Küsen kayınvalide?

kız boşversene kurtulmuşsun işte küserse küssün kafan rahat eder ne takıyorsun, benim kaynanada aynı,ev aldı eşim biz evlenmeden arabasını satıp zamanında araba alınırken 50 bin vermiş evin ortakçısı oldu ben aldım diyor biz 2 yıldır borç ödüyoruz daha 3 yılı var düşün,dügün yapıldı ne takı taktı ne masraflara yardım etti mirastan eline para geçti eşimin hakkı olan parayı verdi araba aldık yarısınıda biz tamamladık araba aldı oldu adı, kaynanalar biraz böyledir
 
Az kenara bayilsin, yolu kapamasin hahshhah hayirli olsun, cok dogru kararlar vermissiniz.
 
Ne güzel işte gidene kadar hergun arayıp sizden genç kızlıgını isteyıip cocugunuzu bedduasına katacaktı canınızı sıkacaktı . Bosverin stressiz yeni hayatınız hayırlı olsun :)
 
Açlıktan ölsem de başkasına maddi olarak bağımlı olmak istemem. Eşinizle birlikte sizin kendi çekirdek ailenizin maddi durumunuz neye yetiyorsa o şekilde yaşayın. Böyle olmalı. Ben anlamıyorum insanların kayınailelerden maddi destek almayı kabul edip söylenmelerini. Evet parayı veren düdüğü çalıyor bu böyledir yani. İstemiyorsanız kabul etmeyeceksiniz.
 
Ayy nasil güzel cevabini vermissin icimin yaglari eridi esini de ayrica tebrik ediyorum oda toksikligin gayet farkinda ve sizi korumaya calisiyor gidin kurtulun insAllah hic normal bi kafa degil kv
 
Konu başlığına binaen; Körün istediği bir göz misali, küsmesi daha iyi olmamış mı?
 
Ben tek çocuğum annem yalnız yaşıyor Almanya’ya yerleşmeyi eşim istedi, ben kariyerimi annemi bırakıp geldim. Annem çocuk yapınca iyi şartlarda büyür diye çok destekledi ( annemin ailesi de yurtdışında yaşıyor şartlara hakim) eşimin ailesi baya atıldı bayıldı çok ağladılar. Hala ara ara torun bizden uzakta büyüyecek diyorlar bende oğlunuz istedi ben keyfimden bütün hayatımı bırakmadım deyip konuyu kapatıyorum ki ben aşırı severim eş ailesini. Ama anlamaları gereken şeyleri de söylemek gerekiyor
 
Bencil , fesat , kıskanç
Ne anneliğin ne demek olduğunu biliyor
Ne de büyükanneliğin
Siz çocuğunuz için gidiyorsunuz aynı zamanda
Onun daha iyi şartlarda yaşaması için
Gidin tabi
Ardınıza bile bakmayın
Umarım her şey çok güzel olur sizin için

Eşinizde yanınızda imiş
Hiç takmayın
Bir daha görüşmezsiniz olur biter
Küserse küssün
Yolu bahtı açık olsun
 
Ne arar böyle tiplerde bu kadar vizyon
Halbuki kadının durumu da iyi imiş
Yaşı da var
Tam dinlenme çağı
Bu yaşlarda çocuklarından ilgi bekliyorlar daha çok
 
Almanyadan selamlar lütfen şu kadınla daha muhattap olma işinizine bakın evrakları ayarlayıp çıkın gelin artık. Burada sizin hiç bilmediğiniz bir hayat bir sürü şey bekliyor. Onu düşünmeyin artık ve telefonları da aradaa şayet açmayın. Siz diyeceğinizi demişsiniz bi an evvel hall edin. Vedalaşmaya da gitme kontrolcü manipülasyoncu bir anne yazıklar olsun kaç küsür yaşında kadın. Kendine bunları layik görüyorsa bırak ne hali varsa görsün. Düğün müğün dedin hatırlamıyorum tam ama eğer sana elti geliyorsa şuan halay mendilimi çıkardım
 
`