- Katılım
- 20 Şubat 2020
- Mesajlar
- 1.325
- Emoji Skoru
- 842
- Puanlar
- 123
İyi pazarlar kızlar. Dogum günümdü kutladık ettik ama aklıma bi sey takıldı. Kv kutlamadi aramadı bile fotoğrafıma bile öylesine bi kutlama msjı atmamış üzüldüm mü hayır ama takıldım maalesef. Daha bı kac ay önce diger gelinini dogumgünunde övgüler paylaştı..Onların ilişkisi daha farklı yakınlar herhangi birlikteler tamam ama nezaketen bir arama bi msj zor olmamali diye düşünüyorum. Cok iyi olmasakta nötr bi sekılde devam ediyor ilişkimiz ben özel günlerini kutlardım ona rağmen simdi bi hafta sonra kendi dogumgünü sonrada anneler günü malum ama asla içimden gelmiyor kutlamak. Ne yapayım sizce.Orda aile fotosu koymuşum torununda var yanı bi begenı güzel dilek zor olmamali.