olacakmışım gibi büyük bir mutsuzluk hemen evime gitme isteğim var .Nereye kadar bu his benimle olacak hayatımın sonuna kadar benim hayatımı etkileyecek mi çok umutsuzum.Lutfen başına gelip de başa çıkabilen ve yenebilen biri olduysa çok rica ediyorum benimle paylaşın çünkü sanki çaresiz bir durumdaymışım gibi kendimi boşlukta hissediyorum.