• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Hamur İşleri Keçi Ayaği"

AkdenizHandan

Nirvana
Kayıtlı Üye
Katılım
27 Mart 2008
Mesajlar
230
Emoji Skoru
23
Puanlar
623
Yer
İstanbul
kahvaltı için süper



1 su bardağı yoğurt
1 su bardağı sıvı yağ
2 yumurta
1,5 çay bardağı toz şeker
1/2 paket kabartma tozu
aldığı kadar un
kızartmak için sıvı yağ

Tüm malzemeleri karıştırıp, ele yapışmayacak bir hamur elde edin. Ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp avcunuzla yuvarlayarak uzun rulolar yapın. 5cm. aralıklarla kesip, bir ucuna bıçakla ufak kesikler atın. Kızgın yağda kızartıp, servis yapın. Dilerseniz üzerine pudra şekeri de serpebilirsiniz. AFİYET OLSUN...
 
Gerçekten sabah kahvaltılarında süper oluyor,yanına da peynir domates.Ama ben ismini keçi ayağı değil de keçi tırnağı olarak biliyorum.
 
bende keçi bacağı olarak biliyordum. Emeğine sağlık arkadaşım. Ben bunu hiç kendim denemedim ama yedim gerçekten güzel oluyor.
 
Tüm malzemeleri karıştırıp, ele yapışmayacak bir hamur elde edin. Ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp avcunuzla yuvarlayarak uzun rulolar yapın. 5cm. aralıklarla kesip, bir ucuna bıçakla ufak kesikler atın. Kızgın yağda kızartıp, servis yapın. Dilerseniz üzerine pudra şekeri de serpebilirsiniz. AFİYET OLSUN...

ellerine saglik canim bende keci ayagi olarak biliorum anneannem ben kucukken yapardi cok simdi yaslandi yapamio bende beceremicem diye yapamiorum canim
 
süper ötesi bi tat.. küçüklüğümden beri anneme yapması için yalvarırım :) Doğru diosunuz arkadaşlar keçi ayağı, keçi bacağı... hatta keçi bakanağı bile diyen var..
 
süper ötesi bi tat.. küçüklüğümden beri anneme yapması için yalvarırım :) Doğru diosunuz arkadaşlar keçi ayağı, keçi bacağı... hatta keçi bakanağı bile diyen var..

evet canimcimmm cocuklugumun tadiydi valla keci bakanagi nedir ilk kez duydumda tatlim
 
keçiayağı1.JPG
keçiayağı2.JPG
 
harikasin canim ellerine saglik
istah acici görünüyo
canim cekdi
insallah denicem bende birgün
 
Back
X