- Katılım
- 16 Eylül 2025
- Mesajlar
- 51
- Emoji Skoru
- 30
- Puanlar
- 3
- Konu Sahibi daisykanye
- #1
merhaba 22 yaşındayım yaşıt bir kuzenim var ortak arkadaşımız vardı.ortak dediğim kız kuzenimin en yakın arkadaşıydı,ben de kuzenimle çok çok yakınım o şekilde görüşürdük.kuzenim onla ayrı benle ayrı çok görüşürdü ama ben 3 4 yıldır o kızla ayrı olarak sadece bir kere buluşmuştum.kuzenim şakayla karışık kıskanmıştı hatta.zaten ikisi de bana çok uzak oturuyor yani görüşme olayımız da az.neyse bazı meselelerden ikimiz de o kızla küsmüştük 2 ay önce onlar barıştı kız bana da adım attı barışmak için (duruşum sertti dgmi beklemiş) ben de yumuşadım başbaşa buluşmak istedim kuzenime söyleyince barışmamı istemesine rağmen afra tafra yaptı,birden özel konusucaz diyorsun konuyu biliyorum hatta benle de ilgili ( benim de kişisel mevzum çoktu) dışlandım ne alaka falan dedi ton.. ben de dellendim ne alaka ortam havası küslük vs acısından ikimiz olsun istemiştim gizlilik yok dedim.siz ne düşünüyorsunuz çok gereksiz bir tepki almamış mıyım? o kızla doğum günümün arasında 5 gün var benimle bir tane fotoğraf atmamıştı dün onunla attı mesela sanki birşeyleri görmem lazım da görmüyor gibiyim bilmiyorum.