- Katılım
- 7 Ocak 2026
- Mesajlar
- 96
- Emoji Skoru
- 101
- Puanlar
- 8
- Yaş
- 35
- Konu Sahibi patiliannesi
- #1
Merhaba arkadaşlar… kafam çok dolu biraz içimi dökmek istiyorum çocuğumuz olmadı eşimde azosperm var… bizde koruyucu aile olarak bir evlat edinmeye karar verdik şuan çalışıyorum anaokulu öğretmeniyim fakat koruyucu aile olmamız durumunda mesleğimi bırakmam gerekecek aslında kaygım maddi değil kira gelirlerim var eşim zaten kendi işini yapıyor eşimin kazancı ile geçinebiliyoruz fakat etrafımda çocuk yaptığı için pişman olan çalışmadığı için kötü hisseden bunalıma giren mutsuz olan ama mutlu gibi davranan bir çok anne var benim iş hayatında olmamın sebebi kendi mesleğimi seviyorum fakat bir tarafımda çocuk sahibi olmayı çok ama çok istiyor dolayısıyla çocuk sahibi olduğum zaman iş hayatıma ara vereceğim ve bu bilinmezlikten çok korkuyorum açıkçası hayatımı bir anda değiştireceğim acaba nasıl hissederim daha önce deneyimlemediğim bir duygu çünkü annelik… çocuk istiyoruz hadi hemen yapalım hemen ailemize bir çocuk sokalım dediğimiz zaman oluyor mu doğru olan bu mu kalbim çok istiyor gerçekten anne olmayı çok istiyorum ama etrafımda gördüğüm o kadınlar gibi olmak hiç istemiyorum iyi bir anne olamazsam ya yeterli olamazsam ya kariyerimi bıraktığım için pişman olursam kafam o kadar karışık ki o kadar anne görüyorum ki kimi gerçekten çok mutlu kimi kendini çok kötü hissediyor keşke doğurmasaydım diyor neden? Mesela benim bir arkadaşım var meslektaşım çocuk çok istedi fakat çocuğuna annesi bakıyor ve arkadaşım çalışıyor Gerçekten kalbim o kadar istiyor ki anne olmayı… ama bilinmezlik beni çok korkutuyor umarım anlaşılmışımdır. Yeterli olamamaktan çok korkuyorum. Bir gün keşke mesleğimi bırakmasaydım dersem bu bir çocuğa çok büyük bir haksızlık olmaz mı...