- Katılım
- 12 Ağustos 2025
- Mesajlar
- 13
- Emoji Skoru
- 3
- Puanlar
- 1
- Konu Sahibi mamathecurious
- #1
Merhaba arkadaşlar.
SAT'a göre şu an 5+1 gebeyim yanlış hesaplamadıysam. (SAT 6 Temmuz)
Dün doktora gittiğim zaman kesenin 3 mm olduğunu gördük. İçinde yolk yok tabii ki.
Kesenin bakıldığı sabah kan verdim, 2116 çıktı.
En başından beri beta hcg ise:
74
260
590
2116
Hepsi ikişer gün ara ile, sadece son ikisinin arasında 3 gün var.
İlk 3-4 gün de kahverengi lekelenmem oldu ama şu an durdu. Doktor kesede kanama vs yok dedi.
Sizce normal mi? Benim gibi kesesi küçük olan var mı? Bir dahaki kontrol 2 hafta sonra. Deneyimlerinizi bekliyorum.
SAT'a göre şu an 5+1 gebeyim yanlış hesaplamadıysam. (SAT 6 Temmuz)
Dün doktora gittiğim zaman kesenin 3 mm olduğunu gördük. İçinde yolk yok tabii ki.
Kesenin bakıldığı sabah kan verdim, 2116 çıktı.
En başından beri beta hcg ise:
74
260
590
2116
Hepsi ikişer gün ara ile, sadece son ikisinin arasında 3 gün var.
İlk 3-4 gün de kahverengi lekelenmem oldu ama şu an durdu. Doktor kesede kanama vs yok dedi.
Sizce normal mi? Benim gibi kesesi küçük olan var mı? Bir dahaki kontrol 2 hafta sonra. Deneyimlerinizi bekliyorum.
Son düzenleme: