• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Tatlı Tarifi Krem şokola-Resimli

Elif

Onur Üyesi
Pro Üye
Katılım
12 Temmuz 2006
Mesajlar
35.167
Emoji Skoru
31.633
Puanlar
1.123
Yaş
62
Yer
Konya
krem%20sokola.jpg




500ml. süt
2 yemek kaşığı nişasta
2 yemek kaşığı pirinç unu
2 yemek kaşığı kakao
2-4 yemek kaşığı toz şeker

Nişasta, pirinç unu ve kakaoyu, soğuk sütle karıştırın. Orta ateşte çırpma teliyle sürekli karıştırarak kaynatın, kaynamasına yakın şekerini ekleyin. Bir-iki taşım kaynayıp, üzerinde kabarcıklar oluşmaya başladıgı zaman ateşten alın.
Mikserle çırparak soğutun. (Soğurken Krem Şokola’nın üzerinde oluşan tabakadan rahatsız olmuyorsanız, bu aşamayı atlayıp, doğrudan kâselere paylaştırabilirsiniz.)
Kâselere paylaştırın, üzerini arzunuza göre süsleyin.
 
cok guzel gorunuyor.tarıf ıcın tesekkurler
 
hııımmm güzel görünüyor.denemek lazım.ama ben nişastalı tatlıları pek sevmiimm bebe maması gibi geliyor bana.ama çok hoş görünüyor.teşekkürler
 
ben yaptımm çok güzel olduu teşekkür elifimmm
 
Back
X