• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kutlamali miyim

Patilimm

Popüler Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
Katılım
20 Şubat 2020
Mesajlar
1.325
Emoji Skoru
842
Puanlar
123
İyi pazarlar kızlar. Dogum günümdü kutladık ettik ama aklıma bi sey takıldı. Kv kutlamadi aramadı bile fotoğrafıma bile öylesine bi kutlama msjı atmamış üzüldüm mü hayır ama takıldım maalesef. Daha bı kac ay önce diger gelinini dogumgünunde övgüler paylaştı..Onların ilişkisi daha farklı yakınlar herhangi birlikteler tamam ama nezaketen bir arama bi msj zor olmamali diye düşünüyorum. Cok iyi olmasakta nötr bi sekılde devam ediyor ilişkimiz ben özel günlerini kutlardım ona rağmen simdi bi hafta sonra kendi dogumgünü sonrada anneler günü malum ama asla içimden gelmiyor kutlamak. Ne yapayım sizce.Orda aile fotosu koymuşum torununda var yanı bi begenı güzel dilek zor olmamali.
 
Bi kavga, küslük vs yoksa kutlamasını beklemeniz abes değil, bozulmakta haklısınız.
Eşiniz ne diyor bu duruma? Mesela siz de kayinvalidenin doğum gününü, anneler gününü kutlamazsanız eşinizin tutumu ne olur?
Kutlama der .Aramız şöyle diger geliniyle olduğu gibi degil benimle arasi ilk baslarda cok tartisgimiz zamanlarda oldu ama son bı kac senedir cok icli dışlı olmasakta iyiz.Birde benim özel günlere cok önem verdiğimi bilir bu acık acık senı umursamıyorum kutlamıyorum demek bana göre.
 
Hiç hoş olmamış. Haklısınız. Eşinizin yanınızda durmasına sevindim, kutlamayın.
Mutlu yıllar bu arada ❤️
Kutlama der .Aramız şöyle diger geliniyle olduğu gibi degil benimle arasi ilk baslarda cok tartisgimiz zamanlarda oldu ama son bı kac senedir cok icli dışlı olmasakta iyiz.Birde benim özel günlere cok önem verdiğimi bilir bu acık acık senı umursamıyorum kutlamıyorum demek bana göre.
 
Kutlamayin
Anneler gunu icin de esiniz baksin alsin birsey
Eger dogum gunune cagirirlarsa da duvara asmalik takvim goturun
Uzerine herkesin dogum gununu isaretlersin boylece unutmazsin anne dersin
Anlarsa ne âla😃
Hayatta çağırmazlar 😀 Anneler günü hediyesi hakkını kaybettti zaten 2 sene önce aldigim hediyeyi oğluyla geri göndermisti kendince haklı bi sebeple
 
Hayatta çağırmazlar 😀 Anneler günü hediyesi hakkını kaybettti zaten 2 sene önce aldigim hediyeyi oğluyla geri göndermisti kendince haklı bi sebeple
O zaman hicbir sey alma kutlama
Hatta o gun paylastigi hikayelerine bile bakma ne kvnin ne eltinin
Inadina kendin gezdigin bi fotoyu at (evde de olsan eskiden gezdigin bi fotoyu ativer ya da yapay zeka abimize soyle o yapiversin😅)
Onlar senin hikayene baksin sen bakma😅
 
O zaman hicbir sey alma kutlama
Hatta o gun paylastigi hikayelerine bile bakma ne kvnin ne eltinin
Inadina kendin gezdigin bi fotoyu at (evde de olsan eskiden gezdigin bi fotoyu ativer ya da yapay zeka abimize soyle o yapiversin😅)
Onlar senin hikayene baksin sen bakma😅
Onu bikere yaptim eltim durumu yapıştırdı adrdından " benı kıskanıyolar durumu acmaya ödleri patlıyo soda icin iyi gelir " diye 😀😀
 
Onu bikere yaptim eltim durumu yapıştırdı adrdından " benı kıskanıyolar durumu acmaya ödleri patlıyo soda icin iyi gelir " diye 😀😀
Yav 2 3 gun bakmican hikayelerine sende😃
Eltin bunu gonderi olarak mi paylasti? Kiskaniyolar falan diye? Eger oyleyse baya mahalle agizli bir eltin varmis malesef 🥴 kiskandiklari icin degil, hikayelerini sacma ve luzumsuz gordukleri icin acmiyorlar/acmiyorum demek var da iste yine kendini birsey sanar🥴
Sahsen ben olsam hicbirinin hikayesine bakmam
Hatta sessize alirim onlari
Hikayeler en sona duser boylece
Ne dedikleri de umrumda olmaz sahsen
Neden bakmiyorsun derse "hikaye mi atiyonuz bende gozukmuyor ya da sona dusuyorsunuzdur, e bende geziyorum tozuyorum oturup 7/²⁴ hikaye mi kovalicam hahah bos insan degilim sukur der gecersin🤓
 
İyi pazarlar kızlar. Dogum günümdü kutladık ettik ama aklıma bi sey takıldı. Kv kutlamadi aramadı bile fotoğrafıma bile öylesine bi kutlama msjı atmamış üzüldüm mü hayır ama takıldım maalesef. Daha bı kac ay önce diger gelinini dogumgünunde övgüler paylaştı..Onların ilişkisi daha farklı yakınlar herhangi birlikteler tamam ama nezaketen bir arama bi msj zor olmamali diye düşünüyorum. Cok iyi olmasakta nötr bi sekılde devam ediyor ilişkimiz ben özel günlerini kutlardım ona rağmen simdi bi hafta sonra kendi dogumgünü sonrada anneler günü malum ama asla içimden gelmiyor kutlamak. Ne yapayım sizce.Orda aile fotosu koymuşum torununda var yanı bi begenı güzel dilek zor olmamali.

Geçenlerde bir yazı okumuştum tam da sizin durumunuza uygun.. " Size, pislik gibi davranana siz de pislik gibi davranın"

Bunu uygula size dert olacağına ona dert olsun.

Doğum gününü kutlamayın ama anneler gününü eşinizin kutladığı kadarıyla kutlayın. O da yaşına hürmeten..
 
İyi pazarlar kızlar. Dogum günümdü kutladık ettik ama aklıma bi sey takıldı. Kv kutlamadi aramadı bile fotoğrafıma bile öylesine bi kutlama msjı atmamış üzüldüm mü hayır ama takıldım maalesef. Daha bı kac ay önce diger gelinini dogumgünunde övgüler paylaştı..Onların ilişkisi daha farklı yakınlar herhangi birlikteler tamam ama nezaketen bir arama bi msj zor olmamali diye düşünüyorum. Cok iyi olmasakta nötr bi sekılde devam ediyor ilişkimiz ben özel günlerini kutlardım ona rağmen simdi bi hafta sonra kendi dogumgünü sonrada anneler günü malum ama asla içimden gelmiyor kutlamak. Ne yapayım sizce.Orda aile fotosu koymuşum torununda var yanı bi begenı güzel dilek zor olmamali.
E kutlamayacaksınız tabi ki.
Bu kayınvalide bile olsa, ilişkilerinizin çok iyi olmadığı insanlardan beklentiye girmeyin, sonra öyle takılıp kalırsınız.
Bir de yani kv. Doğum gününüzü kutlasa ne kutlamasa ne?
 
Yav 2 3 gun bakmican hikayelerine sende😃
Eltin bunu gonderi olarak mi paylasti? Kiskaniyolar falan diye? Eger oyleyse baya mahalle agizli bir eltin varmis malesef 🥴 kiskandiklari icin degil, hikayelerini sacma ve luzumsuz gordukleri icin acmiyorlar/acmiyorum demek var da iste yine kendini birsey sanar🥴
Sahsen ben olsam hicbirinin hikayesine bakmam
Hatta sessize alirim onlari
Hikayeler en sona duser boylece
Ne dedikleri de umrumda olmaz sahsen
Neden bakmiyorsun derse "hikaye mi atiyonuz bende gozukmuyor ya da sona dusuyorsunuzdur, e bende geziyorum tozuyorum oturup 7/²⁴ hikaye mi kovalicam hahah bos insan degilim sukur der gecersin🤓
Durum olarak paylasti o sözleri .Bana sürekli gönderme yapıyordu farkındaydım sessize almıştım. Simdi esim sildi numarasını atsana göremem
 
Herkes kutlama demis. Bence kutla. Bi mesaj yaz o kadar. Obur turlu dert edineceksin. Politik olmayi ogrenin hayatta biraz. Mesajini yaz gitsin. Anneler gununde de mesaj yaz. Tamam. Konunun uzamasinin sana bi faydasi mi olacak sanki.
Siz de haklısınız ama öylede yaptiğinin hic farkına varmaz gibi bilemedim
 

Benzer Konular

Back
X