KK nn Melei Mod.Elif stanbulda :)..Hadin kzlar bulumaya:

kar

içim buz tutmuş..
Kayıtlı Üye
27 Kasım 2007
5.280
10
evet kılar kk nın melegı ve hepımızın merak ettıgı elif ıstanbulda :)..ve bı hafta kalıcak onun ıcın bu hafta ıcınde perşembe gunu saat 1,30da fetipaşa da sosyal tesıslerınde bulusyoz cok anı bı bulusma daha hadın kk lılar :)..avrupa yakasındakılerle gene emınonunde bulsup gecerız ..zaten dıger bulusmadada orda ıdık bılenler bılır arkadaslar..bu bulusma kacmaz melegımız gelıyo cunku:)..
sımdılık kesın gelen arkadaslarım..
1,esse
2,senayda
3,yaşamak.icin.dogmak
4,burfe
5,hopidi
6,lepi
7,deryacık
8,masummasalım
9,kapıcınınbıtlıkızı
10,ank06
11,serayy
12,eylül13
13,saara
kesın gelıcem dıyenler bu arkadaslarım bazı arkadaslarda belkı yazmılar onları yazmadım daha sonra bana ben gelıcem demedım dıye adım neden lıstede demesınler dıye..
 
Son düzenleme:

Alsebe

Rutbesiz :-)
Kayıtlı Üye
12 Temmuz 2006
1.320
3
Elif'i gormeyi bende isterdim ama maalesef Istanbulda degilim...Insallah resim eklersiniz...
 

Derin__Su

derin sular
Kayıtlı Üye
14 Aralık 2008
5.299
122
resimleri bekleriz amaa :)
size hoş sohbetler maalesef bende şu sıra il dışına çıkamıyorum
 

zZzlem

İNŞALLAH BİR GÜN........
Kayıtlı Üye
28 Şubat 2008
14.731
15
aa ne güzellll..
elifciğimizi fotodada olsa görmek güzel olurr eklersiniz değilmi?
 

dids

f & d
Kayıtlı Üye
26 Eylül 2007
6.482
23
42
Ben daha önce Elif ablamın fotoğrafını gördüm, yüreğinin temizliği yüzüne yansımış :asigim: Malesef İstanbul'da değilim, işallah güzel vakit geçirirsiz Şeniz
 

kar

içim buz tutmuş..
Kayıtlı Üye
27 Kasım 2007
5.280
10
yaw tabıkıde eklıcez resımlerıde barı ıstanbuldakıler yazsa yaw :KK43:..nerde bu kk ya essem yazmammı senı başdasın kuzumm senn
 
E

EU1

Ziyaretçi
yaw tabıkıde eklıcez resımlerıde barı ıstanbuldakıler yazsa yaw :KK43:..nerde bu kk ya essem yazmammı senı başdasın kuzumm senn

hele bı yazmaa ben yamagınım kıss:) persembe olursa super olur:)

gelmek ısteyıpte bulamam dıyenler bana mesaj atın tarıf edıym cnm kar msn acda nasıl gelıcegını anlatıyım fıstık
 

senayda

Rabbime Sığındım...
Kayıtlı Üye
20 Kasım 2008
1.687
0
45
hafta içi olması çok gzl ama keşke yine fethi paşada olsaydı çok süper olacaktı....
 
E

EU1

Ziyaretçi
hafta içi olması çok gzl ama keşke yine fethi paşada olsaydı çok süper olacaktı....

cnm karla konustuk aslında feth pasa yakın guzel ama beykozda superr bak esım evde ben on bırakıp gelcem gel sende cnm uskudardan 15 beykoz otobuusne bınıcem gelmek ısteyen olursa buyursun benımle gelsın benım sureklı gıttıgım bı yer
 

yasamak.icin.dogmak

Bir Tutkudur Şebnem Ferah
Kayıtlı Üye
18 Mayıs 2009
129
1
hafta içi olması çok gzl ama keşke yine fethi paşada olsaydı çok süper olacaktı....

Öyle bir imkan varsa (Fethi Paşa'da görüşmek gibi) ben de sizlerle tanışmak isterim, hem de çok. Beykoz çok uzak. Ufaklık der seversiniz beni. :ecrin_bebek: Olur mu?
 

kar

içim buz tutmuş..
Kayıtlı Üye
27 Kasım 2007
5.280
10
ya belkıde beykozdan var gece bılırız ay aklım karıstı valla cıl bulusmada bole oluyo :)..
 

senayda

Rabbime Sığındım...
Kayıtlı Üye
20 Kasım 2008
1.687
0
45
cnm karla konustuk aslında feth pasa yakın guzel ama beykozda superr bak esım evde ben on bırakıp gelcem gel sende cnm uskudardan 15 beykoz otobuusne bınıcem gelmek ısteyen olursa buyursun benımle gelsın benım sureklı gıttıgım bı yer
canım evt sende haklısın ama ben üsküdarda oturmuyorum sadece orası çok sık gittiğim ve bildiğim bir yer..sorun kendi arabamla geldiğim için beykoza hiç tek gitmedim bilemiyorum bulabilirmiyim..:uhm:
 

kar

içim buz tutmuş..
Kayıtlı Üye
27 Kasım 2007
5.280
10
kaybolmazsınız yaw heh avrupa yakası gene bı yerde toplasıp gecıyoz :)..anadolu yaksadıa gelsın artık :9..
 
E

EU1

Ziyaretçi
canım evt sende haklısın ama ben üsküdarda oturmuyorum sadece orası çok sık gittiğim ve bildiğim bir yer..sorun kendi arabamla geldiğim için beykoza hiç tek gitmedim bilemiyorum bulabilirmiyim..:uhm:

cnm cok kolay sahıl boyu cengel kandıl kanlıca yolunu gıdıckesın eger kar fıkır degısmezse sana krokı gonderırım:)
 
E

EU1

Ziyaretçi
Öyle bir imkan varsa (Fethi Paşa'da görüşmek gibi) ben de sizlerle tanışmak isterim, hem de çok. Beykoz çok uzak. Ufaklık der seversiniz beni. :ecrin_bebek: Olur mu?

cnm uskudarda oturuyorum feth pasa bana cok yakın valla kar acsın topıgıde nere derse oraya gıderım :) yas kac bakıyımm ufaklık:)

ya belkıde beykozdan var gece bılırız ay aklım karıstı valla cıl bulusmada bole oluyo :)..

hhehe mekan alternatıfı cok olunca kafa gıder ıste boyle:)

kaybolmazsınız yaw heh avrupa yakası gene bı yerde toplasıp gecıyoz :)..anadolu yaksadıa gelsın artık :9..

cnm anadolu yakası ben organıze ederım uskudar kadıkoy en fazla nerde topluluk olursa oraay gıder gelenlere yardımcı olurum sen avrupayı sag salım getır burası bana aıt:)
 

aycaaaaaaa

can oğluşlarrıımm :))
Kayıtlı Üye
18 Eylül 2008
5.049
167
ayy istanbulda olsam 1 dakka duşunmez gelirdim çok merak edıorum elif ablacığımı yaa... resimleri dört gözle bekliicem kızlar inş super bi buluşma olur a.s
 

kar

içim buz tutmuş..
Kayıtlı Üye
27 Kasım 2007
5.280
10
ay allahım sımdı tak dıye bayılcam yaw elif abla ılede telden msjlasıyom kıme lafyetısdırcem sımdı )...
 
X