• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Labioplasti vajinoplasti sürecim

selindeselin

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
3 Nisan 2026
Mesajlar
14
Emoji Skoru
5
Puanlar
1
Yaş
31
Tamamen bu sürecimdeki deneyimimi anlatmak için üyelik oluşturdum. Ben buradaki yorumları okuyup çok kolay bir operasyon olduğunu düşünmüştüm ve işleme uykusuz gitmiştim o derece hafife aldım. Yaptırdığım işlem operasyon değil iyileşme süreci çok zahmetli ve sancılı geçen bir ameliyat. Bunun aksini söyleyene ben inanmıyorum artık . Ertesi gün işe gitmek diye bi durum yok . Karar veren mutlaka bu zor geçen iyileşme sürecine kendini hazırlasın. Ben sadece burun ameliyatı olmuştum bu işlemleri burun ameliyatıyla kıyaslasam min 5x atarım. O kadar yıpratıcı bir sürecin içerisindeyim. Ben ettim siz etmeyin tadında yaşadığım süreci anlatmaya başlıyorum. İnstragramda gördüğüm bir reklam ve Dr u samimi bulmamla ve biraz bu forumdaki araştırmalarımdan sonra kararımı verdim . 30 yaşındayım altıma kaçırıyordum çok fazla ıslanıyordum ve sürekli bi ses çıkıyordu ilişki sırasında . Akıntıma çözüm yoktu cinsellikle ilgili gram hissim kalmamıştı artık bi çözüm istiyordum ve instada Dr un reklamı karşıma çıkınca tamam dedim çözümüm bu benim. Vajinolapsi ve perine bölgesini yaptırmışken labialardaki fazlalığıda aldırayım diye düşündüm. Dr a kafam karışık bu konuda siz ne düşünüyorsunuz dediğimde labialara çok gerekli değil diye uyarmıştı beni kendisi sağ olsun ama ben o an gaza gelip oraya da işlem yaptırdım. Lokal anestezi altında 3 saatte bütün işlemler tamamlandı. Taksiye binip eve kendimi zor attım artık beynim acıdan uyuşmaya başladı ağrı kesici bile verilmemişti. Eve acımı hafifletmesi için hemşire çağırdım ve serum takıldı. Çok hızlı bi şekilde acım hafifledi zaten uykum da vardı uyudum hemen 2.günüm daha iyiydi bulaşık makinesini boşalttım ve yemek yaptım o gün son iyi günümdü. Bugün 14.günüm ve hala oturamıyorum hareket değil yürümek değil oturup yemek yiyemiyorum. Günlerdir hiç kesilmeyen ağrılar yaşıyorum . İç çamaşırı giyemiyorum dikişler batıyor yengeç gibi yürüyorum tuvalet ve su içmek dışında kalkmıyorum zaten ama hep acı hissediyorum aradığımda sürekli normal olduğu söyleniyor . 1 hafta var kontrole. Şekli şuan da çok kötü labialar tırtıklı ve ödem olmasına rağmen çok alınmış gibi . Klitoris erkek organı gibi çıkmış ve çok çıplak duruyor . Perine bölgemde sanki açılma var çok göremiyorum ama aynadan baktığımda boşluk gibi duruyor. Ben şuan da yaşadığım süreçten de görüntüsünden de memnun değilim. Çok görsel aradım bulamadım merak eden kim varsa elimdeki görselleri atarım. Belki zamanla düzelir şuan iyileşme süreci diye bu durumdayım bilmiyorum kendimi böyle teselli etmeye çalışıyorum . Finali iyi olursa iyiki yaptırdım derim benim için gerekliydi çünkü ama keyfi yapılacak işlemler değil. Süreçle ilgili kim neyi merak ediyorsa sorabilir.
 
Bende revizyon olmayı düşünüyordum yasemin hanım mı acaba doktorunuz. Yanlış karar vermek istemiyorum
 
İyileşme süreci sosyal medya'da o kadar pozitif anlatılıyor ki deneyimleri okudukça vazgeçiyorum resmen.
 
Zaten asıl sorun bu çok basit bir operasyonmuş gibi bir algı var bu yüzden daha yıpratıcı geçiyor süreç. Başta bilsen neyin ne olduğunu kendini hazırlarsın en azından. Ben sonuçtan memnun kalıcağımı bilsem bu yaşadıklarımı tekrar yaşamaya razıyım amacım ihtiyacı olan birini vazgeçirmek değil ama kolay olduğunu düşünüp keyfi yaptıran insanlar süreci bilsin istedim. Ben yorumların kurbanı oldum çünkü. Bu kadar zor olduğunu bilseydim klinik değil hastanede 1 ay boş olduğum zaman diliminde işlem yaptırırdım en azından
 
bugün 26.günüm 1 tane dikiş düştü diğerleri hala duruyor . Çok az ödem kaldı. Ama klitoris hala ödemli . Ağrım devam ediyor günlük hayata dönemedim. Eğilmeden yapmam gereken işleri halledebiliyorum . Hemoroid yastığı aldım ortası boşluk olandan bu sayede artık kısa süreli oturabiliyorum. Keşke daha önce alsaydım . Regl iç çamaşırı önerenler olmuştu giymemle çıkardım hemen çok sert geldi bana. Artık buz tutmuyorum krem de sürmüyorum dikişler düştükten sonra krem sürmek daha mantıklı geliyor . Süreç bu şekilde. Ameliyat olacaklara tek bir tavsiye versem şu yastık olurdu . Yastığı kullanmaya başladığımdan beri süreç çok daha kolay geçiyor . Bu yüzden paylaşmak istedim
 
Tamamen bu sürecimdeki deneyimimi anlatmak için üyelik oluşturdum. Ben buradaki yorumları okuyup çok kolay bir operasyon olduğunu düşünmüştüm ve işleme uykusuz gitmiştim o derece hafife aldım. Yaptırdığım işlem operasyon değil iyileşme süreci çok zahmetli ve sancılı geçen bir ameliyat. Bunun aksini söyleyene ben inanmıyorum artık . Ertesi gün işe gitmek diye bi durum yok . Karar veren mutlaka bu zor geçen iyileşme sürecine kendini hazırlasın. Ben sadece burun ameliyatı olmuştum bu işlemleri burun ameliyatıyla kıyaslasam min 5x atarım. O kadar yıpratıcı bir sürecin içerisindeyim. Ben ettim siz etmeyin tadında yaşadığım süreci anlatmaya başlıyorum. İnstragramda gördüğüm bir reklam ve Dr u samimi bulmamla ve biraz bu forumdaki araştırmalarımdan sonra kararımı verdim . 30 yaşındayım altıma kaçırıyordum çok fazla ıslanıyordum ve sürekli bi ses çıkıyordu ilişki sırasında . Akıntıma çözüm yoktu cinsellikle ilgili gram hissim kalmamıştı artık bi çözüm istiyordum ve instada Dr un reklamı karşıma çıkınca tamam dedim çözümüm bu benim. Vajinolapsi ve perine bölgesini yaptırmışken labialardaki fazlalığıda aldırayım diye düşündüm. Dr a kafam karışık bu konuda siz ne düşünüyorsunuz dediğimde labialara çok gerekli değil diye uyarmıştı beni kendisi sağ olsun ama ben o an gaza gelip oraya da işlem yaptırdım. Lokal anestezi altında 3 saatte bütün işlemler tamamlandı. Taksiye binip eve kendimi zor attım artık beynim acıdan uyuşmaya başladı ağrı kesici bile verilmemişti. Eve acımı hafifletmesi için hemşire çağırdım ve serum takıldı. Çok hızlı bi şekilde acım hafifledi zaten uykum da vardı uyudum hemen 2.günüm daha iyiydi bulaşık makinesini boşalttım ve yemek yaptım o gün son iyi günümdü. Bugün 14.günüm ve hala oturamıyorum hareket değil yürümek değil oturup yemek yiyemiyorum. Günlerdir hiç kesilmeyen ağrılar yaşıyorum . İç çamaşırı giyemiyorum dikişler batıyor yengeç gibi yürüyorum tuvalet ve su içmek dışında kalkmıyorum zaten ama hep acı hissediyorum aradığımda sürekli normal olduğu söyleniyor . 1 hafta var kontrole. Şekli şuan da çok kötü labialar tırtıklı ve ödem olmasına rağmen çok alınmış gibi . Klitoris erkek organı gibi çıkmış ve çok çıplak duruyor . Perine bölgemde sanki açılma var çok göremiyorum ama aynadan baktığımda boşluk gibi duruyor. Ben şuan da yaşadığım süreçten de görüntüsünden de memnun değilim. Çok görsel aradım bulamadım merak eden kim varsa elimdeki görselleri atarım. Belki zamanla düzelir şuan iyileşme süreci diye bu durumdayım bilmiyorum kendimi böyle teselli etmeye çalışıyorum . Finali iyi olursa iyiki yaptırdım derim benim için gerekliydi çünkü ama keyfi yapılacak işlemler değil. Süreçle ilgili kim neyi merak ediyorsa sorabilir.
 
Çok geçmiş olsun ben vajinaplati amaliyati oldum geçen sene benim sürecinde çok zor geçti kesinlikle zor bir amaliyat ama sabır istiyor ama emin olun zaman geçtikçe ödemler gitikce çok iyi hissedeceksiniz şuan görüntüsünün kötü olmasının sebebi ödem nerden baksanız 3 veya 4 ay sürer ödemelerin tamamen gitmesi gittikten sonra memnun kalacaksınız üzülmeyin sadece biraz zaman hasaslik hisetiginiz sürece ödem var demektir tamamen hasaslik gidince beli oluyor şimdiden canınızı sıkmayın tekrar geçmiş olsun
 
Çok geçmiş olsun ben vajinaplati amaliyati oldum geçen sene benim sürecinde çok zor geçti kesinlikle zor bir amaliyat ama sabır istiyor ama emin olun zaman geçtikçe ödemler gitikce çok iyi hissedeceksiniz şuan görüntüsünün kötü olmasının sebebi ödem nerden baksanız 3 veya 4 ay sürer ödemelerin tamamen gitmesi gittikten sonra memnun kalacaksınız üzülmeyin sadece biraz zaman hasaslik hisetiginiz sürece ödem var demektir tamamen hasaslik gidince beli oluyor şimdiden canınızı sıkmayın tekrar geçmiş olsun
Çok iyi geldi bunları okumak teşekkür ederim. Bu yüzden Dr ismi paylaşmıyorum kimsenin hakkına girmek istemiyorum. Sonuçtan emin olmak istiyorum önce . Umarım sonuç iyi olur ve iyiki yaptırmışım derim . Siz ne zaman günlük yaşantınıza tam dönebildiniz acaba
 
Çok iyi geldi bunları okumak teşekkür ederim. Bu yüzden Dr ismi paylaşmıyorum kimsenin hakkına girmek istemiyorum. Sonuçtan emin olmak istiyorum önce . Umarım sonuç iyi olur ve iyiki yaptırmışım derim . Siz ne zaman günlük yaşantınıza tam dönebildiniz acaba
 
Ben sadece vajinaplasti oldum dikişler açıldığı için süreç uzadı ama sizde dikislerde bir açilma olmasa her geçen gün daha iyi hissedeceksiniz labiop daha zor çünkü tek bildiyim ödemler geçtikten sonra tam şekli oturuyor şuan çok erken zaten zor günleri atlatmisiniz bu süreçte görüntüye takılmayın iyi olmaya çalışın kendinize dikat edin hiçbir ameliyat pürüzsüz deyildir ilaki ufak pürüzler olacaktık ama en azından eskisinden daha iyi olacağını düşünüyorum pozitif düşünün inanın bu süreci daha iyi anlayacaksınız ben bu ay birdaha vajinaplasti amaliyati olacağım perine bölgesindeki açılan dikişler için
 
bugün 26.günüm 1 tane dikiş düştü diğerleri hala duruyor . Çok az ödem kaldı. Ama klitoris hala ödemli . Ağrım devam ediyor günlük hayata dönemedim. Eğilmeden yapmam gereken işleri halledebiliyorum . Hemoroid yastığı aldım ortası boşluk olandan bu sayede artık kısa süreli oturabiliyorum. Keşke daha önce alsaydım . Regl iç çamaşırı önerenler olmuştu giymemle çıkardım hemen çok sert geldi bana. Artık buz tutmuyorum krem de sürmüyorum dikişler düştükten sonra krem sürmek daha mantıklı geliyor . Süreç bu şekilde. Ameliyat olacaklara tek bir tavsiye versem şu yastık olurdu . Yastığı kullanmaya başladığımdan beri süreç çok daha kolay geçiyor . Bu
 
Ben sadece vajinaplasti oldum dikişler açıldığı için süreç uzadı ama sizde dikislerde bir açilma olmasa her geçen gün daha iyi hissedeceksiniz labiop daha zor çünkü tek bildiyim ödemler geçtikten sonra tam şekli oturuyor şuan çok erken zaten zor günleri atlatmisiniz bu süreçte görüntüye takılmayın iyi olmaya çalışın kendinize dikat edin hiçbir ameliyat pürüzsüz deyildir ilaki ufak pürüzler olacaktık ama en azından eskisinden daha iyi olacağını düşünüyorum pozitif düşünün inanın bu süreci daha iyi anlayacaksınız ben bu ay birdaha vajinaplasti amaliyati olacağım perine bölgesindeki açılan dikişler için
Çok geçmiş olsun umarım sorunsuz geçer ameliyatınız. Benim de açılma vardı ama kaynadı sonra kendi kendine . Hala korkumdan gidemedim Dr a :) bu arada dikişler neredeyse eridi çok ufak bi nokta kaldı klitoriste o da giderse tamamım. Ve görüntüsü hoşuma gitmeye başladı. Bu haliyle bile eski halinden iyi aslında bu kadar değişiceğini düşünmemiştim. Sadece labialardan korkuyorum tamamen ödem gidince çok düz kalır mı diye çünkü hala ödem var ama bu haliyle gayet iyi. 2 gündür beğeniyorum görüntüsünü yani . Ama hala oturamıyorum perine bölgemde ağrı var sadece yastık üzerine hafif uzanır gibi pozisyon alarak oturabiliyorum.
 
Çok geçmiş olsun umarım sorunsuz geçer ameliyatınız. Benim de açılma vardı ama kaynadı sonra kendi kendine . Hala korkumdan gidemedim Dr a :) bu arada dikişler neredeyse eridi çok ufak bi nokta kaldı klitoriste o da giderse tamamım. Ve görüntüsü hoşuma gitmeye başladı. Bu haliyle bile eski halinden iyi aslında bu kadar değişiceğini düşünmemiştim. Sadece labialardan korkuyorum tamamen ödem gidince çok düz kalır mı diye çünkü hala ödem var ama bu haliyle gayet iyi. 2 gündür beğeniyorum görüntüsünü yani . Ama hala oturamıyorum perine bölgemde ağrı var sadece yastık üzerine hafif uzanır gibi pozisyon alarak oturabiliyorum.
 
Çok teşekkür ederim perine bolgesinde açılma varsa bence Dr gitmelisiniz sonrası kötü oluyor çünkü o bölge islandigi için ilerleyen zamanda dahada genişliyor zaten en büyük sorunum bu benim pazartesiye gün verdi Dr ilk ameliyati kadın doğum Dr oldum ama bu sefer plastik cerahta olacağım inşallah tekrar dikişler açılmaz sizin hala rahat oturamamizin nedeni dudaklardaki hasaslik tırtıklı gibi görünen yerler dikislerden o şekilde şuan ama zamanla pürüzsüzlesecek ödem gitikce daha çok beyeceksiniz
 
Çok teşekkür ederim perine bolgesinde açılma varsa bence Dr gitmelisiniz sonrası kötü oluyor çünkü o bölge islandigi için ilerleyen zamanda dahada genişliyor zaten en büyük sorunum bu benim pazartesiye gün verdi Dr ilk ameliyati kadın doğum Dr oldum ama bu sefer plastik cerahta olacağım inşallah tekrar dikişler açılmaz sizin hala rahat oturamamizin nedeni dudaklardaki hasaslik tırtıklı gibi görünen yerler dikislerden o şekilde şuan ama zamanla pürüzsüzlesecek ödem gitikce daha çok beyeceksiniz
Özelden yazdım size 🙏🏻
 
Bn oldum bu ameliyatı 6.gün AVM ye gittim tabi uzun süre kalamadım yalnız 2hafta gerekli tam iyileşme için.
 
Bn oldum bu ameliyatı 6.gün AVM ye gittim tabi uzun süre kalamadım yalnız 2hafta gerekli tam iyileşme için.
Çok geçmiş olsun şuan ben de daha iyiyim artık yastık olmadan oturabiliyorum ama uzun süre oturursam ağrılarım başlıyor . Şekli de hoşuma gitmeye başladı . Ödem çok yanıltıyormuş cidden ve hala ödem olduğu için net bi yorum yapamıyorum. 6.günde avm ye gidicek kadar iyi olmanız çok iyi bu arada ben ilk 2 hafta dünya da değildim :)
 
Çok geçmiş olsun şuan ben de daha iyiyim artık yastık olmadan oturabiliyorum ama uzun süre oturursam ağrılarım başlıyor . Şekli de hoşuma gitmeye başladı . Ödem çok yanıltıyormuş cidden ve hala ödem olduğu için net bi yorum yapamıyorum. 6.günde avm ye gidicek kadar iyi olmanız çok iyi bu arada ben ilk 2 hafta dünya da değildim :)
Dikişlerimde çok şükür açılma olmadı çabuk toparlandım.sizin dikişlerinizde sorun oldu mu .bende cok memnunum iyiki olmuşum diyorum bu ameliyatı.bu arada sizin sıfırlandı mı yarım cm bir cm bıraktımı doktorunuz
 
Tamamen bu sürecimdeki deneyimimi anlatmak için üyelik oluşturdum. Ben buradaki yorumları okuyup çok kolay bir operasyon olduğunu düşünmüştüm ve işleme uykusuz gitmiştim o derece hafife aldım. Yaptırdığım işlem operasyon değil iyileşme süreci çok zahmetli ve sancılı geçen bir ameliyat. Bunun aksini söyleyene ben inanmıyorum artık . Ertesi gün işe gitmek diye bi durum yok . Karar veren mutlaka bu zor geçen iyileşme sürecine kendini hazırlasın. Ben sadece burun ameliyatı olmuştum bu işlemleri burun ameliyatıyla kıyaslasam min 5x atarım. O kadar yıpratıcı bir sürecin içerisindeyim. Ben ettim siz etmeyin tadında yaşadığım süreci anlatmaya başlıyorum. İnstragramda gördüğüm bir reklam ve Dr u samimi bulmamla ve biraz bu forumdaki araştırmalarımdan sonra kararımı verdim . 30 yaşındayım altıma kaçırıyordum çok fazla ıslanıyordum ve sürekli bi ses çıkıyordu ilişki sırasında . Akıntıma çözüm yoktu cinsellikle ilgili gram hissim kalmamıştı artık bi çözüm istiyordum ve instada Dr un reklamı karşıma çıkınca tamam dedim çözümüm bu benim. Vajinolapsi ve perine bölgesini yaptırmışken labialardaki fazlalığıda aldırayım diye düşündüm. Dr a kafam karışık bu konuda siz ne düşünüyorsunuz dediğimde labialara çok gerekli değil diye uyarmıştı beni kendisi sağ olsun ama ben o an gaza gelip oraya da işlem yaptırdım. Lokal anestezi altında 3 saatte bütün işlemler tamamlandı. Taksiye binip eve kendimi zor attım artık beynim acıdan uyuşmaya başladı ağrı kesici bile verilmemişti. Eve acımı hafifletmesi için hemşire çağırdım ve serum takıldı. Çok hızlı bi şekilde acım hafifledi zaten uykum da vardı uyudum hemen 2.günüm daha iyiydi bulaşık makinesini boşalttım ve yemek yaptım o gün son iyi günümdü. Bugün 14.günüm ve hala oturamıyorum hareket değil yürümek değil oturup yemek yiyemiyorum. Günlerdir hiç kesilmeyen ağrılar yaşıyorum . İç çamaşırı giyemiyorum dikişler batıyor yengeç gibi yürüyorum tuvalet ve su içmek dışında kalkmıyorum zaten ama hep acı hissediyorum aradığımda sürekli normal olduğu söyleniyor . 1 hafta var kontrole. Şekli şuan da çok kötü labialar tırtıklı ve ödem olmasına rağmen çok alınmış gibi . Klitoris erkek organı gibi çıkmış ve çok çıplak duruyor . Perine bölgemde sanki açılma var çok göremiyorum ama aynadan baktığımda boşluk gibi duruyor. Ben şuan da yaşadığım süreçten de görüntüsünden de memnun değilim. Çok görsel aradım bulamadım merak eden kim varsa elimdeki görselleri atarım. Belki zamanla düzelir şuan iyileşme süreci diye bu durumdayım bilmiyorum kendimi böyle teselli etmeye çalışıyorum . Finali iyi olursa iyiki yaptırdım derim benim için gerekliydi çünkü ama keyfi yapılacak işlemler değil. Süreçle ilgili kim neyi merak ediyorsa sorabilir.
Merhaba bende düşünüyorum labioplasti ve vajinoplasti şuan güncel olarak ne durumdasınız?
 
Back
X