Merhaba kızlaar, şubat ayında kimyasal gebelik geçirdim. Akabinde nisan ayında şuan tekrar hamileyim ama aynısını yaşayacağın diye ödüm kopuyor Allah korusun. Dpo 9 da erken gebelik testinde aşırı silik.bir çizgi gördüm. Sonra öglen freely marka test yaptım biranda o silik çizgi belirdi baya pembe oldu. Dpo 10 da aynı marka test yaptım yine bu sefer yine aşır aşırı silik çıktı. O kadar üzüldüm kii kendimi doktorda buldum. Dpo 10 da kan verdim beta hcg 15 çıktı. Psikolojim etkilenecegi için 2 gun sonra kan vermeye gitmedim. Laboquick kaset test yaptım dpo 11 de aşırı aşırı silik çizgi çıktı zor görünüyordu. Ama bildiğim kadarıyla bu hassas bir test ve 30 olsaydı betam iki.katı yani muhakkak daha belirgin olurdu. Bugün dpo 13 de test yaptım daha belirgin çıktı görselini iletiyorum. Ilk ilettigim dpo 13 te yaptigim digeri dpo 12 de. Ama bu testin hassasiyeti icin bazilari cok iyi bazilari ise uzerinde 20 miu yazsada daha yuksek seviyeleri algiliyor diyor. Bu konuda deneyimini olan biri var mı acaba? Kan vermek en iyisi biliyorum ama inanın onu takip edecek psikolojide degilim hiç şuan. Salı günü reglim gecikince gitmeyi planlıyorum bir sorun olmazsa. Yardimci olabilecek birileri var mı acaba?