aysena35 Nirvana Kayıtlı Üye Katılım 13 Ocak 2009 Mesajlar 48 Emoji Skoru 1 Puanlar 623 Yaş 41 Yer İzmir 15 Ocak 2009 Konu Sahibi Konu Sahibi aysena35 #1 canım annem ördü bu süeteri bana
hxuxrrem 2000 SEN BU SEVGİYİ HAKETMEDİN Kayıtlı Üye Katılım 14 Aralık 2007 Mesajlar 5.321 Emoji Skoru 31 Puanlar 156 Yer İstanbul 15 Ocak 2009 Konu Sahibi Konu Sahibi aysena35 #2 aaaa... vallahide pes.. çok güzel yaw.... emeğine sağlık.....
aysena35 Nirvana Kayıtlı Üye Katılım 13 Ocak 2009 Mesajlar 48 Emoji Skoru 1 Puanlar 623 Yaş 41 Yer İzmir 15 Ocak 2009 Konu Sahibi Konu Sahibi aysena35 #3 tşk cnm
**garfield** Nirvana Kayıtlı Üye Katılım 10 Aralık 2007 Mesajlar 1.561 Emoji Skoru 9 Puanlar 681 Yaş 44 15 Ocak 2009 Konu Sahibi Konu Sahibi aysena35 #4 ayy bayıldım ben buna. ellerine sağlık. nasıl ördün? çok uzun sürmüş olmalı ?
aysena35 Nirvana Kayıtlı Üye Katılım 13 Ocak 2009 Mesajlar 48 Emoji Skoru 1 Puanlar 623 Yaş 41 Yer İzmir 16 Ocak 2009 Konu Sahibi Konu Sahibi aysena35 #5 ben örmedim annem ördü o yüzden bilemiyorum.
acemiperi Şükür Rabbime Kayıtlı Üye Katılım 8 Mayıs 2008 Mesajlar 8.605 Emoji Skoru 524 Puanlar 363 18 Ocak 2009 Konu Sahibi Konu Sahibi aysena35 #6 çok beğendim güle güle kullan. En kısa zamanda yapılışını yazarsan çok muttlu olacağım canım :)
de_niz Yol arkadaşım Kayıtlı Üye Katılım 28 Ocak 2013 Mesajlar 5.477 Emoji Skoru 95 Puanlar 163 22 Nisan 2013 Konu Sahibi Konu Sahibi aysena35 #7 Ayyyyyyy resmen hazırlara taş çıkartır yahuuu