krem süeter

aaaa... vallahide pes.. çok güzel yaw....
emeğine sağlık.....
 
ayy bayıldım ben buna. ellerine sağlık. nasıl ördün? çok uzun sürmüş olmalı ?
 
ben örmedim annem ördü o yüzden bilemiyorum.
 
çok beğendim güle güle kullan. En kısa zamanda yapılışını yazarsan çok muttlu olacağım canım :)
 
Ayyyyyyy resmen hazırlara taş çıkartır yahuuu
 
`