Korunmayı bıraktıktan sonra

uyeninbiri

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
25 Şubat 2026
Mesajlar
181
Emoji Skoru
41
Puanlar
13
Kızlar 2 buçuk yıldır korunuyorduk eşimle 2 aydır bebek düşündüğümüz için bıraktık henüz daha gebelik olmadı normal mi
 
Çok normal 35 yaşından önce 1 yıla kadar normal sayılıyor. Ben 2. Senede hamile kalmıştım
 
Biz de aynı şekilde 2.5 yıllık evliyiz 3 aydır korunmayı bıraktık henüz gebelik oluşmadı. Tedirgin oluyorum bende ama sabırsızlık yapıyoruz sanırım 1 yıla kadar olmaması normalmiş bakalım
 
Biz de aynı şekilde 2.5 yıllık evliyiz 3 aydır korunmayı bıraktık henüz gebelik oluşmadı. Tedirgin oluyorum bende ama sabırsızlık yapıyoruz sanırım 1 yıla kadar olmaması normalmiş bakalım


Hemen olsun istiyoruz ya ondan dolayı . Peki ovulasyon günlerini takip ettin mi
 
Hemen olsun diye bekleyince insan tedirgin oluyor
Stres yapmamak zor kendimden biliyorum ama inanın stres de aşırı engel. Tüp bebeğe başlayacağım ay randevu dan 3 gün önce öğrendim nasıl olsa tedavi olacağım diye stresi bırakmıştım o ay oldu umarım en kısa zamanda sağlıkla hayırlısıyla kucağınıza alırsınız Allah'ım isteyen kimsenin kucağını boş bırakmasın
 
1 seneye kadar normal diyorlar öncesinde doktora gidip tahlillere vs baktırdınız mı
 
Ben 6. Ayda hamile kaldım her internette yazılanı okudum denedim her ay ama hiç biri tutmadı bele yastık koymalar en ideal şu pozisyonlar bilmem neler afedersiniz en son Amaan demekki zamanı var tamamen mutluluk odaklı yapacağım dediğim ay hamile kalmışım
 



Amin inşallah duanız için teşekkür ederim
 


Bende her gördüğümü denemek istiyorum olsun diye
 
Nasılsa olmaz ya, olmasın hazır değilim bebeğe diye düşünen ilkinde gebe; korunmayı bıraktım koşup test yapayım diye strese giren stres sürdüğü sürece beklemede. Kadınlar kulübü gebelik özeti
 
Bende her gördüğümü denemek istiyorum olsun diye
Hayır bence önce bi doktora görün ben o ay gitmiştim bana şu gün hamile kalman için ideal gün dedi kadınların tek bir günü var dedi ben ondan önce hep reglimden 14 gün sayıp tamam o gün diyordum meğer benim 12. Günmüş ondanda muhtemelen olmuyordu o gün de okuduğum denediğim herşeyin aksini uyguladım salmıştım artık çünkü allaha şükür tuttu
 

Öyle evet
 


Doktor kontrollerime gidiyorum hiçbir sorun vs yok sadece kendimi strese sokmamamı istiyor . Bende yumurtlama günümü net biliyorum onda sıkıntı yok
 
Kızlar bizde 2.5 yıllık evliyiz 6 aydır planlıyoruz henüz oluşmadı kontrollerimi yaptırdım
 
`