kıskan kaynana ve kızı

clss

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
10 Nisan 2014
11
0
merhaba arkadaşlar kıskanç bi görümce ve kaynanaya sahibim.yaşananlar çok hangisini anlatayım bilmiyorum.mükemmel bi eşe sahibim üzerime titreyen koruyup kollayan bi eş.kaynanam oğlunu benden kıskanıyo ne zaman onlara gitsek eşimin bana sarılmasını fln kıskanıyo oda hemen eşime sarılıyo.gelelim görümceme asıl derdım onunla ben evlenmeden önce onunla tanıştığımda duldu ve yasca bizden büyük başlarda gayet iyi anlaşıyoduk fakat bunun bazı ahlaksız arkadaslıklarını duydum kaynanamda biliyodu tabi eşimden cok korkarlar ondan gızlenıyodu hersey ben bunları duyunca arama mesafe koydum derken esim öğrendi fln ablasını sildi.kaynanam naptı netti barıstırdı ikisini ve düğünümden 1 ay önce evlendirdiler görümcemi düşünün benim herseyime burnunu sokan görümcemin ev yerlestirmesine cağırmadılar beni. eşim ablasını pek sevmiyo artık ama kaynanam sürekli kızını arayıp sormamızı pohpohlamamızı istiyo buda benim sinirlerimi iyice bozuyo.yeni evliğiğindede problemler yaşıyomus yaşamasa sasrdım zaten kendini dunyadaki tek kadın olarak görüyo.suan hamileyim 4 aylık:KK49: ve kendisi daha 1 kez aradı beni.bebeğimin cinsiyetine doktorumuz kız gibi dedi kayanam görümceme hemen sana benzicek halasının aynısı olur kız seni çok sevcek fln diyomus tabi buda bi havalanıyo ve sahipleniyo.nasıl davranmalıyım arkadaslar sinirlerimi iyice bozuyolar
 

EBRU 72

Guru
Kayıtlı Üye
1 Ekim 2007
7.400
7.164
Yokmuş gibi davranın.
Takmayın..
Yapacak bişey yok.
Siz de fazla takıntılısınız.
Durduk yere kendinizi boşuna üzüyorsunuz..
Takıntı haline getiriyorsunuz..
 

sevdasinemalarda

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
26 Kasım 2012
6.157
2.856
merhaba arkadaşlar kıskanç bi görümce ve kaynanaya sahibim.yaşananlar çok hangisini anlatayım bilmiyorum.mükemmel bi eşe sahibim üzerime titreyen koruyup kollayan bi eş.kaynanam oğlunu benden kıskanıyo ne zaman onlara gitsek eşimin bana sarılmasını fln kıskanıyo oda hemen eşime sarılıyo.gelelim görümceme asıl derdım onunla ben evlenmeden önce onunla tanıştığımda duldu ve yasca bizden büyük başlarda gayet iyi anlaşıyoduk fakat bunun bazı ahlaksız arkadaslıklarını duydum kaynanamda biliyodu tabi eşimden cok korkarlar ondan gızlenıyodu hersey ben bunları duyunca arama mesafe koydum derken esim öğrendi fln ablasını sildi.kaynanam naptı netti barıstırdı ikisini ve düğünümden 1 ay önce evlendirdiler görümcemi düşünün benim herseyime burnunu sokan görümcemin ev yerlestirmesine cağırmadılar beni. eşim ablasını pek sevmiyo artık ama kaynanam sürekli kızını arayıp sormamızı pohpohlamamızı istiyo buda benim sinirlerimi iyice bozuyo.yeni evliğiğindede problemler yaşıyomus yaşamasa sasrdım zaten kendini dunyadaki tek kadın olarak görüyo.suan hamileyim 4 aylık:KK49: ve kendisi daha 1 kez aradı beni.bebeğimin cinsiyetine doktorumuz kız gibi dedi kayanam görümceme hemen sana benzicek halasının aynısı olur kız seni çok sevcek fln diyomus tabi buda bi havalanıyo ve sahipleniyo.nasıl davranmalıyım arkadaslar sinirlerimi iyice bozuyolar



cnm ben pek bir sorun göremedim. bir kere olsun aramış görümcen. hiç aranmayanlar var benim gibi. ev yerleştirmeye çağırmadılarsa da keyifleri bilir. haaa pofpoflamaya gelincede zorla yaptırmazya kv . arama gitme muhatap olma kime ne. eşinde iyiymiş sana karşı. kardeşiylede samimi değilmiş. sana da ara et diye zorlamaz

çocuk halaya benzicek sevicek fln lafları da boşver. gelir gider kendini sevdirirse ne ala. yoksa çocukta soğuk olur halaya ister istemez. benimkiler öyle şahsen

hamile hamile kendini gaza getirme bu günlerin keyfini çıkar
 

eliff1234

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
4 Eylül 2013
1.513
1.557
Bendece gormezden gelin. Esinizinde arasi yokmus onlarla zaten. Ayda yilda bir gorusursunuz okur biter. Cocuk olduktan sonra bos zamaniniz kslmaz zaten bunlari dusunecek. Dogumdada uzak tutmaya calisin lohusayken hic cekilmezler.
 

clss

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
10 Nisan 2014
11
0
çok haklısınız takıntı oldu resmen.çünkü ne zaman eşimin ailesinin yanına gitsek onuda alıyoruz evinden kaynanamlara öyle gidiyoruz ve sureklı görümcemin evliliği mutsuzlugu afedersınız yatak odasına kadar anlatıyolar ve baskıya gelemeyen bi insanım biri onu ara dediği zaman cıldırıyorum.sanırım bebeğimide şimdiden kıskanıyorum
 

EBRU 72

Guru
Kayıtlı Üye
1 Ekim 2007
7.400
7.164
Ev yerleştirmesine çağırmadılar diye şikayet ediyorsunuz.
Ama baskıya gelemem diyorsunuz.
Fazla büyütüyorsunuz.
 

Queeninthenorth

Guru
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
22 Kasım 2010
7.461
9.664
Benim takıldığım çok önemli bir nokta var ve sanırım bu nokta da sizin görümcenizle olan problemlerinizin kaynağında yatıyor. Demişsiniz ki dul görümcemin bazı ahlaksız arkadaşlıklarını duydum ve bunu kayınvalidem de biliyordu, ben bunları duyunca arama mesafe koydum. Şunu unutmayın, herkes boşanabilir. Şu anda evliyim çok mutluyum diye gezinen herkes günün birinde dul sıfatına sahip olabilir. İnsanız, başımıza ne geleceği inanın hiç belli değil, herkes bizler için. Benim annem de boşanmış bir kadın. Anneannem, annem, kardeşim ve ben beraber oturuyoruz. Annemden yaşça küçük olan dayım da uzun yıllardır evli. Bize çok yakın oturuyorlar. Ne dayım, ne de eşi asla ama asla annemi hiçbir şey için yargılamadılar. Ona her zaman destek oldular. Siz ve eşiniz, eşinizin ablası boşanırken ve sonrasında ona destek oldunuz mu? Sonrasında yeterince anlayışlı ve destekleyici, pozitif bir yaklaşımda bulunduğunuza emin misiniz? Arama mesafe koydum demişsiniz. Bir şekilde siz elinizi ayağınızı çekmişsiniz, belki bir tavrınızla lafınızla ve sözünüzle "dul" görümcenizi kırdınız, incittiniz belki de. Eşinizin de zaten ablasını sevmediğini söylüyorsunuz, belli ki eşinizi de bir şekilde ablasına karşı işlemişsiniz. Şimdi de aranıza mesafe koyduğunuz görümcenizin hamileliğinizi öğrendiğinizde sizi bir kere aradığından ve eşya yerleştirmeye çağırmadığından yakınıyorsunuz. Kusura bakmayın ama kendinize beklrken karşınızdakine ne verdiğinizi önce bir düşünün. Önce empati.
 

adabilge

kim bilir belki de oldu..
Kayıtlı Üye
27 Ocak 2014
634
62
merhaba arkadaşlar kıskanç bi görümce ve kaynanaya sahibim.yaşananlar çok hangisini anlatayım bilmiyorum.mükemmel bi eşe sahibim üzerime titreyen koruyup kollayan bi eş.kaynanam oğlunu benden kıskanıyo ne zaman onlara gitsek eşimin bana sarılmasını fln kıskanıyo oda hemen eşime sarılıyo.gelelim görümceme asıl derdım onunla ben evlenmeden önce onunla tanıştığımda duldu ve yasca bizden büyük başlarda gayet iyi anlaşıyoduk fakat bunun bazı ahlaksız arkadaslıklarını duydum kaynanamda biliyodu tabi eşimden cok korkarlar ondan gızlenıyodu hersey ben bunları duyunca arama mesafe koydum derken esim öğrendi fln ablasını sildi.kaynanam naptı netti barıstırdı ikisini ve düğünümden 1 ay önce evlendirdiler görümcemi düşünün benim herseyime burnunu sokan görümcemin ev yerlestirmesine cağırmadılar beni. eşim ablasını pek sevmiyo artık ama kaynanam sürekli kızını arayıp sormamızı pohpohlamamızı istiyo buda benim sinirlerimi iyice bozuyo.yeni evliğiğindede problemler yaşıyomus yaşamasa sasrdım zaten kendini dunyadaki tek kadın olarak görüyo.suan hamileyim 4 aylık:KK49: ve kendisi daha 1 kez aradı beni.bebeğimin cinsiyetine doktorumuz kız gibi dedi kayanam görümceme hemen sana benzicek halasının aynısı olur kız seni çok sevcek fln diyomus tabi buda bi havalanıyo ve sahipleniyo.nasıl davranmalıyım arkadaslar sinirlerimi iyice bozuyolar

mükemmel bi eşe sahibim üzerime titreyen koruyup kollayan bi eş demişsiniz bence kendinize dert arıyorsunuz ..eşim beni sahiplenecek üzerime titreyecek ben bu mevzuları kafama takacam ??? valla dünya yıkılsa umrumda olmazdı
 

adabilge

kim bilir belki de oldu..
Kayıtlı Üye
27 Ocak 2014
634
62
Benim takıldığım çok önemli bir nokta var ve sanırım bu nokta da sizin görümcenizle olan problemlerinizin kaynağında yatıyor. Demişsiniz ki dul görümcemin bazı ahlaksız arkadaşlıklarını duydum ve bunu kayınvalidem de biliyordu, ben bunları duyunca arama mesafe koydum. Şunu unutmayın, herkes boşanabilir. Şu anda evliyim çok mutluyum diye gezinen herkes günün birinde dul sıfatına sahip olabilir. İnsanız, başımıza ne geleceği inanın hiç belli değil, herkes bizler için. Benim annem de boşanmış bir kadın. Anneannem, annem, kardeşim ve ben beraber oturuyoruz. Annemden yaşça küçük olan dayım da uzun yıllardır evli. Bize çok yakın oturuyorlar. Ne dayım, ne de eşi asla ama asla annemi hiçbir şey için yargılamadılar. Ona her zaman destek oldular. Siz ve eşiniz, eşinizin ablası boşanırken ve sonrasında ona destek oldunuz mu? Sonrasında yeterince anlayışlı ve destekleyici, pozitif bir yaklaşımda bulunduğunuza emin misiniz? Arama mesafe koydum demişsiniz. Bir şekilde siz elinizi ayağınızı çekmişsiniz, belki bir tavrınızla lafınızla ve sözünüzle "dul" görümcenizi kırdınız, incittiniz belki de. Eşinizin de zaten ablasını sevmediğini söylüyorsunuz, belli ki eşinizi de bir şekilde ablasına karşı işlemişsiniz. Şimdi de aranıza mesafe koyduğunuz görümcenizin hamileliğinizi öğrendiğinizde sizi bir kere aradığından ve eşya yerleştirmeye çağırmadığından yakınıyorsunuz. Kusura bakmayın ama kendinize beklrken karşınızdakine ne verdiğinizi önce bir düşünün. Önce empati.

ben de o kısma takıldım sizinle aynı görüşteyim bu konuda ....zira ablasının konu sahibinin deyimiyle ahlaksız arkadaşlıklarını eşi nasıl duydu ? ben direkt konu sahibi söylemiştir diye düşündüm ...
 

clss

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
10 Nisan 2014
11
0
Benim takıldığım çok önemli bir nokta var ve sanırım bu nokta da sizin görümcenizle olan problemlerinizin kaynağında yatıyor. Demişsiniz ki dul görümcemin bazı ahlaksız arkadaşlıklarını duydum ve bunu kayınvalidem de biliyordu, ben bunları duyunca arama mesafe koydum. Şunu unutmayın, herkes boşanabilir. Şu anda evliyim çok mutluyum diye gezinen herkes günün birinde dul sıfatına sahip olabilir. İnsanız, başımıza ne geleceği inanın hiç belli değil, herkes bizler için. Benim annem de boşanmış bir kadın. Anneannem, annem, kardeşim ve ben beraber oturuyoruz. Annemden yaşça küçük olan dayım da uzun yıllardır evli. Bize çok yakın oturuyorlar. Ne dayım, ne de eşi asla ama asla annemi hiçbir şey için yargılamadılar. Ona her zaman destek oldular. Siz ve eşiniz, eşinizin ablası boşanırken ve sonrasında ona destek oldunuz mu? Sonrasında yeterince anlayışlı ve destekleyici, pozitif bir yaklaşımda bulunduğunuza emin misiniz? Arama mesafe koydum demişsiniz. Bir şekilde siz elinizi ayağınızı çekmişsiniz, belki bir tavrınızla lafınızla ve sözünüzle "dul" görümcenizi kırdınız, incittiniz belki de. Eşinizin de zaten ablasını sevmediğini söylüyorsunuz, belli ki eşinizi de bir şekilde ablasına karşı işlemişsiniz. Şimdi de aranıza mesafe koyduğunuz görümcenizin hamileliğinizi öğrendiğinizde sizi bir kere aradığından ve eşya yerleştirmeye çağırmadığından yakınıyorsunuz. Kusura bakmayın ama kendinize beklrken karşınızdakine ne verdiğinizi önce bir düşünün. Önce empati.

ben tanımadan 6 yıl önce boşanmıs birisi.ahlaksız arkadaslığından kastım evli bi insanla olan birlikteliğiydi ki bunu tüm akrabaları konu komsu herkez yakaladı.
 

clss

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
10 Nisan 2014
11
0
ben de o kısma takıldım sizinle aynı görüşteyim bu konuda ....zira ablasının konu sahibinin deyimiyle ahlaksız arkadaşlıklarını eşi nasıl duydu ? ben direkt konu sahibi söylemiştir diye düşündüm ...
etraftan duydu arkadasım arkadaşlarından
 

obiviyante

Zamansızım...
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
9 Kasım 2013
4.377
4.373
Eviniz yok mu kardeşim sizin? Eşiniz neden nispet yapar gibi annesinin yanında size sarılıyor? Bizim ailemizde böyle şeyler hiç hoş karşılanmaz bende eşimin ailemin yada kendi ailesinin yanında bana sarılmasını istemem utanırım büyüklerimden.

Kadının başından zaten bir evlilik geçmiş, annesi erkek kardeşinin kızına sahip çıkmasını istiyor bundan doğal ne olabilir ki?

Aramaz aramaz, bende zırt pırt aramam gelinimizi oda beni aramaz, işim gücüm var çünkü.

Kız halaya oğlan dayıya derler, buradada bir tuhaflık göremedim. Bence insanlarla uğraşmayın. Sizi el üstünde tutan bir evlat yetiştirmiş kadın daha ne yapsın?
 
Son düzenleme:

adabilge

kim bilir belki de oldu..
Kayıtlı Üye
27 Ocak 2014
634
62
etraftan duydu arkadasım arkadaşlarından

ok o zaman ben direkt sizi düşündüm yani....zaten etraftan da duysa kv ve görümceniz sizi söylemiş olarak görürler o da ayrı bir konu ...ama bence sorununuz çok önemsiz zira eşiniz bu noktada sizi yalnız bıraksa, önemse ne yapılması gerekiyorsa gardını al diycem ama eşin için Alllah daim etsin ne güzel şeyler yazmışsın onun değerini bil bazı şeyleri takma çünkü bunu ister istemez eşine yansıtabilirsin eşin de bu konuda zamanla başka tepkiler vermeye başlayabilir