• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Lansinoh süt sağma makinesi çekmiyor

annabelica

G🩷Ş🩷 🙏🏼
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
Katılım
18 Temmuz 2022
Mesajlar
7.730
Emoji Skoru
14.082
Puanlar
198
Kızlar merhaba. 2 sene önce ilk bebeğimde kullandığım ve çok güzel çekim yapan cihazım ikinci bebeğimde çekmiyor. Sütüm var onda sıkıntı yok. Parça değişimi yapayım diyorum ama sorunun hangi parçada olduğunu bilmiyorum. Sorunu bulana kadar da bir sürü parça alıp paramı ziyan etmek istemiyorum. Sizce yeni cihaz almak mı mantıklı olur yoksa parça değişimi yapmak mı
 
Nasıl çekmiyor mesela
Ben de aynı cihazı kullandım kenardan boşluk kalırsa vakumlamıyor iyice kavrıyor mu göğsünüzü
Kaçıncı seviyede deniyorsunuz
Süt toplama ayarında kalmış olamaz dimi
 
Sutun biberona damla damla aktigi açılıp kapanan beyaz silikon bir parça var o eğer yırtık iise valf büyük ihtimal ondadır sorun ceekim gücü yavaş ve vakumlama az olur . Degistiridiginizde farki görürsünüz. Ben değiştirmiştim kendi internet sitesinden almıştım.
 
Nasıl çekmiyor mesela
Ben de aynı cihazı kullandım kenardan boşluk kalırsa vakumlamıyor iyice kavrıyor mu göğsünüzü
Kaçıncı seviyede deniyorsunuz
Süt toplama ayarında kalmış olamaz dimi
Elimle sıkıyorum süt fışkırıyor ama cihazda yarım saatte 20 cc anca çıkıyordur. Damla damla geliyor resmen. Ayarında bi sorun yok aynı ayarda kullanıyorum. Kavrıyor boşluk yok ama meme ucunun göründüğü kısımda buğu oluşuyor sütü çıkarken göremiyorum. O kısımda hava alıyor olabilir
 
Sutun biberona damla damla aktigi açılıp kapanan beyaz silikon bir parça var o eğer yırtık iise valf büyük ihtimal ondadır sorun ceekim gücü yavaş ve vakumlama az olur . Degistiridiginizde farki görürsünüz. Ben değiştirmiştim kendi internet sitesinden almıştım.
Onu duydum bazı valflerde yırtık var ama sağlam olanı taktım. Yine de sorun o olabilir diye sipariş verdim bugün. Değilse diyaframda, hortumda, başlıkta hatta motorda bile sorun olabilirmiş. Deneye deneye gidersem de boşa mı para harcamış olurum diye düşünüyorum. Valf değişimiyle çözemezsem başka cihaz almayı düşünüyorum
 
Onu duydum bazı valflerde yırtık var ama sağlam olanı taktım. Yine de sorun o olabilir diye sipariş verdim bugün. Değilse diyaframda, hortumda, başlıkta hatta motorda bile sorun olabilirmiş. Deneye deneye gidersem de boşa mı para harcamış olurum diye düşünüyorum. Valf değişimiyle çözemezsem başka cihaz almayı düşünüyorum
Aynen gene çekim düşük düşükse motordan dir büyük ihtimal .yenisini almak daha mantıklı olur.
 
Onu duydum bazı valflerde yırtık var ama sağlam olanı taktım. Yine de sorun o olabilir diye sipariş verdim bugün. Değilse diyaframda, hortumda, başlıkta hatta motorda bile sorun olabilirmiş. Deneye deneye gidersem de boşa mı para harcamış olurum diye düşünüyorum. Valf değişimiyle çözemezsem başka cihaz almayı düşünüyorum
Benm yeni aldığım cihazda olmuştu bu sorun,valf değiştirdim yine çekimi azdı,garantiye gönderdim,motoru sorunluymuş motor değişince düzeldi.10aydır kullanıyorum sorun olmadı
 
Benm yeni aldığım cihazda olmuştu bu sorun,valf değiştirdim yine çekimi azdı,garantiye gönderdim,motoru sorunluymuş motor değişince düzeldi.10aydır kullanıyorum sorun olmadı
Benimkinin garantisi yok maalesef. Umarım sorun motorda değildir de valf değişimiyle çözülür
 
Genelde valflerde sıkıntı olunca çekmiyor kenarlarından küçükcük bir yırtılma bile çok farkediyor.
20 aydır kullanıyorum valfi 5-6 kez degişmişimdir. Bir keresinde mesela elimden yere düştü bi kenarında küçücük yırtık olmuş hemen çekmemeye başladı. Dikkatli bakmak gerekiyor bazen farkedilmeyebiliyor
 
Sümer AŞ'den hastane tipi pompa kiralayın (Medela Lactina idi benimki, muhteşemdi) süt sağmaya günde 15 dk ayırın kurtulun
 
Genelde valflerde sıkıntı olunca çekmiyor kenarlarından küçükcük bir yırtılma bile çok farkediyor.
20 aydır kullanıyorum valfi 5-6 kez degişmişimdir. Bir keresinde mesela elimden yere düştü bi kenarında küçücük yırtık olmuş hemen çekmemeye başladı. Dikkatli bakmak gerekiyor bazen farkedilmeyebiliyor
Ya inşallah çözülür benim de çok teşekkür ederim 🌸🙏
 
Sümer AŞ'den hastane tipi pompa kiralayın (Medela Lactina idi benimki, muhteşemdi) süt sağmaya günde 15 dk ayırın kurtulun
Şehir dışına kargolama yapıyorlar mı bilginiz var mı Ne kadar ödüyorsunuz. Motor dışındaki parçaları da satın alıyoruz değil mi
 
Şehir dışına kargolama yapıyorlar mı bilginiz var mı Ne kadar ödüyorsunuz. Motor dışındaki parçaları da satın alıyoruz değil mi
Motor dışındaki parça hortum ve sütü toplayan biberon. 2023'te o ekstra parçalara tek seferlik 100₺ ödemiştim. Aylık ödemesi de 350 idi. Kargolama konusunu bilmiyorum ama arayıp sorun sitesindeki numaradan, çok rahat edersiniz olursa
 
Motor dışındaki parça hortum ve sütü toplayan biberon. 2023'te o ekstra parçalara tek seferlik 100₺ ödemiştim. Aylık ödemesi de 350 idi. Kargolama konusunu bilmiyorum ama arayıp sorun sitesindeki numaradan, çok rahat edersiniz olursa
Çok teşekkür ederim mutlaka soracağım🌸🙏 Zaten ek gıdaya geçene kadar sağsam yeter sonra çorba içsin ben yokken😄
 
Back
X