- Katılım
- 29 Temmuz 2025
- Mesajlar
- 13
- Emoji Skoru
- 3
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 24
- Konu Sahibi uzumakieri
- #1
Selamlar ablalarım ve kardeşlerim 
Labioplasti hudoplasti olalı 7 hafta oldu. Bu ameliyatı olma sebebim, çocukluğumdan beri iç dudaklarımın sarkık olması ve sürekli kaşıntıya sebep olmasıydı. Yaşım ilerledikçe bölge koyulaştı ve bu sefer de görüntü olarak rahatsız olmaya başladım. Çok şükür ameliyat oldum ve en kritik kısmı atlattım. Öncelikle şunu belirtmeliyim ki küçümsenecek bir ameliyat değil. Bu ameliyatı olmadan önce iyice araştırıp düşünmeniz gerekir. Ben 13. günde ancak ayağa kalkabildim (zaten yavaş iyileşen biriyim). 1. ay dolduktan sonra rahat şekilde oturabildim. Bu süreç tamamen bünyeye bağlı. Şu an 7. haftadayım. Ödemlerim hâlâ tam olarak inmedi. Tamamen yumuşaması 3–6 ayı bulabiliyormuş Ama şu anki hali bile eskisinden iyi. Benim en büyük korkum his kaybıydı. Şükür ki böyle bir durum yaşamadım. Test ettim (mastürbasyon), his var ama çok yoğun değildi. 3. aydan sonra haz hissinin normale döndüğü söyleniyor, o yüzden bunu dert etmedim. Tekrar deneyince güncellerim inşallah. Şimdilik aklıma gelenler bu kadar
Labioplasti hudoplasti olalı 7 hafta oldu. Bu ameliyatı olma sebebim, çocukluğumdan beri iç dudaklarımın sarkık olması ve sürekli kaşıntıya sebep olmasıydı. Yaşım ilerledikçe bölge koyulaştı ve bu sefer de görüntü olarak rahatsız olmaya başladım. Çok şükür ameliyat oldum ve en kritik kısmı atlattım. Öncelikle şunu belirtmeliyim ki küçümsenecek bir ameliyat değil. Bu ameliyatı olmadan önce iyice araştırıp düşünmeniz gerekir. Ben 13. günde ancak ayağa kalkabildim (zaten yavaş iyileşen biriyim). 1. ay dolduktan sonra rahat şekilde oturabildim. Bu süreç tamamen bünyeye bağlı. Şu an 7. haftadayım. Ödemlerim hâlâ tam olarak inmedi. Tamamen yumuşaması 3–6 ayı bulabiliyormuş Ama şu anki hali bile eskisinden iyi. Benim en büyük korkum his kaybıydı. Şükür ki böyle bir durum yaşamadım. Test ettim (mastürbasyon), his var ama çok yoğun değildi. 3. aydan sonra haz hissinin normale döndüğü söyleniyor, o yüzden bunu dert etmedim. Tekrar deneyince güncellerim inşallah. Şimdilik aklıma gelenler bu kadar