- Katılım
- 18 Temmuz 2022
- Mesajlar
- 7.730
- Emoji Skoru
- 14.082
- Puanlar
- 198
- Konu Sahibi annabelica
- #1
Kızlar merhaba. 2 sene önce ilk bebeğimde kullandığım ve çok güzel çekim yapan cihazım ikinci bebeğimde çekmiyor. Sütüm var onda sıkıntı yok. Parça değişimi yapayım diyorum ama sorunun hangi parçada olduğunu bilmiyorum. Sorunu bulana kadar da bir sürü parça alıp paramı ziyan etmek istemiyorum. Sizce yeni cihaz almak mı mantıklı olur yoksa parça değişimi yapmak mı