L p olanlar

bediye

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
14 Eylül 2025
Mesajlar
1
Emoji Skoru
0
Puanlar
1
Yaş
48
Göz arkasında papil ödem var kafa içi basınçtan L p yani belden su alma işlemi yapıldı 3gûn oldu şiddetli baş ağrısı oluyor bu işlemden sonra Dr basıncın çok yüksek geldi dedi ilaca hemen başladı diazomid 250 acaba başka birşey cikacakmi basınç neden yüksek merak ettim 5kasim randevum var bunu yaşayan arkadaş varmı göz kararması var 6aydir
 
`