• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Labioplasti hudoplasti oldum

uzumakieri

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
29 Temmuz 2025
Mesajlar
13
Emoji Skoru
3
Puanlar
1
Yaş
24
Selamlar ablalarım ve kardeşlerim 🌸
Labioplasti hudoplasti olalı 7 hafta oldu. Bu ameliyatı olma sebebim, çocukluğumdan beri iç dudaklarımın sarkık olması ve sürekli kaşıntıya sebep olmasıydı. Yaşım ilerledikçe bölge koyulaştı ve bu sefer de görüntü olarak rahatsız olmaya başladım. Çok şükür ameliyat oldum ve en kritik kısmı atlattım. Öncelikle şunu belirtmeliyim ki küçümsenecek bir ameliyat değil. Bu ameliyatı olmadan önce iyice araştırıp düşünmeniz gerekir. Ben 13. günde ancak ayağa kalkabildim (zaten yavaş iyileşen biriyim). 1. ay dolduktan sonra rahat şekilde oturabildim. Bu süreç tamamen bünyeye bağlı. Şu an 7. haftadayım. Ödemlerim hâlâ tam olarak inmedi. Tamamen yumuşaması 3–6 ayı bulabiliyormuş Ama şu anki hali bile eskisinden iyi. Benim en büyük korkum his kaybıydı. Şükür ki böyle bir durum yaşamadım. Test ettim (mastürbasyon), his var ama çok yoğun değildi. 3. aydan sonra haz hissinin normale döndüğü söyleniyor, o yüzden bunu dert etmedim. Tekrar deneyince güncellerim inşallah. Şimdilik aklıma gelenler bu kadar 🌸
 
Selamlar ablalarım ve kardeşlerim 🌸
Labioplasti hudoplasti olalı 7 hafta oldu. Bu ameliyatı olma sebebim, çocukluğumdan beri iç dudaklarımın sarkık olması ve sürekli kaşıntıya sebep olmasıydı. Yaşım ilerledikçe bölge koyulaştı ve bu sefer de görüntü olarak rahatsız olmaya başladım. Çok şükür ameliyat oldum ve en kritik kısmı atlattım. Öncelikle şunu belirtmeliyim ki küçümsenecek bir ameliyat değil. Bu ameliyatı olmadan önce iyice araştırıp düşünmeniz gerekir. Ben 13. günde ancak ayağa kalkabildim (zaten yavaş iyileşen biriyim). 1. ay dolduktan sonra rahat şekilde oturabildim. Bu süreç tamamen bünyeye bağlı. Şu an 7. haftadayım. Ödemlerim hâlâ tam olarak inmedi. Tamamen yumuşaması 3–6 ayı bulabiliyormuş Ama şu anki hali bile eskisinden iyi. Benim en büyük korkum his kaybıydı. Şükür ki böyle bir durum yaşamadım. Test ettim (mastürbasyon), his var ama çok yoğun değildi. 3. aydan sonra haz hissinin normale döndüğü söyleniyor, o yüzden bunu dert etmedim. Tekrar deneyince güncellerim inşallah. Şimdilik aklıma gelenler bu kadar 🌸
Merhaba öncelikle geçmiş olsun ağrınız sızınız çok oldumu acaba birde hangi şehir hangi hastane ücret olarak ne kadar ödediniz. Kusura bakmayın çok soru sordum
 
Teşekkür ederimm. Ben İstanbul’da klinikte ameliyat oldum. Fazla işlem olmadığı için klinik bana uygun görüldü. Ameliyat sonrasında arabada oturmak zorunda kaldığım için yaklaşık yarım saat sonra şiddetli bir ağrı ve yanma başladı. Hemen iki tane ağrı kesici aldım yaklaşık 2 saat sonra ağrı geçti. Ertesi gün ağrım sızım olmadı. Fiyatı mesaj olarak ileteyim
 
Back
X