Kizlar Yardimm edinnnn...!

Guleryuzlu

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
24 Mart 2009
157
1
Kizlar nisan 19 dan beri regli olmuyorum.
Zaten o zamanda normal regli degildi,kahverengi lekelenmeydi.5,5 sene dogum kontrol hapi kullandim araliksiz.Hic bebis istemiyodum.senağlama
Hapi 11. ayda biraktim ondan sonra duzensizdi zaten ama 6 7 haftada bir oluyodu.
2,5 ay once doktora gittim.Vajinal ultrasyonda bisey yok dedi doktor.
Erken menapoz felanmiki.mafoldumben
Tecrubelerini benimle paylasirmisiniz.
Duanizada ihtiyacim varrrr.
 

BenLiLa

Guru
Kayıtlı Üye
3 Ocak 2008
4.203
29
evet adet düzensizliği bencede..
fakat konuda uzman birine gidin derim.
biz bilemeyiz erken menopozmu yahut başka birşeymi olduğunu...
 

zemus

Ecii
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
8 Kasım 2008
3.944
15
37
hormonsal bi sorunda olabilir bence işin uzmanı bir jinekolağa gitme zamanın gelmiş ve geçmiş bile..
 

pelince

Zayıflıycam
Kayıtlı Üye
6 Şubat 2009
643
8
Bende de duzensizlik var ama menopoz olup olmadigi hormon testleri ile anlasilir oda adetin 3.gunu AMA sen olmuyorum diyosun ben yeni gittimgecikiyo benim dr olmam gereken zamanda farlutal mi ne onla hastalandirip hormon testi icin kan alicak sende iyi bir dr he git Boyle kuruntulanmaktan dahs iyi cnm
 
Son düzenleme:

Guleryuzlu

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
24 Mart 2009
157
1
kizlar yurt disindayim oyle kafama gore gidip test yaptiramiyorum.
ev doktorunun istemesi lazim.
tatilden dondum aradim tatildeymis doktor.
turkiyede olsa 40 kere gitmistim.
burada 1 sene gecmeden olsende bisey yapmiyolar.
insallah adet duzensizligidir kizlar.
yorumlarini bekliyorum.
tesekkurler
 

royem

kavgamin-cicegi
Kayıtlı Üye
24 Kasım 2008
2.033
2.222
Kizlar nisan 19 dan beri regli olmuyorum.
Zaten o zamanda normal regli degildi,kahverengi lekelenmeydi.5,5 sene dogum kontrol hapi kullandim araliksiz.Hic bebis istemiyodum.senağlama
Hapi 11. ayda biraktim ondan sonra duzensizdi zaten ama 6 7 haftada bir oluyodu.
2,5 ay once doktora gittim.Vajinal ultrasyonda bisey yok dedi doktor.
Erken menapoz felanmiki.mafoldumben
Tecrubelerini benimle paylasirmisiniz.
Duanizada ihtiyacim varrrr.

merhaba,maalesef bende kullandigim dogum kontrol haplari yuzunden regl olamiyorum....birakali 1,5 sene oldu hep ilaclarla regl olabiliyorum..aldigim kilolar ve yasadigim streste cabasi....3 doktor degistirdim hap veriyor bekle duzelir diyor.....bende cok korkuyorum artik cocukta istiyoruz...niye duzene girmiyorsa anlayamadim...seninkide duzensizliktir muhtemelen..ben bitkisel kurler falan deniyorum ama bakalim simdiye kadar bir sonuc alamadim....insallah en kisa zamanda yoluna girer...vallahi ben de cok uzuluyorum ne yapicam ben yaaaaaaaasenağlama
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 906 gün geçti.

royem

kavgamin-cicegi
Kayıtlı Üye
24 Kasım 2008
2.033
2.222
bir de bu haplar hormonlari falan bayagi yukseltiyormus....ben iki ker tahlil yaptirdim...bana hormonlarimin cok yukseldigini soyledi doktorum....sende bir tahlil yaptir en azindan sebebini bilirsin....
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 906 gün geçti.

mutlubayb

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Ağustos 2009
6
0
hiç doğum yapmadan o haplardan kullanmak dengeleri bozuyo tabiki. niye başka yöntem seçmedinde bu şekilde vücuduna hormon depoladınki. inşş normale dönersin geçmiş olsun...
 

hiranur8

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
14 Haziran 2008
796
5
oncelikle kac yasindasiniz? erken menopoz mu demissiniz ya o yuzden soruyorum.keske 5.5 yil araliksiz olarak degilde vucudunuzu biraz dinlendirip kullansaydiniz.gerci bazi dr lar ara vermeye gerek olmadigini dusunuyorlar ama gerekli bence. yurtdisindayim demissiniz.en yakin nezaman gidebilirsiniz turkiyeye? bence icinizi rahatlatmaniz icin turkiyeye gidip muayene olmaniz sart. diliyorum sadece adet duzensizligidir.icinizi ferah tutmaya calisin.pozitif seyler dusunun.dualarimiz sizinle.
 

Guleryuzlu

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
24 Mart 2009
157
1
ben 27 yasindayim ve turkiyeye 11 ay sonra gidicem.
ben baska yontemler denemedim.burada herkes hap kullaniyo ve hep iyi ornekler gordum.
mesela arkadasta duzensizlik yaptigi halde hamile kalmisti hemen.
en kisa zamanda gidicem doktora.ama keske hic hormon kullanmasaydim.cok pismanimmafoldumben
yorumlarini bekliyorum kizlar