• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

kuzenimin sacma kıskanclıgı

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

daisykanye

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
16 Eylül 2025
Mesajlar
51
Emoji Skoru
30
Puanlar
3
merhaba 22 yaşındayım yaşıt bir kuzenim var ortak arkadaşımız vardı.ortak dediğim kız kuzenimin en yakın arkadaşıydı,ben de kuzenimle çok çok yakınım o şekilde görüşürdük.kuzenim onla ayrı benle ayrı çok görüşürdü ama ben 3 4 yıldır o kızla ayrı olarak sadece bir kere buluşmuştum.kuzenim şakayla karışık kıskanmıştı hatta.zaten ikisi de bana çok uzak oturuyor yani görüşme olayımız da az.neyse bazı meselelerden ikimiz de o kızla küsmüştük 2 ay önce onlar barıştı kız bana da adım attı barışmak için (duruşum sertti dgmi beklemiş) ben de yumuşadım başbaşa buluşmak istedim kuzenime söyleyince barışmamı istemesine rağmen afra tafra yaptı,birden özel konusucaz diyorsun konuyu biliyorum hatta benle de ilgili ( benim de kişisel mevzum çoktu) dışlandım ne alaka falan dedi ton.. ben de dellendim ne alaka ortam havası küslük vs acısından ikimiz olsun istemiştim gizlilik yok dedim.siz ne düşünüyorsunuz çok gereksiz bir tepki almamış mıyım? o kızla doğum günümün arasında 5 gün var benimle bir tane fotoğraf atmamıştı dün onunla attı mesela sanki birşeyleri görmem lazım da görmüyor gibiyim bilmiyorum.
 
Kuzenlerle arkadaş olmak dert, kuzenle aynı kişiyle arkadaş olmak da iki kuzenden birine dert oluyor genelde. Çok yakın arkadaşım ve kuzeni üçlü grubumuz vardı. Arkamdan neler dönmüş, yakın arkadaşım resmen aramızı bozmuş kuzeniyle. Şimdi ikisiyle de görüşmüyorum bir daha görüşmeyi de düşünmüyorum. Kuzenler arası arkadaş kıskançlığına yakından tanık olan biri olarak kuzeninizde de aynı durumu sezdim.
 
Kuzenlerle arkadaş olmak dert, kuzenle aynı kişiyle arkadaş olmak da iki kuzenden birine dert oluyor genelde. Çok yakın arkadaşım ve kuzeni üçlü grubumuz vardı. Arkamdan neler dönmüş, yakın arkadaşım resmen aramızı bozmuş kuzeniyle. Şimdi ikisiyle de görüşmüyorum bir daha görüşmeyi de düşünmüyorum. Kuzenler arası arkadaş kıskançlığına yakından tanık olan biri olarak kuzeninizde de aynı durumu sezdim.
evet kuzenimi çok seviyorum,bazı konularda kompleksli bir yapısı var görmezden gelirdim ancak bu hareketi çok gereksiz oldu ne düşüneceğimi şaşırdım kusura bakma senden izin alacaktım heralde diyesim geldi.oysa ki kendi onla sürekli zaten tek görüşen biri bu kadar kıskançsa tanıştırmasaydı anlamadım ki beklemezdim böyle bişey gözetimi altında olmamızı istiyor sanırım
 
merhaba 22 yaşındayım yaşıt bir kuzenim var ortak arkadaşımız vardı.ortak dediğim kız kuzenimin en yakın arkadaşıydı,ben de kuzenimle çok çok yakınım o şekilde görüşürdük.kuzenim onla ayrı benle ayrı çok görüşürdü ama ben 3 4 yıldır o kızla ayrı olarak sadece bir kere buluşmuştum.kuzenim şakayla karışık kıskanmıştı hatta.zaten ikisi de bana çok uzak oturuyor yani görüşme olayımız da az.neyse bazı meselelerden ikimiz de o kızla küsmüştük 2 ay önce onlar barıştı kız bana da adım attı barışmak için (duruşum sertti dgmi beklemiş) ben de yumuşadım başbaşa buluşmak istedim kuzenime söyleyince barışmamı istemesine rağmen afra tafra yaptı,birden özel konusucaz diyorsun konuyu biliyorum hatta benle de ilgili ( benim de kişisel mevzum çoktu) dışlandım ne alaka falan dedi ton.. ben de dellendim ne alaka ortam havası küslük vs acısından ikimiz olsun istemiştim gizlilik yok dedim.siz ne düşünüyorsunuz çok gereksiz bir tepki almamış mıyım? o kızla doğum günümün arasında 5 gün var benimle bir tane fotoğraf atmamıştı dün onunla attı mesela sanki birşeyleri görmem lazım da görmüyor gibiyim bilmiyorum.
Keşke şu yazını göndere basmadan baştan bir kez okusaydın. Eskiden yokluk varmış cahillik varmış insanlar eğitim alamıyormuş hadi alıştık eski nesilde ama gencecik ve bir ton imkana sahip gençler niye böyle ya üzülüyor insan…
 
Keşke şu yazını göndere basmadan baştan bir kez okusaydın. Eskiden yokluk varmış cahillik varmış insanlar eğitim alamıyormuş hadi alıştık eski nesilde ama gencecik ve bir ton imkana sahip gençler niye böyle ya üzülüyor insan…
Cahil olduğumu düşünüyorsan yol gösterebilirdin düzgün bir üslupla hayatın içinden normal bir konu açtım neyi beğenemedin
 
Cahil olduğumu düşünüyorsan yol gösterebilirdin düzgün bir üslupla hayatın içinden normal bir konu açtım neyi beğenemedin
yazıyı daha düzenli ve anlaşılır yazarsan insanlar daha sağlıklı yorum yaparlar. Böyle bir çırpıda yazıvermiş gibisin yorumlar olmasa hiç bir şey anlamazdım tek okumada anlaşılmıyor çünkü. Üslup olarak da kötü bir şey yok üslubumda bol bol kitap oku
 
Ayrıca yaşadığın olayda bana göre kuzenin haklı. Sonucta kuzeninin en yakın arkadasıymıs ve sizi o tanıstırmıs kuzenin basbasa görüşebilir ama sizin basbasa görüşme isteğiniz anlamsız sonucta kuzenin araclığıyla tanıstıgın bir insan kuzenini neden çağarmıyorsun mesela? Ben olsam ben de bozulurdum 22 yaş civarı tam da böyle olayların yaşı zaten. Kız içinden şunu düşünüyor ben tanıştırdım onları ama şimdi beni dışlıyorlar. Kıskançlık olmasa da can sıkıcı bir durum. Benim de başıma geldi benzer olaylar senin yaşlarındayken kıskanmak değil bunun adı ama hoş değil bence bu durum. Kuzenin de sana tepki olarak onun doğum günğnü foroğraflı kutladı seninkini kutlamadı yani bozuldu senin yaptığına ve tekrar ediyorum bence haklı.
 
Ayrıca yaşadığın olayda bana göre kuzenin haklı. Sonucta kuzeninin en yakın arkadasıymıs ve sizi o tanıstırmıs kuzenin basbasa görüşebilir ama sizin basbasa görüşme isteğiniz anlamsız sonucta kuzenin araclığıyla tanıstıgın bir insan kuzenini neden çağarmıyorsun mesela? Ben olsam ben de bozulurdum 22 yaş civarı tam da böyle olayların yaşı zaten. Kız içinden şunu düşünüyor ben tanıştırdım onları ama şimdi beni dışlıyorlar. Kıskançlık olmasa da can sıkıcı bir durum. Benim de başıma geldi benzer olaylar senin yaşlarındayken kıskanmak değil bunun adı ama hoş değil bence bu durum. Kuzenin de sana tepki olarak onun doğum günğnü foroğraflı kutladı seninkini kutlamadı yani bozuldu senin yaptığına ve tekrar ediyorum bence haklı.
benim doğum günüm o kızınkinden önceydi aramız iyiyken paylaşmadı.bir de zaten arkadaşımla yüzyüze buzları eritmek sorunlarımızı çözmek için buluşmak istedim neredeyse bir senedir konuşmuyoruz eğlencesine buluşmayacaktık yani kuzenime de belirttim ne zaman senden ayrı buluştum diye.siz kim olursa olsun yüzyüze sorunlarınızı konuşacağınız biriyle başbaşa mı 3.kişi varken mi buluşurdunuz ??
 
benim doğum günüm o kızınkinden önceydi aramız iyiyken paylaşmadı.bir de zaten arkadaşımla yüzyüze buzları eritmek sorunlarımızı çözmek için buluşmak istedim neredeyse bir senedir konuşmuyoruz eğlencesine buluşmayacaktık yani kuzenime de belirttim ne zaman senden ayrı buluştum diye.siz kim olursa olsun yüzyüze sorunlarınızı konuşacağınız biriyle başbaşa mı 3.kişi varken mi buluşurdunuz ??
O senin degil kuzeninin arkadasi. Uzak mesafede oturdugun icin ayda yilda bir gördüğün hatta o kisacik zamanda da nasil olduysa tartışıp küstüğün biri ile buzlari eritmek adina buluşman en başta saçmalık.

Sonra da kuzenim beni kıskandı diyorsun. Kizi ve arkadaşlarını rahat bırakıp kendi arkadaşlarınla mi takilsan acaba ?
Ki bu mizacta biriysen muhtemelen arkadaslarin da kaçar senden.
Git ise git, okul oku Allah aşkına bırak milletin peşini.
Daha suraya derdini anlatacak Türkçe kelime yazamiyorsunuz masallah millete salça olmakta uzerinize yok.
 
O senin degil kuzeninin arkadasi. Uzak mesafede oturdugun icin ayda yilda bir gördüğün hatta o kisacik zamanda da nasil olduysa tartışıp küstüğün biri ile buzlari eritmek adina buluşman en başta saçmalık.

Sonra da kuzenim beni kıskandı diyorsun. Kizi ve arkadaşlarını rahat bırakıp kendi arkadaşlarınla mi takilsan acaba ?
Ki bu mizacta biriysen muhtemelen arkadaslarin da kaçar senden.
Git ise git, okul oku Allah aşkına bırak milletin peşini.
Daha suraya derdini anlatacak Türkçe kelime yazamiyorsunuz masallah millete salça olmakta uzerinize yok.
Ahahahahah kuzi sen misin
 
Konudan bağımsız, Halk eğitimlerde ücretsiz Türkçe okuma/yazma ve okuduğunu anlama kursları oluyor. Kesinlikle boşverin kuzeninizi ve kuzeninizin arkadaşını öncelik kendinizde olsun. Bol bol kitap okuyun.
 
Konudan bağımsız, Halk eğitimlerde ücretsiz Türkçe okuma/yazma ve okuduğunu anlama kursları oluyor. Kesinlikle boşverin kuzeninizi ve kuzeninizin arkadaşını öncelik kendinizde olsun. Bol bol kitap okuyun.
konu uzun olmasın diye hızlı anlattım asıl bol kitap okuyan siz olsaydınız yazdığımı anlardınız 😂 teşekkürler tavsiye için iyi bir ünide okuyorum.
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
X